Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-20, 23:30   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de flesteMalama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Dere som belager dere på kona-handel, er det noe som vil fungere uten at du selv må fortolle til et gebyr lik kostnaden av en halv ny støvsuger etter 1.4, tror dere?

Jeg er meget usikker på om Kina-handelen tar slutt eller om dette ordner seg på noe vis? Mva er greit å betale, men gebyret kan fort utgjøre mer enn vsrekostnsde

Gammel 12-02-20, 23:50   #42
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er kanskje et godt tegn at man ikke finner noen av denne roborocken på Finn.

Hvordan tror dere den takler 7 sånne stoler tett i tett rundt et spisebord, da?

Vi har en Roomba og den takler ikke sofaen vår med liknende bein som disse stolene. Sitter konstant fast under sofaen.

Gammel 13-02-20, 00:00   #43
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

https://www.elkjop.no/product/hjem-o...E&gclsrc=aw.ds Vi har denne og er veldig fornøyde.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-20, 00:00   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1066
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Vi har en relativt billig en som jeg nettopp har gjenoppdaget.

Så langt denne uka har den 1 gang kjørt utfor trappa, 1 gang satt seg fast innerst i hjørnet under hjørnesofaen, 1 gang kjørt på en lav list og satt seg fast, en gang stoppet midt på gulvet, selv med fullt batteri og 1 gang støvsugd hele huset. Neida, bare tulla, ikke en eneste gang har den støvsugd etasjen uten å stoppe for en bagatell. Han er rett og slett arbeidssky!

Kanskje deres er en tenåring?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-20, 11:13   #45
Lorien
Bra nok

Lorien sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Barteland
Blogginnlegg: 42
Lorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt liktLorien er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en iRobot Roomba, 2-3 år gammel. Hun heter Hjørdis og jeg elsker henne. Mannen derimot, hater henne og synes hun er et enerverende og bråkete spetakkel. Sånn sett passer det jo bra at jeg uten å være klar over det kalte henne opp etter mormora hans...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.