Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Bakeri på Lillehammer, og melkefri kake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-14, 22:31   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Bakeri på Lillehammer, og melkefri kake

Jeg har planer om å overraske min lillebror i helgen, med bursdagsselskap og stor kake. Den må jeg bestille, for jeg våger meg ikke på å ta med kake på 2 1/2 timers biltur i varmen, så jeg skulle gjerne hatt et tips om ett bakeri på Lillehammer.

Så var det kakevalget da. Favoritten er marsipankake, men kan den lages melkefri på noe vis? Altså virkelig melkefri, ikke bare laktoseredusert.
Hvilke andre kakealternativer kan man få bestilt i melkefrie utgaver?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-14, 22:43   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bakeri på Lillehammer, og melkefri kake

Jeg bruker Vispi havrekrem når jeg lager melkefri marsipankake, og synes det fungerer kjempebra. Jeg liker ikke soyasmak, så unngår det mest mulig. Det spørs vel om et bakeri tar på seg den utfordringen, men det er jo lov å spørre. Ellers kan de fleste kaker lages melkefritt, så det er litt opp til bakeriet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no