Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole til konfirmanten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-13, 14:03   #141
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Støtter Avatar fullt ut i valg om å vente med bunad. Skulle ønske det ble gjort med meg og.
Håper dere finner en kjole eller får leid en bunad til henne.

Helt ærlig, så ville jeg unngått å låne festdrakt på en slik dag (om det er snakk om de masseproduserte festdraktene som de har på a la Spar Kjøp ja) . Jeg syns mange av de er veldig fine på små barn som vokser fort, men ikke på en konfirmant.


Det er ikke Sparkjøp-draktene til småbarn det er snakk om her. Det er mange flotte festdrakter til voksne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 14:04   #142
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ikke Sparkjøp-draktene til småbarn det er snakk om her. Det er mange flotte festdrakter til voksne.

Ja det blir noe annet

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 14:33   #143
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Forøvrig er festdrakten for voksne fra Sparkjøp ganske fin. Jeg har dog ikke sett den i virkeligheten.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 15:08   #144
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Kan tipse om denne siden også http://www.drommekjoler.no/

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 17:02   #145
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Nå har hun funnet en lyseblå lang kjole på Tina Ritzi. Den var nydelig til henne, spesielt ti øynene. Blir nok den! Str.32 og for stor, men når syersken får lagt den opp, lagt den inn og flyttet litt på stropper så blir det veldig bra. Enkel, men veldig, veldig fin!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 17:19   #146
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå har hun funnet en lyseblå lang kjole på Tina Ritzi. Den var nydelig til henne, spesielt ti øynene. Blir nok den! Str.32 og for stor, men når syersken får lagt den opp, lagt den inn og flyttet litt på stropper så blir det veldig bra. Enkel, men veldig, veldig fin!

Så flott at dere har landet ! Håper vi får se bilde !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 17:22   #147
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Så Br hun fant en hun likte!
Ser for meg at vi er dere er om ett par år, jenta vår har tre år igjen til konfirmasjon, men hun er veldig liten av vekst nå. Slekter hun på sine foreldre () så kommer det til å skje mye med kroppen hennes enda. Veldig spent... Aner ikke helt hva vi gjør i fht bunad, men mulig den ikke bør kjøpes til konfirmasjon i alle fall.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 19:46   #148
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.947
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå har hun funnet en lyseblå lang kjole på Tina Ritzi. Den var nydelig til henne, spesielt ti øynene. Blir nok den! Str.32 og for stor, men når syersken får lagt den opp, lagt den inn og flyttet litt på stropper så blir det veldig bra. Enkel, men veldig, veldig fin!

Så bra, Avatar Man skal virkelig ikke kimse av en nydelig, flott selskapskjole - det kan være vel så vakkert som bunad Det er ikke sjelden jeg har lyst til å dra på meg en av mine galla-/penkjoler fremfor bunaden - selv om jeg er veldig glad i min Beltestakk

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 19:51   #149
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

På 80-tallet var det jo mindre vanlig med bunad enn nå. Her er det nok 99,9% bunad/festdraktsdekning blant jentene til konfirmasjonen, og det har det hvertfall vært siden jeg konfirmerte meg i 1995.

Ja, her er det vanlig, det vet jeg, "alle" har bunad. Slik er det ikke i Vest-Agder der jeg er konfirmert. Bunad er ikke noe "must" der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 20:02   #150
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Så bra, Avatar Man skal virkelig ikke kimse av en nydelig, flott selskapskjole - det kan være vel så vakkert som bunad Det er ikke sjelden jeg har lyst til å dra på meg en av mine galla-/penkjoler fremfor bunaden - selv om jeg er veldig glad i min Beltestakk

Ikke sant. Ikke dumt å ha en flott selskapskjole i skapet til en senere anledning, i tillegg til bunaden som kommer etterhvert.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 20:29   #151
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Ser frem til å se bildet av konfirmanten når den tid kommer

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 22:58   #152
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Håper du etterhvert legger ut bilde av den flotte kjolen! Tenker hun blir en kjempeflott konfirmant, jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 00:38   #153
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Da jeg ble konfirmert hadde jeg spiseforstyrrelser og var slank og ca 10 cm kortere enn jeg er nå. Mesteparten av lengden jeg vokste etter jeg var 15 år ble lagt til i ryggen, så vesten på min bunad er altfor kort, ser ut som en sports-BH med broderi, og da kommer jo stakken helt under brystene og jeg ser ut som jeg er gravid i 8.måned.. Den ble skikkelig stygg etter utleggingen, så nå har den hengt i skapet i 9 år uten å ha blitt brukt. Synd når det er et "plagg" som er verdt 20-25000 med sølv..

Har konfirmant om tre år, og hun er inneforstått med at hun skal få bunad i 20 årsgave, hvis hun ønsker seg det, og at vi skal finne en skikkelig fin kjole til konfirmasjonen(hvis hun vil konfirmeres da)

At søsteren fikk skal du ikke tenke på, hvis hun har tilbudet om å få bunad senere.

Dessuten, ER virkelig bunad så veldig pent??

FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 00:41   #154
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Bunad er det peneste. *bunadsmafiaen*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 08:43   #155
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av FruLarsen, her.

Dessuten, ER virkelig bunad så veldig pent??

Ja, det er det det. Fineste som finnes.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 09:07   #156
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av FruLarsen, her.


Dessuten, ER virkelig bunad så veldig pent??

Jeg syns bunad er fint, men jeg selv vil ikke ha. Menn i bunad er jo veldig sexy.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 11:52   #157
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Der kom den igjen, ja. Like uforståelig hver gang, hva som er sexy med menn i bunad.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 11:54   #158
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Der kom den igjen, ja. Like uforståelig hver gang, hva som er sexy med menn i bunad.

Jeg bare syns det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 12:15   #159
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Jeg også.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 12:22   #160
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Jeg har jo forstått at noen kan synes det, men det er jo ikke noen absolutt sannhet - jeg for min del syns vel nærmest det er det motsatte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no