Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-22, 18:34   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Sitat:

Jeg SKAL kontakte lege og få oppfølging på noe som har vært fortrengt i mange år.

Jeg var faktisk hos legen om dette i dag. Så jeg er i rute.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 19:28   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.150
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Enkleste? Jeg husker ikke hva nyttårsforsettene, så

Ekleste, 007, ekleste.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 19:45   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ekleste, 007, ekleste.



Jaja. Ikke særlig ekkel heller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 06:29   #24
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Mine var Mer bobler og mer koselige middager med gode venner!

Går strålende

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 09:01   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Husker ikke helt hvilke nyttårsforsett jeg hadde. Håper det var å prioritere meg selv. Det har jeg til en viss grad fått til og er fornøyd med det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 09:55   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.490
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Hvor er nyttårsforsett-tråden? Husker ikke om jeg har skrevet der, husker ingen forsetter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 10:14   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=207552

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 10:31   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.490
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Ah, takk. Dårlig stil å glemme forsettene sine.

Sitat:

Sy mer. Drikke mer. Treffe folk mer.
Samtidig; få på plass en god økonomisk plan for årene fram mot pensjonsalder (jepp, nemlig).

Er i gang med alle punkter, bortsett fra å drikke mer og treffe folk mer - de to henger litt ihop.

Svaret til him er at det går bra med forsettene, egentlig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 11:35   #29
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg trodde at jeg ikke hadde noen nyttårsforsetter i år, men fant dette:

Opprinnelig lagt inn av FjorårsHeilo

Jeg følger Ida Jackson på Instagram (anbefales!) og tror kanskje at mitt nyttårsforsett, inspirert av henne, skal være å slutte å spørre om lov til å ta plass i eget liv.

Man kan vel kanskje si at jeg jobber med saken?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-22, 15:09   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.944
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det går faktisk helt strålende med meg og nyttårsforsettene. Helt som vanlig faktisk. Alle innfris. Dvs. tradisjonen tro har jeg kun et: ingen nyttårsforsetter på meg.

Gosh, jeg husket ikke at jeg hadde noen, men joda, her er det jeg la inn:

Sitat:

Jeg har lyst til å få bedre oversikt over forbuk vs inntekt igjen, særlig siden den økonomiske situasjonen er veldig anderledes enn sist gang jeg førte slik oversikt. Metoden kan jeg, så deter bare å sette i gang. Det andre jeg skal er å dra meg ut av nedtryktheten jeg for lett sklir inn i for tiden. Jeg skal også fortsette å klimpre mer på keyboardet mitt.

Av disse har jeg holdt forbruk/inntektløftet og å øve mer på keyboardet. Nedtryktheten sliter jeg med å komme meg ut av, litt pga forhold jeg ikke kontrollerte. Det nå går bedre i det minste.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-22, 14:15   #31
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Måtte søke opp og sjekke om jeg hadde skrevet nyttårsforsettene mine her, men det hadde jeg ikke. Uansett, det går ganske så bra, faktisk. Et av forsettene var å lese færre bøker i år enn i fjor. Jeg har så langt lest 52 bøker i år. I fjor leste jeg 365 bøker, og det har jeg ikke tenkt å nærme meg før jeg er pensjonert igjen.

Trening går det så som så med, men jeg trener de gangene jeg har tid. Har blitt for mye dobbeltjobbing i det siste, men det er i grunnen en positiv ting.

Også har jeg vært flink til å sette av tid til det jeg vil.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-22, 15:57   #32
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Skrev dette i bloggen min:

Sitat:

1. Treffe venninnen min (vi fikk det ikke til før jul på grunn av sykdom)
2. Få meg frisk luft hver dag, om enn bare 10 minutter
3. Fortsette med pt og mål om to treningsøkter i uka
4. Starte utredning av vonde knær/kropp - kanskje jeg kan få noen svar selv om jeg ikke tror det.

Mer langsiktig skal jeg finne en hobby som involverer sosial kontakt (lett når det er pandemi), men ønsker flere venner. Jeg må også finne ut hva jeg skal gjøre på hjemmebane.

1. Har truffet venninnen min flere ganger. Liten pause nå fordi mannen hennes skadet seg stygt for noen uker siden. Men kontakten er i gang og det er godt.
2. Nesten. Men sykler til/fra jobb hver dag og har hatt uteinspeksjon hver dag siden mars.
3. Har nesten klart det. Bortsett fra de tre siste ukene. Må bytte pt, da. Hun jeg hadde har sluttet.
4. Fysio finner ikke noe galt, så da skal de vel bare gjøre vondt. Har fått treningsøvelser som jeg skal bruke.

Ellers var jeg med på Kortrøkk nå i vår. 10 øvelser og konsert. Og i dag jar jeg bestilt fliser til klarinetten. Kanskje begynner jeg i korps til høsten?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no