Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi kikker på hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-09, 14:16   #41
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

...


Sist redigert av Mjau : 13-05-13 kl 18:31.
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 14:16   #42
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Da stikker vi

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 14:23   #43
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund

God tur!
Hannah synes hunden var supersøt!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 15:28   #44
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg tror de fleste som har jack russel vi har hatt kontakt med i alle fall, har hatt barn også.
Dette med saken i England eller hvor det var er jo en engangshendelse.
Hunden og barnet var alene i rommet da dette skjedde, og det skal jo i utgangspunktet ikke skje uansett.
jeg syns det var mest ironisk egentlig at dette skjedde mens vi så pa JRT, for hvilke hunderaser har ikke slike tilfeller?

Og så har det jo masse med sosialisering å gjøre også. Om man omgås barn sammen med hunden fra den er liten og man viser hvilke grenser som gjelder så tror jeg man får en flott hund å ha sammen med barn.

Hm, ja - det er sant. Jeg har egentlig ikke peiling på rasen, men ville nok uansett ikke valgt en terriertype grunnet jakt (og ofte vakt) instinktet.

Men rasen er fantastisk skjønn, altså - det synes jeg også! Vi har hest og i hestemiljøet er det mange som har Jack Russel. Nydelige små!

Lykke til med valpekjøp

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 16:55   #45
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Vår er veldig rolig og barnevennlig ihvertfall.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 17:02   #46
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi kikker på hund

For en helt nydelig hund.
Jeg ønsker meg hund, men mannen har aldri vært så glad i hund da han blei bitt kraftig som liten.
Jobber med saken da og synes ungene hadde hatt godt av det.
Har hatt katt, men den har blitt borte og vi bor litt dumt til. Er så trist når dyr blir borte, men en hund, da er man der med dem hele tiden.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 19:15   #47
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

For en helt nydelig hund.
Jeg ønsker meg hund, men mannen har aldri vært så glad i hund da han blei bitt kraftig som liten.
Jobber med saken da og synes ungene hadde hatt godt av det.
Har hatt katt, men den har blitt borte og vi bor litt dumt til. Er så trist når dyr blir borte, men en hund, da er man der med dem hele tiden.

Jeg har hatt og har mange hunder. Er egentlig livredd hunder, men den beste terapi for meg er å ha hund selv.
De få gangene jeg ikke har hatt hund. har jeg fått en absolutt syk oppførsel når jeg har truffet på hunder jeg ikke kjenner.

Jeg ble bitt som liten i ansiktet, rett ved øynene og det var fare for å bli blind.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 19:59   #48
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Hva med å kalle henne Bølla, siden hun allerede har det om kallanavn? Skjønn liten sak, forresten.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:44   #49
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund



Slitsomt med hund og katt gitt.
Katten skuler og hvalpen har jo sååååå lyst til å leke, for hun er vant til katt, hehe.
Men jeg syns det ser ut til at de skal bli gode venner etterhvert.

Er enda usikker på navn.
Skal se om vi finner noe navnelister på nettet og se der tror jeg.
Nå går hun som frøkna her i huset.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 10:55   #50
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.



Slitsomt med hund og katt gitt.
Katten skuler og hvalpen har jo sååååå lyst til å leke, for hun er vant til katt, hehe.
Men jeg syns det ser ut til at de skal bli gode venner etterhvert.

Er enda usikker på navn.
Skal se om vi finner noe navnelister på nettet og se der tror jeg.
Nå går hun som frøkna her i huset.

Som jeg skulle ønske jeg var deg.
Valpen din ser jo bare så nydelig ut.
Hund og katt styret går seg nok fort til.
Kos deg masse med "frøkna".

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 11:00   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Åh!

Ikke noe misunnelig jeg, nei - neeeida.

Kos dere masse med valpejenta.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 11:40   #52
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Dere kan få komme på besøk og hils på da

Nå i sted lå frøkna og sov på fanget, og katta kom og hoppet opp frivillig, og lå og kikket lenge før hun ble lei.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 12:04   #53
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Hun må jo hete Else! Gratulerer som nybakt hundeeier.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 12:13   #54
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Else hihi... tror ikke det men takk for fantastisk forslag!
Og tusen takk

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:09   #55
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi kikker på hund

Vår japanske spisshund tispe het Cita. Lett for hunden å høre og lett for barn å si. Emily'en min sa Dita i begynnelsen, hun var bare halvannet år når vi fikk henne. *Sukk*

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no