Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Stod påsken til forventningene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-18, 18:52   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Stod påsken til forventningene?

Ja, nå på slutten av siste dagen i påsken må jeg jo spør:
Ble påsken som forventet?

Her ble den egentlig enda bedre. Vi har kost oss med film og krim på tv, har arrangert påskeeggjakt for gutta, vi har grillet, vi har til og med fått oss en dagstur til fjells. Gutta har hatt gode venner å være med og har gjort kjekke ting her hjemme. Siden de fikk en tur til snøen, var heller ikke det et savn.
Med det været som har vært denne påsken, kunne det ikke blitt bedre.

Så da er jeg (nesten) klar for jobb i morgen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 18:56   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Jepp! veldig, veldig fornøyd med årets påsketur. Den var utover det vanlige (og veldig dyr), så glad den innfridde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 18:57   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Bedre enn forventet, vil jeg si. Jeg var utrolig lei meg for at det ikke ble fjell-påske i år, men det har vært overraskende avslappende å være hjemme. Det ble ikke like mye hagearbeid som jeg så for meg (noen meter med snø satt en effektiv stopper for det), men strålende sol hver dag har hjulpet. Vi har måkt frem verandaer og funnet frem utemøbler, i dag grillet vi og spottet spirer i blomsterbedet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:01   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Her er det bare minsten som har vært på ferie, han er så heldig å ha en kompis med to hytter. Og kompisen har alltid med noen på tur, så han har vært på fjellet. Vi andre har tatt livet veldig med ro her hjemme. Veldig behagelig når det engang ble sånn.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:08   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja. Tross at lillesøster og jeg har hatt omgangssyke fra fredag før påsken. Så har vi fått pusset opp lillesøsters rom. Ryddet og kastet mye. Vært på aketur, skitur, fottur til den beste serveringshytten i marka, kino og Bygdøy folkemuseum. Og barna har vært på overnatting hos svigers med kusine. Brettspillene har vi ikke brukt så mye, det har vært for fint vær.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:08   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja! Sol på nesen, krim på folkemuseet, mat på Vippa, tur med fine venner, alpint på Tryvann, harrytur til Sverige på en dag uten masse folk, middag hos familie og smelt, smelt, smelt av snø. Fikk ikke malt den veggen da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:21   #7
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja! Jeg har fått trent masse, pusset opp bod nr. 2, vært på flere turer på beina både i byen og i naturen, plukket rakved i fjæra, vært på camping, vært på cafe opptil flere ganger, spist god mat, grillet, planlagt konfirmasjon, fått fregner, testet minstens fiskestang, lest bok og sett krim. Og for et vær!! Kan ikke huske maken!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:25   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja! Kjørt over 200 mil med bil i dette vakre landet vårt. Sol nesten hver dag i 8 dager. Helt fantastisk!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:29   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.950
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Jeg hadde ingen positive forventninger. Vi skulle bruke påska på å rydde, male og gjøre leiligheten visningsklar. Det har vi greid, men det har ikke vært noe gøy akkurat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:38   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Absolutt! Mamma bestemte seg raskt for å ta seg en tur palmehelga, da mannen og ungene dro til svigers. Jeg hadde egentlig sett fram til å være alene, men det ble kjempekoselig sammen med mamma. Vi gikk turer, spiste på restaurant, koste oss hjemme med god mat og vin. Så et par dager alene, med jobb på dagtid, før minstejenta kom hjem med toget onsdag, og skjærtorsdag til i dag hadde vi to en super tur til København som innfridde forventningene og vel så det. Hun deltok i et internasjonalt judostevne, med både konkurranse og treningsleir, og det var stor suksess. I tillegg var det nok fritid til shopping og sightseeing i massevis, og vi fikk blant annet vært både i Tivoli og Zoologisk have. Kort sagt koste vi oss skikkelig på tur, fire dager til ende.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:49   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Oh yes. Dette har vært energipåfyll og avslapning fra ende til annen, og all den SOLA! Herlighet, så fantastisk. Jeg har absolutt IKKE lyst på skiferie på fjellet, og blir på ingen måte misunnelig på alle bildene på snap, insta og facebook, og ler hver gang jeg tar på joggesko i stedet for vintersko. Jeg har vært sammen med venner, nær familie og utvidet familie, spist god mat, sett gode tv-serier, lest en god bok, sittet i sola og spist mye både god mat og snop.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:52   #12
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Absolutt!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 19:54   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Nja. Denne påsken ble ikke helt som planlagt. Arvingen ville ikke være på hytta hele påsken, så jeg dro på jobbreise. Kom ikke hjem før onsdag formiddag - da dro vi rett til fjells. Jeg har vært syk hele påsken - dvs. oppegående, men tett, forkjølet og nesten uten stemme. De lange skiturene jeg hadde gledet meg til utgikk dermed Arvingen har ødelagt menisken igjen, så hun fikk kun en dag på ski. Været reddet oss da; flotte dager i solveggen på hytta med familie og også vennebesøk. Fikk også to dager på 'sydenferie' i Abu Dhabi. Så tross alt en fin påske

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:09   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Fin påske! Nydelig vær, mye god rødvin, litt ski, og mye utekos ved sjøen, der det var helt bart med krokus og spirer. #hyttevedsjøen #borpåfjellet

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:17   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Påsken har vært forferdelig, men er heldigvis straks over. Jeg har fått vært noen få, livgivende turer ute, heldigvis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:19   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Jepp! Masse tid med barna, god rødvin, to dager på slalåm, brettspill, se snøen smelte dag for dag og tid med familie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:20   #17
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Åja! Vi har storkosa oss.
Starta med påskefest for venner, også har det vært grilling i vennehage, skitur fra fjellet (buss opp) og hjem igjen, noen dagsturer til hytta med grilling og familie og masse skigåing. Ungene har vært utrolig flinke til å gå mil etter mil med god stemning, de har vært venner og vi har vært ute i knallsol fra frokost til kveldsmat hver eneste dag. Vært hos foreldrene mine og spist kalv og gått turer. Denne påska har vært så fantastisk. 😍

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:24   #18
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja, vi har hatt tidenes påske og hovedgrunnen er det fantastiske været. Vi har vært hjemme, fem dager på fjellet og så hjemme igjen, og har tilbragt mye tid sammen med både min og mannens familie. Studentsønnen har vært hjemme hele påska og det har vært godt å ha flokken samlet. Vi har stått mye på alpin, gått langrenn, grillet pølser til lunch, spist snop, drukket vin og bare slappet av.
Jeg er absolutt ikke klar for hverdag i morgen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:24   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Ja, vi fikk oss noen fantastiske skiturer hvor også 4. Klassingene var entusiastisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 20:38   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stod påsken til forventningene?

Det har vært en helt ok påske. Passe med avslapping, passe med jobbing, passe med besøk og passe med turer. Jeg trives best ved havet og har absolutt ingen trang til å dra på fjellet eller på toppturer her og der, så påske hjemme passer meg utmerket.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no