Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London i mars

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-11, 10:10   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

London i mars

Jeg skal til london, igjen..

Med en god venninne. Vi er begge to barns mødre og skal reise uten barn, og skal feire våre 30 års dager(midtlivskrise?) der.

Vi har 4 dager. Torsdag lander vi 11.05 og vi reiser søndag kl 21.
Vi skal bo rett ved oxford circus.

Vi har så langt snakket om shopping(hamleys, zara next, gap osv osv), madame tussauds(fikk ikke besøkt det sist gang vi var der), Big ben(alltid!), vin!!!, pub og mat.

HVis dere ville gitt ETT london tips, hva ville det vært?

Vi har aldri tid sammen uten barn lenger(naturligvis), og vil ikke bruke tiden på å reise rundt for å se alle serverdigheter egentlig.
Hvilke spisesteder vil dere ambefale? spesielle puber/barer? butikker?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 10:14   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: London i mars.

Jeg vil gjerne anbefale Jamies Italian restaurant, den som ligger like ved Covent Garden.

Nydelig mat, ekstremt hyggelig prisnivå, stort og hyggelig og livlig lokale. Sikkert supert for to ungdommer som dere som vil ha både god mat og liv og røre på restauranten.

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg skal til london, igjen..

Med en god venninne. Vi er begge to barns mødre og skal reise uten barn, og skal feire våre 30 års dager(midtlivskrise?) der.

Vi har 4 dager. Torsdag lander vi 11.05 og vi reiser søndag kl 21.
Vi skal bo rett ved oxford circus.

Vi har så langt snakket om shopping(hamleys, zara next, gap osv osv), madame tussauds(fikk ikke besøkt det sist gang vi var der), Big ben(alltid!), vin!!!, pub og mat.

HVis dere ville gitt ETT london tips, hva ville det vært?

Vi har aldri tid sammen uten barn lenger(naturligvis), og vil ikke bruke tiden på å reise rundt for å se alle serverdigheter egentlig.
Hvilke spisesteder vil dere ambefale? spesielle puber/barer? butikker?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 10:15   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London i mars.

Hawksmoor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 10:53   #4
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London i mars.

Dere bør gå i en av parkene. I st.james park er det kjempefint! Kjøp kaffe og ta en spasertur.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 10:59   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London i mars.

Jamies Italian likte jeg også veldig godt. Ellers så hører en tur på Chiquito alltid med når jeg er i London. God mat og god stemning. Treffer ofte folk man kan ha det gøy med også.

Seven Dials og Covent Garden er også områder som er koselige rusle rundt i. Mye artig shopping og fine kafêer/puber.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 11:12   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: London i mars.

*noterer*

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:03   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London i mars

Jeg ville tatt en formiddag i Notting Hill - ruslet litt rundt og spist lunsj. Det går tube direkte fra Baker Street (rett ved Madamme Tussauds) til Notting Hill. Hadde jeg vært på tur uten barn, så tror jeg kanskje ikke at jeg hadde prioritert tid Madamme Tussauds forresten. Jeg hadde heller brukt tid på å gå i parker! Parker og gatelangs med innlagte kaffepauser

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:30   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.457
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: London i mars

Bortsett fra vin og pub, synes jeg du har et program for en tur MED barn. Jeg hadde vandret hele King's Road med mange kaffe- og pub-stop og super shopping, spist herlig indisk mat ett eller annet sted paa kvelden, tatt sushilunsj paa Nobu og/eller dim sum i Chinatown, ruslet alle smaagatene ved Covent Garden, dratt til et marked, gaatt paa en kunstutstilling, tittet i Harrods eller New Bond street paa alle de dyre, lekre tingene og 1000 andre ting. Sukk, maa nok ta meg en tur igjen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:39   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: London i mars

Går du forbi Argos (www.argos.co.uk) så hadde jeg tatt turen innom(de har alt),
mye Lego blant annet som er billigere der enn her i Norge.
Det er så kjapt og greit å handle, bare levere en liste og betale i kassen og hente det du har kjøpt.
Jeg tittet på nettsiden før vi reiste og bare skummet igjennom katalogen i butikken og
noterte ned det jeg skulle ha, kjøpte lego som jeg bare tok ut av esken og la i kofferten.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no