Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Radbrekking av ordtak

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-18, 10:07   #81
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Radbrekking av ordtak

"Han satt med buksa i begge endene." Hørt av en bekjent nokså nylig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 10:09   #82
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de flesteMadicken er kulere enn de fleste
Standard

Eller "Det gikk som varme hveteboller i tørt gress." Jeg husker ikke hvor jeg hørte denne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 10:59   #83
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg er noen år eldre og skjønte det nå

Gammel 20-05-18, 11:28   #84
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 252
Taien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner tilTaien er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne tråden er gull!
Som en mann sa til en venninne av meg da han så hun og moren sammen: "Dere er som snytt ut av samme neseboret!"

Ellers:
Det går i hytt og dynevær
Skarpeste gaffelen i skuffen
Trøste og bære meg hjem!
In søkk and kave (i søkk og kav)

Jeg har en drøss av disse, da både jeg og venninna min er fæl til å snu på ordtak og lignende.

- How do you make holy water? Boil the hell out of it.
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 20:26   #85
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelenStrå er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Eller "Det gikk som varme hveteboller i tørt gress." Jeg husker ikke hvor jeg hørte denne.

Den har jeg hørt stadig vekk faktisk, av folk som radbrekker ordtak med vilje. Jeg klarer aldri la være å småhumre når jeg hører det. Kan være en greie i slekta, de/vi driver ofte med slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 21:38   #86
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Min mann kunne i dag fortelle at hans sjef hadde en tung bør på sine vinger.

Gammel 31-05-18, 08:47   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 148
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En venninne av meg var godt over 40 før hun skjønte at ikke lusene var på gangen.

Ja, noen av oss måtte bli 42 år før man googlet seg frem til at hun hadde brukt feil tonem på dette uttrykket i alle år.

Hilsen
Tjorven, 42

Gammel 31-05-18, 13:52   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 47
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og i tillegg har jeg fortalt historien flere ganger her inne før.

- Säkert -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 16:43   #89
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de flesteMyria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg melder meg som en som også måtte bli voksen før jeg skjønte "lusa på gangen". Det var mannen min som endelig opplyste meg en gang for lenge siden etter at jeg i alle år hadde lurt på hva lus gjør ute i gangen.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-18, 16:44   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 148
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og i tillegg har jeg fortalt historien flere ganger her inne før.

Men sånne kommentarer blir jeg nesten litt letta av. Det betyr jo at jeg ikke leser ALT som skrives på FP.

Gammel 31-05-18, 16:46   #91
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 185
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte det med et AHA da jeg stod over vasken og gredde etter lus, og klarte å se at det var lus og ikke rusk, da den vandret av gårde på hårstråene som jeg hadde "gredd av meg" og som lå tørre i vasken.

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.