Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-12, 14:25   #141
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.423
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er hunden vår. Nå har han litt mer pels, men på tirsdag skal han klippe seg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Boris2.jpg (95,9 KB, 15 visninger)
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 14:27   #142
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Katten min Roger, som elsker å ligge på fanget i alle slags sære stillinger. Ser han avslappa ut, eller?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 480341_10152124102115512_2036418511_n.jpg (35,2 KB, 33 visninger)
__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 20:55   #143
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Vi har fått oss katt! Denne katten har lurt døden to ganger. Han ble først funnet av noen som hørte kattehyl under naboens veranda, og det viste seg at han lå der, nesten nyfødt, sammen med sine to døde søsken. Han ble forsøkt matet og tatt vare på, men de som fant han klarte ikke å få i han stort, så de tok han med til dyrlegen for avlivning fordi de ikke visste hvordan de skulle holde liv i han. Hos dyrlegen var det også en annen dame med katt, hun hadde en kattemamma som nettopp hadde født unger, der det kun var en av fem som var levende. Hun tok til seg katten og foret han opp på vikingmelk og melk fra kattemammaen, og han fikk vokse seg sterk og flott. Han er svart med hvite nesten symmetriske tegninger.

Og see så pen han er!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg katt1.jpg (70,4 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg internett.jpg (67,9 KB, 14 visninger)
__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 21:31   #144
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Wix: Skjønn pus. Han har hatt en tøff start på livet skjønner jeg, men har også vært veldig så heldig.

Dixie: Herlig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 22:01   #145
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Lillefix - også kalt Beyoncè.


Narniapus.


Pixie.


Nemi.



Beklager giganorme bilder!

Vi holder på å kjøpe dølahoppa Myen. Gleder meg sånn til hun er "i hus"!


Sist redigert av MammaHeksa : 05-10-12 kl 22:07.
MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 20:07   #146
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

"Jeg?! Tatt mat fra søpla??!"

Lille rakker'n!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 20:56   #147
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Masse nydelige firbente





Santos Mors stolthet. Hehe




Sasha



Også en pelsløs Kiara for annledningen


3 stykken per idag.



Må vise de 4søte vi solgte i våres da
Isbjørnbabyene mine

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 00:19   #148
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Åh! Isbjørnbebiser! Spiss-valper er altså bare helt ubeskrivelig nydelige!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 00:24   #149
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Ja venter en bønjs neste uke.
Søteste isbjørnbabyer

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 01:32   #150
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Hadde jeg husket hvordan jeg la ut bilder så skulle jeg vist frem kosegutten min også, men det får bli med tanken.

Jeg tenkte egentlig å skrive "så skulle jeg vist frem pelsdotten min også," men jeg ombestemte meg da jeg innså hvordan det hørtes ut.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 07:43   #151
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden



Ligger bildene på FB er det bare å høyreklikke på bildet, vis bildet, kopier adr, og lim inn på den firkanten her med sånn fjell på.

Himla god på å forklare jeg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 08:18   #152
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Utrolig søte voffser.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 11:33   #153
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.



Ligger bildene på FB er det bare å høyreklikke på bildet, vis bildet, kopier adr, og lim inn på den firkanten her med sånn fjell på.

Himla god på å forklare jeg.


Å trykke på fjellet for å sette inn bilder fra internetten har jeg lært meg! Det er å sette inn bilder som ikke er på internetten som er problemet.
Men etter tips i en annen tråd har jeg nå lært at jeg kan lage meg et album på Face som kun er synlig for meg, og så kan jeg hente dem derfra!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 11:37   #154
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er vår lille Prinsesse

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 11:54   #155
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Den lille havanaisen vår, her bare tolv uker gammel. Nå er han en del større, og mer langhåret, men fortsatt like nydelig - var bare det at jeg kun hadde dette bildet opplastet på bucketen. ;-)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 12:13   #156
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Her er skjønnheten vår! Beste bildet jeg fant just nu!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 12:16   #157
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Jeg har utvilsomt verdens fineste bofse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 12:50   #158
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Her er skjønnheten vår! Beste bildet jeg fant just nu!

Skjønne
Hvor er den ifra?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 14:14   #159
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Skjønne
Hvor er den ifra?

Han er fra Samojas, men vi fikk ham som voksen!

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 14:15   #160
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Åja
Skjønne
De er grådig nydelig. Hehe

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no