Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du og støvsugeren venner?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 22:36   #21
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg er ikke glad i støvsugeren.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 22:37   #22
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Lang ledning og lang slange!

Enig!

Og at den er lett å manøvrere. Vi har en stor og tung "bedriftsstøvsuger". Den er lett å dra med seg rundt, så lenge du ikke trenger å løfte den. Har lang slange og lang ledning. Men er for tung å bære opp og ned trappa. Dessuten er munnstykket ødelagt og detter av hele tiden.
Så den er jeg ikke venner med.

Vi har en mindre støvsuger. Den er lettere å bære, men vanskelig å manøvrere rundt. Velter og setter seg fast i ledningen. Dessuten er en bit av røret knekt, så den fremste delen detter stadig av... Så da er jeg ikke enig med den heller.

Vi har også en bitteliten en, men i tillegg til kort ledning og kort slange suger den dårlig, så den er pensjonert.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 22:42   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.849
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg HATER å støvsuge!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 22:46   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg betaler barna for å støvsuge, hater det selv

For å svare på spørsmålene:

* Støvsugeren burde være lettere
* Den burde være uten ledning eller har laaang ledning
* Den burde ha lenger slange
* Den burde suge bedre på tepper
* Den burde kunne suge vann
* Egentlig bure den kunne gjøre dette helt alene uten menneskehjelp

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 22:55   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.649
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Nei, jeg er ikke akkurat bestvenn med støvsugeren min, til det kjenner jeg den for dårlig.

Bruker den ikke så ofte (og ryker somregel ei sikring når jeg gjør det, så det er litt stress, vi har heldigvis automatsikringer, det hadde ikke det forrige huset, men der var i det minste kursene litt mer støvsugingsvennlige....)

Nei, det er styr å dra den med seg, og huset vårt har fire plan (med halvetasje og det hele) så det er mye trapper, og mye dill.

Effekt, effekt er viktig, men siden jeg må dra sånn på den: vekta også. Og lang ledning, så jeg 1)slipper å flytte den hele tiden og 2)kan koble den inn på soverommet eller noe sånn som går på en annen kurs så jeg ikke tar knekken på den sikringen som skal holde styr på alle gangene og vaskerommet (for jeg kan garantere deg, støvsuger jeg, så vasker jeg klær. Antakelig er det noen i trommel og/eller tørkeskap også. Er det tid for husarbeide, så ER det det...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 23:01   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg liker å støvsuge og liker støvsugeren min veldig godt! Støvsuger sjelden på loftet, der bruker jeg moppen, så jeg slipper å drasse den opp og ned.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 23:04   #27
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.989
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg hater støvsugerbørster som må skrus fra hverandre for å tømmes, og som fylles opp og hindrer støvsugeren i å suge opp støvet.

Jeg vil helst ha en liknende en Dyson, uten å måtte skifte poser, stor kapasitet, lett å ha i skapet, og pen og se på. Burde nesten ha et design al'a Kitchen aid, så den er kul å ha stående framme. Gjerne oppladbar.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 23:34   #28
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tja. Støvsugeren er tung. Det er stress å hente den, frakte den mellom etasjer, og også fra rom til rom, av og til. Det er mitt største ankepunkt.

Her er jeg og. Selve støvsugingen er ikke spesielt pes, det er mer den fraktinga mellom etasjene som gjør at det stort sett bare blir støvsugd i underetasjen (hvor støvsugeren er plassert).

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 02:25   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Ikke venner, mer bekjente.

En elektrisk, oppladbar, stillegående støvsuger hadde vært fint ja. Type Tesla, men i støvsuger variant.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 03:24   #30
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Liker ikke å støvsuge.


Sist redigert av Smoothie : 08-09-13 kl 07:23.
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 06:09   #31
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.563
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg har sentralstøvsuger og er veldig glad i og god venn med støvsugeren min.
Har slage i hver etage og når dermed hele huset veldig greit.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 06:37   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Den perfekte støvsugeren kan enkelt bæres på ryggen, er lett, suuuger, og er batteridrevet/oppladbar. Værsågod; lag en sånn til meg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 09:36   #33
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.055
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg får så vondt i ryggen av å støvsuge at jeg faktisk ikke kan støvsuge. Jeg må bøye meg på en måte som gjør at korsryggen svikter. Jeg tror at rørene blir for kort og uergomentrisk, eller noe. Det fine er jo så klart at det da er mannens oppgave og jeg slipper

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 09:51   #34
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.189
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har sentralstøvsuger og er veldig glad i og god venn med støvsugeren min.
Har slage i hver etage og når dermed hele huset veldig greit.

Samme som Floksa.
Støvsugeren og jeg er bestevenner og møtes i alle fall 3 ganger i uka.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 23:19   #35
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den perfekte støvsugeren kan enkelt bæres på ryggen, er lett, suuuger, og er batteridrevet/oppladbar. Værsågod; lag en sånn til meg.

Lurt! Den vil jeg også ha!

Må selvfølgelig være så lett at man kan bære den med litt kranglete rygg også...

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 23:22   #36
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den perfekte støvsugeren kan enkelt bæres på ryggen, er lett, suuuger, og er batteridrevet/oppladbar. Værsågod; lag en sånn til meg.

Dette hørtes genialt ut, og om den er meget stillegående i tillegg så hadde kanskje jeg støvsuget også!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 23:28   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.876
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Jeg er villig til å sege sjela mi for å slippe å støvsuge. :bidrar:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-13, 00:05   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Støvsugeren og jeg er veldig gode venner. Med litt hjelp fra meg så gjør den en fantastisk god jobb, og følelsen av å vandre i Sahara er borte på et blunk.

Har sentralstøvsuger som ikke bråker og med en slange som rekker til hver en krok i huset.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 13:09   #39
heffalompen
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 6
heffalompen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

SE HEER !
Hva er ditt største behov av disse to :

Nr. 1.
Få støvsugeren til å virke lettere
Slippe å ta tak i slangen for å slepe støvsugeren etter seg.
Unngå at støvsugeren krasjer og velter.
Få støvsugeren til å komme etter seg uten å måtte dra.

eller

Nr. 2.
Klare å støvsuge under sofa, seng o.l. uten å måtte bøye seg/legge seg ned på gulvet.
Gjøre røret lettere.

Fyr løs

heffalompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 13:13   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.426
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du og støvsugeren venner?

Nummer 1. hvis jeg velge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no