Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Handler du juleprodukter før desember?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 21:49   #21
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Du er slett ikke alene. Jeg irriterer meg over at julemarsipanen alltid blir lansert den uken jeg har bursdag (første uken i oktober). Marsipanen skal være fersk når jeg vil ha den i desember...

)

Den er laget ganske mange måneder før, uansett (har jeg lest her inne for ikke så lenge siden).

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 07:24   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

I prinsippet vil jeg ikke kjøpe noe juleting (mandariener, marsipan og julebrus) før 1.desember, men det er bare i prinsippet. Jeg har ikke kjøpt marsipan ennå, men mandariner har vi hele tiden nå.....Julebrus har jeg ikke drukket ennå, men det er bare tilfeldig....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 07:40   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

For min del så kunne de godt ventet en stund til, men når produktene først er her, så tar jeg for meg. Her i huset har det derfor vært både julebrus og marsipan, og pepperkaker og klementiner også. I går hadde vi til og med en forsmak på julemiddagen, da var det ribbe å få.

Men det er et eller annet med julegateåpning, altså. Det er da julestemningen kommer for alvor.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 10:40   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Samme her. Jeg prøver å ta vare på dette for mine barn. Hver 1. desember handler vi inn pepperkaker og julebrus og sånt og har en skikkelig kosekveld med kalenderåpning og hele pakken.

Det hørtes koselig ut

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

For min del så kunne de godt ventet en stund til, men når produktene først er her, så tar jeg for meg. Her i huset har det derfor vært både julebrus og marsipan, og pepperkaker og klementiner også. I går hadde vi til og med en forsmak på julemiddagen, da var det ribbe å få.

Men det er et eller annet med julegateåpning, altså. Det er da julestemningen kommer for alvor.

Klementiner er ikke julemerket så her hiver jeg innpå. Men jeg kjøper ikke julegodis før jul, nei. Vurderte å kjøpe pepperkaker på IKEA i november, men det er fordi det er litt langt unna og skandinaviske julegodter vokser ikke på trær. Men jeg gjorde det ikke ...
Jeg grøsser når jeg ser julepynt i butikkene i oktober, syns julebegrepet blir utvannet når man skal hanskes med det fra oktober til februar. Ja til intensivjulefeiring!
(Det blir litt som med alkoholen, bedre å knalle nedpå en flaske vin og bli skikkelig brisen, enn å sitte å nippe hele helgen )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 10:45   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg klarer virkelig ikke å irritere meg over det selv om jeg har forsøkt. Om jeg kjøper? Tja, her har jeg kjøpt ei flaske julebrus og en boks pepperkaker i steden for lørdagsgodt, og det er det. Ellers legger jeg ikke så mye merke til julematen i butikken.

Julevarer som man lager julegaver og julepynt av er jeg der i mot lykkelig for at finnes tidlig i butikkene. Når man skal handle inn til en hel skole er det greit å ha god tid til planlegging og utprøving.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 12:01   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Siden Nidar ikke kjenner sin besøkelsestid og lager helårsmarsipan går jeg som en tiger i bur i september og venter på julemarsipanen.

Sylte og edamerost med julerødt trekk kjøper jeg også før desember kommer, men alt annet julerelatert kan vente for min del.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:32   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg vil gjerne være nesten ferdig med julegavene i november. Minst mulig shopping og mest mulig kos i de ukene.

Jeg har ikke noen absolutt grense for når jeg kjøper julebrus og julemarsipan, men det blir vel gjerne sånn rundt 1. desember. Er ikke akkurat blant de ivrigste på julemarsipanen.
Klementiner er ikke noe julestempel på, det kan jeg spise når som helst om de er gode.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:23   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Husker at jeg som liten syntes det var kjempestas å dra til byen første helgen i desember når julegaten åpnet. Det markerte at det nærmet seg jul (på ordentlig )

Her ble julegatene åpnet den 23. november. En torsdag før både advent og desember, men det var jo langåpent. :uff: Sånt synes jeg er mye verre enn at marsipanen og julebrusen kommer tidlig i butikkene.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:31   #29
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg gjør litt småhandling av juleprodukter fra november ca. Det er for at jeg ikke skal bli helt utslitt i desember, og for at vi fortsatt holder på å etablerere oss skikkelig innomhus, og da er det greit å få handlet litt diverse, som f.eks de vakre juleornamentene fra Holmegaard i november.

