Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 15:49   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Noen ganger fabulerer vi om hva vi hadde gjort annerledes uten barn eller med masse penger. Men mye av det vi drømmer om kanvi gjennomføre hvis vi virkelig vil - utfordringen er vel at vi er redde for potensielle konsekvenser av å satse mot målet?

Er det slik?

Hva ville du gjort om du var fryktløs?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:53   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Solgt huset og flyttet tilbake til hippieland for et par år og satset på at det ordnet seg på et vis når jeg kom hjem til Norge.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:57   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?


De tingene jeg lar vær å gjøre er gjerne fornuftstyrt.

De tingene jeg er redd for ellers gjør jeg gjerne likevel. Jeg liker å gjøre ting jeg er redd for.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:09   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Det er rart hvor redde vi nordmenn er for å sitte uten å eie hus, ja.

Kirsebær, jeg så ikke for meg at du hadde noe å bidra med her. Du er jo en av de jeg tenker på som fryktløs.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:15   #5
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Gått turer i skog og mark om vår, sommer og høst. Dette tør jeg ikke nå, for jeg er så livende redd for å se huggorm og annet kravlende.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:17   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Hadde jeg hatt så mye penger at jeg kunne gjort hva jeg ville, hadde jeg nok kjøpt meg studiotid i et bra lydstudio, kjøpt rettighetene til å utgi de sangene jeg ville og laget en cd med julemusikk.
Det er en drøm jeg har hatt i mange, mange, mange år.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:17   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg gjør noe jeg synes er kjempeskummelt og fælt nå; har søkt på studier og flytter til skumle, ukjente Oslo om jeg kommer inn. Synes det er helt grusomt og ligger våken om nettene og tenker på alt som kan gå galt.

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Gått turer i skog og mark om vår, sommer og høst. Dette tør jeg ikke nå, for jeg er så livende redd for å se huggorm og annet kravlende.

Oj, det høres da innmari kjipt ut. Kan du ikke få hjelp?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:17   #8
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Gått turer i skog og mark om vår, sommer og høst. Dette tør jeg ikke nå, for jeg er så livende redd for å se huggorm og annet kravlende.

You and me babe!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:19   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg hadde gått til tannlegen og hoppet i fallskjerm. Det tror jeg er de eneste tingene jeg ikke gjør fordi jeg er redd. De andre tingene gjør jeg ikke fordi jeg er fornuftig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:23   #10
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg hadde gått på ski på høye, luftige fjell og kjørt fort ned de bratte fjellsidene :fartspyse:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 16:53   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg ville flyttet til Australia.

Hvis vi snakker om mere ting å gjøre så hadde det vært kult å hoppe i fallskjerm.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:11   #12
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg ser for meg Maverick med fallskjerm på ryggen hos tannlegen!

Jeg vet ikke helt om det er noe jeg virkelig vil som jeg ikke tør. Akkurat nå føles det mer som om jeg ikke virkelig vil noe fordi jeg er for sliten.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:12   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Solgt huset og flyttet tilbake til hippieland for et par år og satset på at det ordnet seg på et vis når jeg kom hjem til Norge.

Flyttet tilbake til Miami, uten tvil!

Begynt å hoppe fallskjerm igjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:14   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Tatt heis og stått midt i mengden på konserter!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:16   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Tatt heis.

Og reist jorde rundt med mann og barn.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:19   #16
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg har akkurat satset og sagt opp en fast jobb i staten uten å ha noen annen jobb i kikkerten, så jeg synes at selv om jeg ikke er fryktløs, så er jeg ganske tøff. Så det så.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:23   #17
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Ta et friår og reise jorda rundt, kanskje? En drøm som vi nok ikke vil nok, ettersom vi ikke gjør det.

Ellers; gå opp i høye tårn og hus, som Eifel og annet. Jeg har veldig høydeskrekk.

Da vi dro på kanotur i Canada hadde jeg bjørnepepperspray i lomma, og tenkte at dette tør jeg egentlig ikke. Etterpå er dette en av mine store mestringsopplevelser, vi så mye villmark og flere bjørner, og jeg er så stolt og glad over at mannen overtalte meg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:47   #18
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg hadde hoppet i fallskjerm.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 17:53   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Begynt å hoppe fallskjerm igjen.

egentlig så tør jeg vel hoppe fallskjerm, jeg har bare ikke tid til det. Å være aktiv fallskjermshopper tar mye tid. Vente på flyet, vente på at skyene forsvinner, vente på mindre vind, vente på at det slutter å regne osv osv. Og så skulle det nok ikke bli et samme nå som når man var 22-24, da overnattet man på fallskjermsklubben og leve mest der hele sommeren sammen med de andre. Det var livet!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 18:37   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Tatt fri fra jobben noen måneder og gått Norge på langs.

Eller - det skal jeg gjøre om noen år når ungene er større.



Jeg tror faktisk ikke jeg kommer på noe jeg ikke tør.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no