Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kunstige planter. Hvor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 15:34   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Eg likar kunstige planter eg. Men da dei som er grøne. Men når eg tenke meg om har eg sett fine kunstige orkidear også. Trur dei var frå Sia.

Og Plantasjen sitt kunstige oliventre er faktisk veldig fint.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 15:36   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg liker også de grønne best. Men som deg har jeg også sett noen orkideer som så veldig ekte ut. På avstand, vel og merke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 15:47   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg liker også de grønne best. Men som deg har jeg også sett noen orkideer som så veldig ekte ut. På avstand, vel og merke.

Den frå Sia var så ekte at eg vurderte kjøpe. Men den kosta nesten 1000,- altså.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 18:54   #24
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg vannet svigermors kunstige orkide her i sommer. Så ekte ut den. Tenkte for meg selv at den der hadde fine blomster, synd at den blomstret så fint når svigers var borte.

Syns de på IKEA ser ekte ut, på avstand i alla fall.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 06:59   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg kjøpte 3 typer planter på IKEA.

Disse ser falske ut, men er kule. Kjøtpe 2
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40207683/



Disse ser så ekte ut at Sambo lurte på om jeg hadde vært vill og gal og kjøpt ekte. Kjøpte 2.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30214698/


Disse så verken falsk eler ekte ut, men er grønne og gjør nytten sin. Kjøpte 4.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90207685/



Mens Poden var altså lykkelig for å få en vase med en bukett slike til rommet sitt:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10139191/

Det var flere varianter jeg gjerne skulle hatt, som er avbildet på hjemmesiden til Ikea, men de hadde et veldig begrenset utvalg nå. Jeg mistenker at det har vært studentraid.
Så da får jeg vente litt med flere. Men kjøkken og do og litt stue får i hvertfall grønt innsalg nå, jeg ser at det er hyggeligere altså, jeg har bare aldri dillet med slikt før. Poden får skylda.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 07:03   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg har flere orkideer plassert på samme sted, og jukser på et par av dem ved å putte kunstige blomsterstilker oppi ekte planter når originalen er avblomstret. jeg får mye skryt for mine orkideer, både de ekte og de kunstige.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 07:53   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Det var smart.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 07:55   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg syns ikke de orkideer jeg så på IKEA var noe særlig. Kanskje hvis jeg hadde sett en av dem i en potte i et vindu, men når de sto der samlet og fargesterke, så så de veldig falske ut.
På jobb her har noen gått til innkjøp av falske planter, og de ser veldig ekte ut. De har IKEA-merket, men jeg så ikke noe som lignet en gang på IKEA i går.
Igjen, jeg mistenker at det har vært studentraid.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 08:05   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg har kjøpt på Plantasjen, og på IKEA. Og de kan man ikke se at er kunstige, for de har faktisk blitt vannet, om enn ikke av meg

  Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 09:06   #30
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ikea sine grønne synes jeg er helt kurrante. Jeg har de på hytta og vurderer å kjøpe til en vinduskarm hvor jeg kunne tenkt meg å skjule litt innsyn med noe grønt - jeg er dårlig på planter som må ha vann jevnlig
(og sjefen min vannet de uekte plantene på kontoret mitt en hel sommer )

Herlig!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 13:01   #31
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg kjøpte noen kunstige på Bakklandet Blomster. Tror de het noe som "Pletter i luften" (dansk). Hengende, med små blader. Det var lenge siden, vet ikke om den butikken er nedlagt nå.

Og Byhaven blomster, den blomsterbutikken like ved en inngang i Byhaven, har superfine kunstige. Små oliventrær og eføy på bøyle, og annet. Vi snakker vel om 300 kr+ men et ekte oliventre er ikke gratis heller.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 13:06   #32
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Jeg har noen fake orkideer fra kremmerhuset. Store og fine. Bare greinene da.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 14:51   #33
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Har plastplanter fra plantasjen som blir tatt for å være ekte.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-15, 10:24   #34
Remco
Ja, vi elsker dette land
 
Medlem siden: May 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 1
Remco har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kunstige planter. Hvor?

Disse kunstige planter ser så ekte ut

Remco er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no