Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaring med Dixie-vesker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 00:44   #21
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?



Jeg mente ikke kuppe tråden til veobra, altså. Ser det ikke var så pent gjort.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 00:46   #22
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Inne og snoker.
Kollapser vesken helt sammen om man ikke far noe særlig oppi? Er den helt myk i holdet?
Hvilken farge velger dere?

Det er litt forskjell på de. Weekendbagen klapper sammen om den ikke er full, men det er liksom det som er fint med den.

Jeg har Valnut på alle mine. Skinnbrun, liksom. Det er den fargen jeg liker best og som jeg synes blir finest når den blir "slitt"

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 07:44   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg elsker min Molly, og fra å være en som aldri brukte vesker, er Molly nå med meg over alt. Min er i fargen Burned Tan, som jeg synes er den fineste.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 08:39   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har også Mollyveske og liker den veldig godt. Akkurat nå blir den ikke så mye brukt fordi jeg trenger å ha med meg enda mer enn det er plass i den så nå bruker jeg en annen i stedet. Men så snart jeg er tilbake til f.eks. kun en PC så skal Mollyvesken frem igjen. Den er myk, god, romslig og fin.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 10:04   #25
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.



Jeg mente ikke kuppe tråden til veobra, altså. Ser det ikke var så pent gjort.

Jeg skal kjøpe ny veske, altså. Du har da ikke kuppet noen ting. Jeg forsøkte være morsom i prikken til deg, har nok bommet helt. Det er jo fritt frem for alle.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 11:06   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg elsker min Molly, og fra å være en som aldri brukte vesker, er Molly nå med meg over alt. Min er i fargen Burned Tan, som jeg synes er den fineste.

Nå har jeg googlet og googlet og klarer ikke se forskjellen på Burned tan og Valnut. Så jeg vet faktisk ikke helt hvilken farge jeg har

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 12:48   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg skal kjøpe ny veske, altså. Du har da ikke kuppet noen ting. Jeg forsøkte være morsom i prikken til deg, har nok bommet helt. Det er jo fritt frem for alle.

Jeg skjønte humoren, men tenkte likevel at det ikke var særlig pent gjort av meg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 15:35   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå har jeg googlet og googlet og klarer ikke se forskjellen på Burned tan og Valnut. Så jeg vet faktisk ikke helt hvilken farge jeg har

Du ser forskjellen her; de to fargene først og sist i rekka.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 19:42   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Kan jeg og spørre om noe? Er veskene tunge eller lette når de ikke har noe innhold? Jeg fikk skikkelig lyst på en Kirkenes i burned tan, men den har de ikke inne.

Går det an å ha brun veske selv om en bare eier svarte sko?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 19:45   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Min er kjempelett når den er tom. Det dumme med den er at den ikke er noe særlig god å bære når den er litt tung, men det gjelder jo majoriteten av vesker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 09:26   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Går det an å ha brun veske selv om en bare eier svarte sko?

Klart man kan. En veske i burned tan er såpass nøytral at den går til alt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 10:19   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kan jeg og spørre om noe? Er veskene tunge eller lette når de ikke har noe innhold? Jeg fikk skikkelig lyst på en Kirkenes i burned tan, men den har de ikke inne.

Går det an å ha brun veske selv om en bare eier svarte sko?

Det ser ut som om de har den i denne nettbutikken: https://www.husetisvingen.no/shop/di...eske-kirkenes/

Jeg har ingen erfaring med butikken, men har sett at de også har veskene.

Jeg klarer ikke se om Walnutt eller Burned tan er mørkest. Det ser ulikt ut på de bildene jeg finner.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 10:20   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Takk for svar. Jeg kikket først på Kirkenes og 1656, utrolig lekre, men etter å ha vaset rundt med tommestokken og målt i forhold til de jeg har fra før, endte jeg opp med å bestille en Kay. Den er mindre, og det tror jeg passer meg finfint.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 10:31   #34
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har alltid sånn kaos i veska, jeg må derfor ha en som er bredere enn den er høy. Da er det enklere å stupe nedi.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 11:25   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg klarer ikke se om Walnutt eller Burned tan er mørkest. Det ser ulikt ut på de bildene jeg finner.

Walnut er mørkest. Du ser det tydelig på rekka her.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 12:15   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg ville hatt den i mørk brun eller sort og ser at de er utsolgt for de, heldigvis.
Hvis jeg skal ha ny veske nå så skal jeg først selge Marc Jacobsvesken min.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 14:30   #37
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Walnut er mørkest. Du ser det tydelig på rekka her.

Jeg har sett den siden. Jeg har også vært inne på denne siden og da er det ikke like klart lenger: https://www.husetisvingen.no/produkt.../store-vesker/

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 14:37   #38
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Det bildet på Eigersund-vesken må da være feil? Kan de ha byttet om, tro?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 17:50   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har sett den siden. Jeg har også vært inne på denne siden og da er det ikke like klart lenger: https://www.husetisvingen.no/produkt.../store-vesker/

Nei, på denne siden var det noe rotete med fargekodene, i hvert fall på bildene som dukker opp på linken. Jeg tror du kan stole på fargene som vises i Moolo-linken.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 18:04   #40
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med Dixie-vesker?

Jeg har nå konkludert med at weekendbagen min er burned tan og molly er Walnut. Sistnevnte er bittelitt mørkere, men det er marginalt

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no