Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-16, 22:05   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.386
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Devold sitt synes vi er for korte og vide i fasongen. Ellers vil jeg slå et slag for Aclima, knallbra ull.

Det Devold som heter multi sport er i alle fall ganske smalt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-16, 22:19   #42
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det Devold som heter multi sport er i alle fall ganske smalt.

Ja det kan sikkert være.Vi har erfaring med det som har bilde av Solan og Ludvik, også tror jeg vi har noe sånt som duo active.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 08:56   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Jeg har god erfaring med ulltøyet fra Norheim. Kjøpes på G-sport.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-16, 10:24   #44
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Her er det også sånn at pierre robert får hol etter kort tid (mor mi let seg stadig rive med av ulike tilbod på coop, så vi får regelmessig testa det ut...), så dei siste åra har vi kun hatt Devold. Sjølv sett som har vore i bruk 3-4 år er like heile og fine, og kan arvast vidare etter at mine to har brukt dei 1-2 sesong. Dessutan er ulla veldig behagelig.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 08:24   #45
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, det er sant, Janustøyet har også holdt seg bra. Men der synes jeg det går greit å finne noe som ser ok ut på 5-åringen, men ikke så mye til 10-åringen...

Enig- skulle virkelig ønske at Janus barn (f.eks. prins og prinsesseull ) gikk til 12 år -det er ull som går i arv her.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-16, 09:54   #46
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Enig- skulle virkelig ønske at Janus barn (f.eks. prins og prinsesseull ) gikk til 12 år -det er ull som går i arv her.

Janus sportswool går helt ned i xxxs! Her har vi brukt det siden 10-11 årsalderen. Finnes både jakker, bukser, mm.
Prøv å ta en titt på nettbutikken.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 21:46   #47
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.386
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ulltrøyer det ikke blir hull i???

Oppdaget i går at det er hull på den ene Devold trøyen til yngste. Han har arvet den, så den er brukt to eller tre (jeg husker ikke nøyaktig) høst/vintre av ham og minst en til om ikke mer.

Har forresten også en Troll trøye etter eldste som er brukt først av henne, sikkert to sesonger og jeg lurer på om ikke han har brukt den i to i allle fall. Den ser enda ny ut. Troll var litt dyrere, men verdt prisen om man får tak i det nå. Det er jeg usikker på.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no