Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Insekt inni skjermen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 15:12   #1
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Insekt inni skjermen

I går prøvde jeg iherdig å gnikke vekk en flekk på skjermen min, men den var helt umulig å fjerne. Plutselig begynte flekken å bevege seg rundt på skjermbildet mitt, og jeg så da at det var et lite insekt som på en eller annen måte har kommet seg inn under skjermglasset.
Sånn bortsett fra at det er fryktelig irriterende å se på, bør jeg få gjort noe med det? Kan noe bli ødelagt? Det er ikke mye bevegelse i dag, så insektet har kanskje allerede avgått ved døden, men en sånn liten skapning råtner vel ikke akkurat opp inni der?
Hjelp??

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:15   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Det tørker nok bare inn, tror ikke det er noen grunn til å få gjort noe med det med mindre det er veldig irriterende å se på.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:18   #3
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Det er nok bare en bug, kjør antivirus du...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:21   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det er nok bare en bug, kjør antivirus du...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:24   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det er nok bare en bug, kjør antivirus du...

Ha ha!

Jeg skulle gjerne likt å være flue på veggen (pun intended) når du ringer til kundeservice og klager over en bug i skjermen!

Ellers har jeg ingen gode råd, dessverre.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:32   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ha ha!

Jeg skulle gjerne likt å være flue på veggen (pun intended) når du ringer til kundeservice og klager over en bug i skjermen!

Ellers har jeg ingen gode råd, dessverre.

Jeg hadde garantert ringt supportlinjen vår og sagt noe om en bug. Og jeg kan formelig se for meg hvordan de får panikk og begynner å svette der nede. nd:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 15:41   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Ikke press mot insektet. Da kan du bare skvise det slik at det blir liggende fast der...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:53   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Ikke press? Dobbeltklikke, mener du?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 13:01   #9
Hissigproppen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

fikk litt skrekkfilm vibber av å lese dette..

  Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 14:00   #10
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ikke press? Dobbeltklikke, mener du?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 22:41   #11
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Jeg har selvsagt kjørt virussjekk, noe annet ville tatt seg ut


Nei, bug'en er her fortsatt, men ubevegelig så den har nok avgått ved døden. Fryktelig irriterende å ha den i synsfeltet da, får håpe jeg blir vant til det for det koster sikkert litt å levere den til rens. Tviler på at jeg har bug-garanti på den

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 16:30   #12
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Insekt inni skjermen

Det skal kunne gå an og skru opp og blåse rent, men jeg ville ikke prøvd meg på det selv. Hør med et elektroverksted om de kan fikse det for deg.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no