Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Cupcake-krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-13, 19:08   #1
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Cupcake-krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Ja gjør det? Deltakerne kommer fra ulike bakerier som har spesialisert seg på cupcakes. Vet det fantes en muffinscafe i Bergen, som het Eat my muffin, men de gikk konkurs. Vet man kan få kjøpt muffins på noen vanlige kafeer altså, men de har gjerne en type eller to. Jeg lurer på om det finnes bakerier eller kafeer som bare har cupcakes sånn vi ser på tv. Det ser så fristende ut.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 19:10   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

http://fairytalecupcakes.no/

Jeg er ikke en muffinselsker, så jeg har ikke vært her - men de har utvidet to ganger siden oppstart, så de har tydeligvis et konsept som funker

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 19:11   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

De har Cupcakecafé i Trondheim. "Fairytales Cupcakes" heter den. Jeg har aldri vært der for jeg får sukkersøt råsaoverdose bare av å se inn .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 20:39   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De har Cupcakecafé i Trondheim. "Fairytales Cupcakes" heter den. Jeg har aldri vært der for jeg får sukkersøt råsaoverdose bare av å se inn .

Ja, man blir litt skremt på avstand. Jeg har liksom ikke villet vise meg der inne så jeg aner ikke om de har noe godt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 20:41   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Søstrene Conradi og Muffinsmakeriet i Oslo, i allefall.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 20:43   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, man blir litt skremt på avstand. Jeg har liksom ikke villet vise meg der inne så jeg aner ikke om de har noe godt.

De har veldig gode lunsjretter, så det er verdt et besøk selv om man ikke er så glad i søtt. Best med vindusplass da, for det er mye råsa interiør.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 20:52   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, man blir litt skremt på avstand. Jeg har liksom ikke villet vise meg der inne så jeg aner ikke om de har noe godt.

Hehehe! Bra å se jeg ikke er alene om å tenke slik .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 20:53   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Jeg får ta på meg skaut og mørke solbriller en dag og teste dem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 23:39   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Jeg har vært på Faitytale cupcakes. Seksåringen elsker interiøret, men selv ungene syns at kakene er alt, alt for søte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 15:53   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Jeg bor i nærheten av Muffinsmakeriet, men var ikke imponert over det de serverte. Tørre saker.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 15:59   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg bor i nærheten av Muffinsmakeriet, men var ikke imponert over det de serverte. Tørre saker.

Har vært der jeg og. Ikke imponert. Ikke ville de ansette meg heller. Bare fordi jeg ikke hadde fagbrev.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 15:59   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har vært der jeg og. Ikke imponert. Ikke ville de ansette meg heller. Bare fordi jeg ikke hadde fagbrev.

Deres tap....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 16:02   #13
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cupcake krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har vært der jeg og. Ikke imponert. Ikke ville de ansette meg heller. Bare fordi jeg ikke hadde fagbrev.

Ja, for det gjør tydeligvis hele forskjellen, da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 16:59   #14
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcake-krigen på tv, finnes kafeer i Norge?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no