Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 18:43   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Gått/løpt alene i skogen og gått alene i mørket. Det er ting jeg syns hadde vært greit å tørre. Har absolutt ingen drømmer som innebærer fallskjerm og ekstremsport.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:13   #22
Kavring
Fullverdig medlem
 
Kavring sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 33
Kavring har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har akkurat satset og sagt opp en fast jobb i staten uten å ha noen annen jobb i kikkerten, så jeg synes at selv om jeg ikke er fryktløs, så er jeg ganske tøff. Så det så.

Jeg synes du er kjempetøff! Det er en av de tingene jeg skulle ønske jeg turte å gjøre. I forlengelsen av det skulle jeg gjerne dratt utenlands med familien et år eller to. Trengte ikke være så langt, kanskje København, Berlin eller Stockholm.

Kavring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:25   #23
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Fallskjermhopping.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:43   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg må tygge litt på om fryktløs er det samme som "litt mindre fornuftig" før jeg kan svare.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 19:47   #25
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Norge på langs! Kan jeg få bli med?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 20:15   #26
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jobbet som sykepleier i Afrika med familien på slep.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 20:18   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Norge på langs! Kan jeg få bli med?

Ja! Avmarsj om 12 år? Starte i sør, sant?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 20:19   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg kom på én ting: Seile jorden rundt. Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg tør ikke.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 20:21   #29
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Avmarsj om 12 år er en avtale! klokka 12.30.

Sier du sør så blir det sør, er veldig grei å ha med på tur som du ser.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 20:27   #30
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Den er grei! Jeg er sikker på at FPere hjelper oss med forsyninger og husrom når det trengs. Dette blir stas!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 21:18   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg er ganske fryktløs, egentlig. Jeg kunne tenke meg å legge ut på en jorden rundt-reise, det hadde vært gøy å reise gjennom hele verden og til steder der det ikke er så mange turister, slik som bhutan og samarkand. Kanskje jeg gjør det en gang, det er ikke frykt som stopper meg mer at livet ikke har plass for slik akkurat nå.


Også tenker jeg at de ville vært fullt mulig å gå Norge på kryss og tvers mellom FP-hjem. Og veldig gøy og fint!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 21:23   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Også tenker jeg at de ville vært fullt mulig å gå Norge på kryss og tvers mellom FP-hjem. Og veldig gøy og fint!

Fin idé! Og jeg stiller med hjem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 02:01   #33
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Solgt huset, flyttet til USA og kjøpt en ranch i Wyoming eller Texas!
Eller kanskje ikke Texas, siden de har klapperslanger og sånt.. Men hey, jeg var jo fryktløs, så da frykter jeg vel ikke en slange!.. Eller jo, jeg tror vi sier Wyoming for å være på den sikre siden..

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 06:05   #34
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Tatt heisen, krøpet inn i trange underjordiske ganger, kjørt den mørke blå slalomløypa, hoppet i fallskjerm og reist på tur alene uten gps og tenkt at det var ikke så farlig om jeg rota meg bort.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 07:25   #35
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Det er ingenting jeg lar være å gjøre bare fordi jeg ikke tør. Jeg tør alt jeg har lyst til. Hvis jeg legger til noen komponenter som ferdigheter og fysisk utrustning/helse, så er det en annen sak. Da ville jeg klatret K2 og Denali. Og en rekke andre topper.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 09:37   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Gått på høye, skumle fjelltopper, kanskje? Men hvorfor skulle jeg ville det? Det er jo livsfarlig!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:28   #37
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Dette var tøft:

http://www.dagbladet.no/2013/04/14/t...ldre/26660688/

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:32   #38
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Søke ny jobb. I stedet blir jeg på et sted som er dårlig betalt og har elendige arbeidstider.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 21:33   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Jeg styrer unna alle friskusaktige ting fordi jeg ikke har lyst - ikke fordi jeg ikke tør. Eventyrlysten min er ikke-eksisterende.

Det jeg ikke tør, er å ta noen måneders permisjon fra jobben for å prøve å komme i gang med et skriveprosjekt. Det kommer jeg aldri til å våge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 10:51   #40
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du gjort om du var fryktløs, som du ikke tør i dag?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Dette var tøft:

http://www.dagbladet.no/2013/04/14/t...ldre/26660688/

Kult! Så det du sier er at vi kan ta med ungene og gå Norges på langs nå? Tar du deg av undervisningen av skolebarna?





__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no