Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 19:42   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Det er så utrolig mange tenåringer og jenter under 25 som har helt perfekte bryn. Tatoverer de under hårene?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:50   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg aner ikke, men har lyst på sånne pene bryn.
Jeg har tenkt/ønsker meg time i studio til Jan Thomas hos han brynguruen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:51   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Bilde på perfekte bryn please!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:02   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

De barberer bort det de har av bryn, og tegner opp?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:03   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

De barberer bort det de har av bryn, og tegner opp?

Nei. De har hår.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:06   #6
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Bilde på perfekte bryn please!

En kan sikkert si mye om Tone Damli Aaberge, men jeg synest hun har veldig fine øyenbryn.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:07   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg aner ikke, men har lyst på sånne pene bryn.
Jeg har tenkt/ønsker meg time i studio til Jan Thomas hos han brynguruen.

Jeg kjenner en som går der. 750 blanke hver 6. uke. Jeg står over, kjenner jeg.

Hun har pene bryn, da. Det skal hun ha.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:09   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Det er vel vanlig å nippe brynene, evt vokse eller skjære bort overflødige hår, og så bruke øyebrynsblyant? Jeg synes iallfall at øyenbrynsblyant er veldig mye bedre enn vanlige eyeliinere.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:11   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg tipper at voks eller kniv er involvert, for napping alene klarer ikke å gi en like fin linje. Jeg napper og farger brynene med permanentfarge, og da er de knallfine i 1-2 uker, men så bør jeg farge på nytt, enda brynene mine fra naturens side er ganske mørke.

Brynblyanten fra Dior er ganske fin, men den holder ikke brynene på plass. Det finnes visst bryngele med farge, og det tror jeg må utforskes.

Vanlig kajal duger ikke på brynene pga. konsistensen. Blyanter beregnet på øyenbryn er tørrere i fasongen. Da er det bedre å bruke en matt øyeskygge i passende farge, og en liten skråkost med litt hard bust.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 12-11-10 kl 20:16.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:19   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

De fleste er redde for å ta i når de skal definere øyebrynene! Hvis du har lyst på markerte og tydelig formede bryn må du tørre å kjøre på litt! Det er viktig å finne en farge som ikke er for mørk, for da ser du lett ut som denne fyren:


Tegn opp en relativt rett linje (med lett hånd, det skal ikke være en tydelig strek) rett i overkant av "hårfestet" på oversiden av brynet. Linjen skal gå opp til vinkelen på brynet. Gjør det samme i underkant, og fyll godt inn i midten med lette, korte strøk. Så tegner du opp enden av brynet i flere korte strøk. Brynene blir mer definerte også hvis du lager en tydelig grense på der de begynner (altså ved nesteroten), med en vertikal strek (igjen - lett hånd!).

Jeg bruker øyebrynspudder og -pensel, da er det lett å få det til uten at det ser ut som jeg har tegnet med i fjeset med brun sprittusj.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:23   #11
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Sjekk ut! (Jeg bruker ikke concealer, da, men her strekes det opp sånn som jeg mener.)


(Kilde: youtube.com)

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:41   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Jeg synes ikke det alltid er like fint med de tynne, svarte, dog "perfekte" brynene mange unge jenter har. Hver sin smak. Men jeg liker at de er en smule markerte. Jeg napper og jeg bruker øyebrynspudder og skrå kost, for det holder bedre på meg enn en vanlig øyebrynsblyant, der fargen forsvinner fortere.

Jeg leter forresten etter den perfekte pinsett. Alle jeg har hatt blir sløve etter en stund. Tips?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:41   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Hm. Kanskje rajraj er inne på noe. Jeg kommer ikke inn på filmen fra tlf min. Men streker du opp med blyant eller er det skygge og pensel.?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:44   #14
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes ikke det alltid er like fint med de tynne, svarte, dog "perfekte" brynene mange unge jenter har.


Altså, vi ( )har ikke tynne svarte lenger! Det er looong gone. Nå er det mer duse i fargen og bredere bryn ala Marilyn Monroe som gjelder.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:45   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Altså, vi ( )har ikke tynne svarte lenger! Det er looong gone. Nå er det mer duse i fargen og bredere bryn ala Marilyn Monroe som gjelder.

Kan være, men ser man på unge jenter, så er det fremdeles utrolig mange som har tynne, svarte og ser påmalte ut.

Marilyns øyebryn var fine!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:46   #16
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm. Kanskje rajraj er inne på noe. Jeg kommer ikke inn på filmen fra tlf min. Men streker du opp med blyant eller er det skygge og pensel.?


Det varierer litt. Når jeg skal skikkelig sminke meg og har øvrig øyesminke som tåler ordentlig markerte bryn bruker jeg blyant til å streke opp og fyller inni med pudder. Til vanlig bruker jeg gjerne bare pudder, da ser det softere og mindre sminket ut.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:47   #17
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan være, men ser man på unge jenter, så er det fremdeles utrolig mange som har tynne, svarte og ser påmalte ut.


Det er det helt sikkert. De er i så fall skikkelig ut og kan umulig lese mye sminkeblogger!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:47   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er det helt sikkert. De er i så fall skikkelig ut og kan umulig lese mye sminkeblogger!

Det ser skikkelig harry ut, ja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:49   #19
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Bilde på perfekte bryn please!

Foruten Marilyn:

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 20:52   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan får ungdommene helt perfekte bryn?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det varierer litt. Når jeg skal skikkelig sminke meg og har øvrig øyesminke som tåler ordentlig markerte bryn bruker jeg blyant til å streke opp og fyller inni med pudder. Til vanlig bruker jeg gjerne bare pudder, da ser det softere og mindre sminket ut.

Ok. Her har jeg tydeligvis alt å lære. Jeg har jo bare kommet til leksjon 1 i Benzos sminkekurs. Jeg får ta noen ekstraleksjoner hos rajraj.

Når du skriver pudder, hva slags pudder mener du da?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no