Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Trådløse høytalere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 12:03   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trådløse høytalere

Har dere noen anbefalinger på trådløs høyttaler? Jeg har sett på Sonos, og tenkte at dette opplegget ville være bra for oss. En høyttaler på badet, en på kjøkkenet og en større i stua (det er i utgangspunktet disse rommene vi vil ha radio/ musikk). Men den kjører ikke på Bluetooth, og det er kanskje litt dumt?
Noen som kan hjelpe oss og synes litt?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 14:13   #2
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Trådløse høytalere

Det har kommet mange alternativer til Sonos i det siste, men jeg ga den store sonos soundbar'en til foreldrene mine i julegave og de er kjempefornøyd. De slang en halv kubikkmeter med surround-anlegg som både tok plass og samlet støv i en allerede liten stue.
Er det noen grunn til at du vil ha bluetooth? Sonos kontrolleres jo over WIFI, så den eneste forskjellen er at man har kontakt med Sonos i hele dekningsområdet for nettverket

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 14:21   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trådløse høytalere

Primært bruker jeg wi-fi, men det kan jo være praktisk å kunne bruke den der man ikke har nett også. På tur for eksempel. Og da er det greit å kunne spille over Bluetooth.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 16:18   #4
ZaloMon
<This space for rent>
 
ZaloMon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2015
Innlegg: 91
ZaloMon er litt kul
Standard

Sv: Trådløse høytalere

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Primært bruker jeg wi-fi, men det kan jo være praktisk å kunne bruke den der man ikke har nett også. På tur for eksempel. Og da er det greit å kunne spille over Bluetooth.

Du sa bad, stue og kjøkken - så da tenkte jeg ikke ut over det . Jeg har bare hatt småhøyttalere med bluetooth - ikke systemhøyttalere a'la Sonos.
Samsung er en Sonos-konkurrent med sitt multiroom konsept med bluetooth og NFC.

__________________
99 - 03 - 08
ZaloMon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 21:18   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trådløse høytalere

Har du sett på Libratone?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 21:31   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trådløse høytalere

Vi har denne fra Bose. Den er såpass liten at den er lett å flytte rundt på. Overraskende god lyd: http://www.bose.com/controller?url=/...aker/index.jsp

De har flere modeller i SoundLink-serien. Kjøpte vår på Elkjøp.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no