Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 12:57   #1
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Det kommer vel an på om de har rent flertall, men de kan garantert tulle til ganske mye på noen år ved makta.

Personlig er jeg ikke sånn kjempekeen på at de legger ned ekteskapet mitt og insisterer på ungen min ikke skal ha to foreldre.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:00   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Personlig er jeg ikke sånn kjempekeen på at de legger ned ekteskapet mitt og insisterer på ungen min ikke skal ha to foreldre.

Sånn litt seriøst: Kan de gjøre det? Med tilbakevirkende kraft altså? (Jeg tviler ikke på at de vil altså.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:14   #3
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mye galt kan en FRP-regjering gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sånn litt seriøst: Kan de gjøre det? Med tilbakevirkende kraft altså? (Jeg tviler ikke på at de vil altså.)

Tja. Nei, jeg tror vel egentlig ikke det. Det mest realistiske - i den grad det er realistisk at FrP får rent flertall - er vel at ekteskapsloven endres igjen og vi som rakk å bli gift før den forsvant beholder statusen, mens ingen flere får den. Men jeg er ikke jurist - jeg aner ikke om det finnes muligheter for å gjøre en lov tilbakevirkende.

At lovgivningen rundt stebarnsadopsjon endres igjen innen vi rekker å få adopsjonen gjennom er teoretisk fullt mulig. Vi har jo strengt tatt ingen garanti for at min kone vil få adoptere sin egen unge som det er i dag heller.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no