Synes forøvrig ikke at det er greit å få jula tredd nedover hodet fra tidlig oktober. Men det får bli opp til hver og en. I oktober er jeg såvidt ferdig med sommeren og begynner å innstille meg på en lang og mørk vinter. Er ikke umiddelbart intressert i juleprodukter da, og overser det jeg ikke har behov for.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:45   #30
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg spiser ikke marsipan. Men her i oktober da julemarsipanen kom, var nær- butikken så skamfull over å markedsføre julemarsipan at de omdøpte den,så den het "tidlig-marsipan"..
Jeg er enig med sitron, ikke noe stas med sylte og pepperkaker før advent, nei

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:55   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Julepresangene begynner jeg fortrinnsvis med i oktober. De typiske juletingene holder jeg meg unna til advent begynner/1.desember. Jeg er og av den mening at handelsstanden kan bremse litt. Jeg syns faktisk at de har gjort det og. De var verre for noen år siden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:11   #32
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Nei, jeg venter til uti desember Synes at litt av den skikkelige kosen med jul forsvinner hvis man begynner på julemat/godteri tidlig. Da er man jo nesten lei av det når julen ringes inn
Det gjelder forøvrig også julematen.Spiser aldri pinnekjøtt på julebord.Det er forbeholdt julaften eller 1/2 juledag.

(Men mannen min deler ikke min oppfattning. Han har nok allerede fortært minst 5 kg julemarsipan i diverse varianter )

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:27   #33
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg liker heller ikke at butikkene har "juleting" før desember. Men jeg har likevel et par nissesjokolader i kalendergavealternativer. Og en nisselue. Så jeg kan ikke være så prinsippfast av meg ...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:36   #34
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Her blir det kjøpt inn minimalt med juleting før desember, om det er jeg som handler.
I år har jeg kjøpt julepapir og pepperkaker, men pepperkaker kjøpter jeg også til andre tider på året.
Skulle kjøpe brus her om dagen og måtte lete litt før jeg fant Cola uten nissemotiv.

Gubben derimot er ikke like trofast der. Julemarsipan og Cola med julemotiv har blitt med han hjem fra butikken. Men det er når han handler alene. Sammen med meg går ikke den.

Synes det er feil når jul starter i oktober, og mener butikkene kunne vente til 1.desmber/ første søndag i advent.
Julepapir er jo en ting de kan ha litt før, for de fleste trenger gjerne det til kalendre da. Men det er jo haugevis med julepynt og juleditt og juledatt.
De fjerner jo halvparten av vanlige varer for å få plass til julegreiene jo.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.

Sist redigert av Mams : 26-11-06 kl 21:42.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:43   #35
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Samme her. Jeg prøver å ta vare på dette for mine barn. Hver 1. desember handler vi inn pepperkaker og julebrus og sånt og har en skikkelig kosekveld med kalenderåpning og hele pakken.

Kjempekoselig tradisjon! Sånn har jeg også lyst til å ha det. I alle fall pepperkaker og julebrus og slikt synes jeg man bør vente med til rett måned, oktober passer ikke for det for meg.

Foretrekker å vente til svært nær desember med å kjøpe juleprodukter, og har hittil bare kjøpt en omgang med julemarsipan til meg selv en gang det faktisk var synd på meg (måtte på sykehuset for sjekk over natt...) Ellers har jeg kjøpt inn et par julegaver når jeg likevel var på Platekompaniet og bokhandelen, men det regnes vel ikke som juleprodukter i denne sammenheng.

I dag har vi kost og spist julen inn litt før desember hjemme hos et vennepar av oss, masse risengrynsgrøt, pepperkaker og gløgg da vi kom. Synes egentlig det er greit å starte med sånt nå selv om det strengt tatt ikke er desember ennå. fordelen var at mange av vennene kunne komme, en sjelden anledning for å treffe alle på en gang med andre ord.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:01   #36
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det verste er dog pepperkakene. Styr unna blikkboksene med Nyåkers pepperkaker, sier jeg bare - de er utrolig vanedannende, muligens særlig for ammende. Jeg er nå et stykke nede i min femte boks siden fødselen for en knapp måned siden.

Hva skal jeg si? Jeg bakte pepperkaker en liten stund før jeg fødte, nå er det tomt. :shock: Må vel bare bake mer da.


Ja, jeg handler juleprodukter før jul. Marsipan og julebrus går ned på høykant her i huset. Jeg synes jula er kort nok som den er og drar den ut i forkant av jula, etter jula synes jeg det er godt å pakke den bort.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:04   #37
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Jeg er i mot alt som lukter av jul før 1.desember.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:19   #38
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Nei jeg styrer unna alle julegodtene og julebrusen før desember.
Julegavene begynner jeg på i oktober og julevasken i november.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:27   #39
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

I helga handlet jeg

  • flax sin julekalender, å skrapte hele hehe
  • Julebrus.
  • Nidar julesjokolade med nøtter
  • klementiner[sikkert spist 7 kg til nå]
Eneste jeg blir å handle fremmover før jul er klementiner, resten må sparest til jul. Mn det smaker godt med en smaksprøve før desember



spiste julemarsipan i oktober

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 11:20   #40
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

ehh, vi er midt inne i vår andre pakke med JULEDOPAPIR!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no