Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea Stuva i gangen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-17, 21:05   #1
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikea Stuva i gangen?

Jeg syns ikea Stuva har så fin fasong på frontene og vurderer å bygge en høy garderobeløsning av Stuva skap, kommoder og benk i gangen. Men er litt skeptisk til hvor praktisk det vil bli, de er jo litt grunnere enn vanlige garderobeskap (kun 50 cm) og ser ikke ut til å ha særlig mange variasjonsmuligheter.
Noen som har erfaring med systemet og kan si noe om hvor praktisk det er? Hvordan er kvaliteten?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 21:25   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.926
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Stuva i gangen?

Lillegutt har disse på rommet sitt til klær og leker. Jeg synes de er supre, veldig stødige, og det finnes masse variasjoner med skapdører, skuffer, bredde og høyde hvis du bare ser litt nærmere etter og kjøper stammer + løse dører/skuffer i stedet for "ferdige" setups. Det eneste du mister er høyden.
Jeg liker dessuten at de ikke er så dype som pax f.eks fordi ingenting forsvinner baki, inni.
Kvaliteten er god.

Eneste er at det høyeste skapet ikke er kjempehøyt, og siden vi ikke har skapdører har jeg lite erfaring med bredden på dem og bruksvennlighet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-17, 15:55   #3
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea Stuva i gangen?

Takk for innspill, har sett litt på kombinasjonene på ikeas hjemmesider og tips på Pinterest, tror jeg skal gå for Stuva, og stable ulike moduler i høyden for å utnytte plassen, f.eks kommoder nederst og garderobeskap oppå. Ligger en del på finn, så da blir ikke prosjektet så dyrt heller, og jeg slipper å montere så mange moduler selv

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no