Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå II?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 07:18   #981
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Ja, god plan!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 16-09-11, 09:23   #982
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ja, god plan!

Jeg skal være gressenke de kommende 2 ukene, og kommer sikkert til å trenge litt voksen input.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 18:55   #983
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Nå strikker jeg denne:

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 21:53   #984
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg strikker voksejakke fra Nøstebarn til Minstemor.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:13   #985
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.608
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Marius-pannebånd, som en form for prøvelapp til å muligens strikke genser...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:34   #986
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Genser til junior og har begynt på armen i dag.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 22:53   #987
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg strikker en Fuglemamma-body. Vet ikke helt hvem som skal få den ennå, men fikk så lyst å prøve å stikke den.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 18-09-11, 23:01   #988
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg har akkurat lagt opp til Haruni (Rav-lenke) i original versjon. Har strikka en skjerfvariant i sommer.
Strikker i Wollmeise twin, farge Fuchsia. Skal bli 60-årsgave til mannens tante.

Litt urolig garn her, men sånn skal det bli:

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 21-09-11, 10:29   #989
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Nå holder jeg på med ett skjerf til Propellen i Lerke fra Dale.
HAn har valgt farger selv: turkis, lime og rødt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-09-11, 10:34   #990
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Det er så koselig når de velger farger selv.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 21-09-11, 10:36   #991
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er så koselig når de velger farger selv.

Her hos soo blir ikke ting brukt om han ikke får velge farge og delvis får velge garn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 21-09-11, 10:38   #992
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg panikkstrikker en Pacman lue til broren min. Samboeren hans fikk en Space Invaders lue av meg i fjor, og jeg lovte at han skulle få lue til bursdagen sin. Det hadde jeg jo glemt, helt til han minte meg på det i går, og han har bursdag til helgen.

Også strikker jeg ullbukse til minste i glattstrikk uten mønster av noe slag, fin TV-strikking.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 21-09-11, 14:20   #993
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Ferdig med første arm og har fellet av til ermhulen, så da kan jeg få strikket den ene cm på bolen som jeg mangler før avfelling til ermhulene.


Sist redigert av Tinka : 24-09-11 kl 10:30.
Tinka er ikke aktiv  
Gammel 22-09-11, 22:51   #994
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Arm nr to er 24 cm, mangler bare 20 cm før den er ferdig, men det får bli i morgen.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 10:17   #995
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Arm nr to ble ferdig i går og satt på bolen som skal ha raglanfelling, men nå er det ut i skogen med de firbente.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 10:25   #996
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Jeg er nå halvveis på "Enda en kjekkasgenser" fra Pickles. Ferdig med ulldressen, minus kragen, som jeg ikke har garn til.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 10:51   #997
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Det var en fin guttegenser, Salt!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 10:54   #998
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Kjempefin genser, Salt.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 24-09-11, 13:33   #999
Kirsten72
Nybegynner
 
Kirsten72 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 10
Kirsten72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Den genseren så skikkelig god ut!
Selv strikker jeg en helt enkel og selvkomponert hals til meg selv... må jo ikke sitte forann tvn og ikke gjøre noe...

Kirsten72 er ikke aktiv  
Gammel 25-09-11, 21:32   #1000
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.608
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Marius-pannebåndet er ferdig, så nå tenker jeg å modifisere mønsteret en liiiten anelse, og lage det om til lue til Knerten, for han ville prøve pannebåndet mitt og mente det var fin lue til ham, men med hull på toppen!

(Også mente han at jeg skulle strikke lue til ham som var grønn og grå og hvit da, men når han tenkte seg om landet han på rød og blå og hvit som min, hvilket jo er praktisk siden jeg tenkte å bruke opp garnet jeg har tilovers, jeg hadde ikke tenkt på at han ville ha andre farger. Men han syntes godt den kunne vøre blå og hvit og rød, og litt grønn, hadde jeg grønn? Ikke, neinei, da kunne den være sånn som min)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no