Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du en klemmer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 18:22   #41
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du en klemmer?

Jeg er nok en klemmer, men bare på de jeg vil klemme på selvsagt. Jeg klemmer ikke fremmede, og blir nok litt perpleks hvis jeg får en klem første gang jeg møter noen foreks.
Men gode venner, de nærmeste og slikt klemmer jeg støtt, og tar i mot fra da.
Jeg ser også ann personen når jeg blir kjent med nye mennesker, påtvinger ingen klem, for det liker ikke jeg heller.

Avkommet får selvsagt klem og kos hele tiden, hun er kosete av seg også da.
Og jeg er nå en veldig kosete kjæreste, så det er flaks at min også er det.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:39   #42
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er vel omtrent som Toffen og Alfa. Jeg synes det er hyggelig med klemmer fra folk jeg liker, men tar ikke så veldig ofte initiativ til det selv. (Mann og barn unntatt.)

Jeg er omtrent som Skilpadda (som jo er omtrent som Toffen og Alfa). Jeg liker egentlig godt klemming på gode venner, men er dårlig til å ta initiativet til det, samtidig som kroppsspråket mitt ikke akkurat utstråler klar-for-kos.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:54   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.159
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er omtrent som Skilpadda (som jo er omtrent som Toffen og Alfa). Jeg liker egentlig godt klemming på gode venner, men er dårlig til å ta initiativet til det, samtidig som kroppsspråket mitt ikke akkurat utstråler klar-for-kos.

Du kan jo virke litt - jeg vet ikke - kaldblodig, kanskje?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 18:58   #44
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du kan jo virke litt - jeg vet ikke - kaldblodig, kanskje?

Joa, men det er jo ikke som om jeg er iført et hardt skall heller. (Kanskje det er lukta?)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:06   #45
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.787
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har blitt litt skadd av nettet, merker jeg. Slenger fort på en .
Jeg er mao en nettklemmer.

Det er jeg også. Og jeg liker veldig godt å få klemmer på nett.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:23   #46
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er ikke en klemmer, og tar sjelden initiativ til å klemme andre enn mine aller nærmeste, men jeg tar ganske pent imot klemmene andre vil gi meg, og har ikke noe imot dem så lenge klemmene virker oppriktig og hjertelig ment.

signerer Tinetoff, (og Alfa, og Torsk og ... sikkert flere, husker ikke...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:11   #47
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Ja, jeg er en klemmer. Det er så godt å få en klem!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:36   #48
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg er absolutt ingen klemmer til vanlig, men det hender jeg slår til i spesielle situasjoner. Privatsonen min er rimelig stor og jeg kan synes det er ganske ubekvemt når folk kommer tett opp til meg eller gi meg klemmer når jeg ikke er forberedt på det. Jeg har noen venninner som jeg vet er "klemmere" og da føles det helt greit å bli klemt på.



Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Eg er vel eigentleg ikkje nokon naturleg klemmar, sidan eg tek meg sjølv i å tenkje både lenge og vel over om "skal eg klemme ho/(han) eller skal eg ikkje" rett som det er. Nokre gonger seier det seg sjølv at det passar å klemme, andre gonger er det ikkje spørsmål ein gong. Men ganske ofte er det litt ... ja, vanskeleg.

Der er jeg også. Jeg var en dedikert ikke-klemmer tidligere, men jeg havnet i en klemme-svigerfamilie, så det har blitt litt lettere med åra.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:10   #49
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jeg er ikke en klemmer.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:12   #50
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Enkelte ganger har jeg veldig lyst til å klemme. Jeg kan jo fortelle at idag har jeg vært en klemmer. Nuff said.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:15   #51
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jeg er en klemmer. Har spansk far, og er oppvokst med klemming, både i familien og som en hilsemåte.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:25   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Kan man være en halvklemmer? jeg klemmer mye på mannen og guttungen - og gir venninnene mine klem når jeg møter dem/drar fra dem. Ellers gir jeg ikke klemmer - men om noen er glad i å gi klemmer tar jeg gladelig imot. Det er ikke unaturlig eller noe sånn, jeg tenker liksom ikke bare på det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:07   #53
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jeg er en klemmer

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:09   #54
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jepp, jeg er en klemmer av rang! Tror aldri jeg har klemt så mye som den siste måneden forøvrig.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:05   #55
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jeg er ingen klemmer. Det tok meg et par år å bli vant til Nabbes velkomstklemmer. Hun har derimot myknet meg litt, så jeg dør ikke hver gang folk rører meg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:10   #56
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du en klemmer?

jeg er ingen klemmer. Jeg klemmer sjelden andre enn barna mine og mannen min. Det er bare ikke naturlig for meg, og jeg kjenner at jeg "stivner" til når noen vil gi meg en klem.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:23   #57
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Jeg er litt sånn midt imellom tror jeg. Kan nok godt klemme, men ikke i øst og vest og hytt og pine. Jeg vil ikke klemme folk jeg ikke kjenner, men motsetter meg ikke hvis noen klemmer meg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 13:47   #58
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.
Jeg er absolutt ingen klemmer til vanlig, men det hender jeg slår til i spesielle situasjoner. Privatsonen min er rimelig stor og jeg kan synes det er ganske ubekvemt når folk kommer tett opp til meg eller gi meg klemmer når jeg ikke er forberedt på det. Jeg har noen venninner som jeg vet er "klemmere" og da føles det helt greit å bli klemt på.



.


De klemmene jeg har fått av deg har vært veldig velkomne - det vet du.

Klemmes etterpå?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:05   #59
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Noen føler jeg det er naturlig å klemme, mens andre føler jeg ikke det er naturlig. Vanskelig å si akkurat hvorfor det er slik. Så jeg er nok en 50% klemmer.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:36   #60
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Det kommer an på hvem det er og hva som føles naturlig. Jeg har mange venninner og mellom oss så vanker det stadig klemmer.

Når jeg var yngre føltes det kunstig ut. Jeg var ikke vant til noe særlig kroppskontakt og var veldig sjenert. Men man utvikles heldigvis......

Nå som jeg jobber som lærer får jeg ofte klemmer fra elever........ Det er koselig det...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no