Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sko med hjul under

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-16, 11:55   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sko med hjul under

Minsten sa i går at han ønsker seg sånne sko.
Jeg trodde at det var en jentegreie og har kun sett jenter som har brukt dette.

Noen som har barn som har sånne? Hvor er de kjøpt? Hva koster de?
Og hvordan er de å gå med, altså uten å kjøre på hjulene? For kan aldri tenke meg at det er lov å snurre bortover i gangene på skolen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:08   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

De må jo gå på tærne når de ikke ruller. Derfor har jeg sagt nei. Min gutt ønsker seg også sånn, men det er ikke aktuelt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:14   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sko med hjul under

Vi kjøpte i bursdagsgave til lillesøster her https://www.skatepro.no/c80.htm?gcli...CX4aAjL58P8HAQ
Hun har med to hjul under og så blinker de. Så hun har vært veldig fornøyd. Hun får ikke lov å bruke dem på skolen, så blir ikke brukt supermye. Men hun er veldig fornøyd når hun får ha dem på på butikken eller kjøpesenter. Der er det store flater der man kan få god fart. De er ikke noe særlig der det er grus eller ujevn asfalt. Det følger med et verktøy for å ta hjulene ut med og noen deksel som dekker der hjulene sitter, så kan gjøres om til vanlige sko. Men det krever jo da at man drar rundt på dette og det krever også litt styrke å få hjulene inn og ut.

Så vidt jeg har forstått er de polstrede litt små i størrelsen og de upolstrede store i størrelsen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:22   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sko med hjul under

Vi har samme som Zinatra over her. Min datter elsker dem (jeg er ikke like begeistret). De må gå på tærne når de ikke ruller, så veldig praktiske er de ikke. Her er det heller ikke lov å bruke dem på skolen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:30   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

Jenta mi har dem også. Jeg synes det er helt greit, for hun bruker dem jo ikke oftere enn at det går helt fint den stunda hun holder på. Det er jo ikke akkurat sko man går rundt i til vanlig, så at hun må gå på tå der hun ikke kan rulle de gangene hun bruker dem (og de korte stundene hun ikke ruller) ser jeg på som helt uproblematisk.

Hun har brukt dem mest på bytur, og da ruller hun jo stort sett hele tida, særlig inne på butikker. Eneste utfordringa er ned bakken fra huset vårt og ned til dit det er flatt. I nedoverbakke er det litt kronglete. Men det går da på et vis det også. Noen ganger har vi tatt ut hjulene når vi går ned der.

Hun fikk dem i gave, men jeg tror de var kjøpt på ToysRus. Hun har typen med ett hjul. Det har ikke engang falt meg inn at hun skulle bruke dem på skolen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:51   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med hjul under

Takk for tips. Må høre med han han tenker om når de skal brukes. Og hva de andre som har sånne sko gjør.

Takk for linken, Zinatra. Ser at de koster litt så må tenke på det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 13:46   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med hjul under

Til deg som har sendt meg prikk.
Jeg tar de gjerne, om de ikke har rosa på seg da. (Så på den nettsiden at svært mange av de er i rosa.
Størrelsen er helt super men beklager om jeg er vanskelig men om de ikke er rosa så sier jeg gjerne jatakk. .

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 13:48   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

De er kjøpt til en av gutten mine, så det er ikke noe rosa på dem. Send meg PM med adresse du.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 13:49   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med hjul under

Oi, så flott. Har sendt melding.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 09:29   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko med hjul under

Våre har noen som er kjøpt på lekebutikk, lett å ta hjula ut og inn, bare en knapp å trykke på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 09:32   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

Mine gutter har og ønsket seg slike (heelys) - så det er ikke en jenteting altså. De har det i "guttefarger" også

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 10:59   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med hjul under

Ble ikke noe handel så lurer på om de fra lekebutikk er like ålreite som de i linken over her?
Regner også med at det er noe som ikke kommer til å bli brukt kjempemasse så de må ikke være av de beste.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 11:13   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med hjul under

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ble ikke noe handel så lurer på om de fra lekebutikk er like ålreite som de i linken over her?
Regner også med at det er noe som ikke kommer til å bli brukt kjempemasse så de må ikke være av de beste.

De har nøyaktig samme i lekebutikk. Jenta mi har av de som det lenkes til fra Skatepro.no (Heelys), og de var kjøpt på Toys'Rus. Jeg så de hadde dem på BR leker også, sist jeg var innom.

http://www.br.no/merker/heelys

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 11:17   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med hjul under

Supert. Takk for info.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 12:07   #15
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko med hjul under

De vi kjøpte fra lekebutikk var ganske mye billigere enn de "ordentlige" og ble veldig fort slitt på hælen. Men de ble brukt i 3 uker og så glemt bort.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no