Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fliser eller vinyl på baderomsgulv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-19, 13:54   #21
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fliser eller vinyl på baderomsgulv?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nå ble jeg litt usikker her, er det slik at gulvvinylbelegg ikke kan ha varmekabler under? Eller nei, søk viser at det finnes mye gulvvinyl som er utmerket til baderom.

Jo, kan ha varmekabler under, fins mange typer vinylbelegg som er spesielt utviklet for våtrom. Fordelen er at man ikke MÅ ha varmekabler under, eller at man kan skru dem av, gulvet vil fortsatt føles lunt.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 23:07   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fliser eller vinyl på baderomsgulv?

Vi hadde belegg på studenthybelen for mange år siden. Det var ikke vakkert, men veldig praktisk og enkelt å holde rent. Jeg kunne tenke meg det på et nyttbad, men er i tvil i forhold til intrykket hvis vi skal selge. Vi harbelegg på kjøkkenet og liker det godt, der er jeg av en eller annen grunn ikke redd for hva kjøper vil tenke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-19, 23:12   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fliser eller vinyl på baderomsgulv?

Vi har vinyl (som var her da vi kjøpte) og jeg hater det dypt og inderlig. Synes det er ekkelt å tråkke på. Selv om det er ganske nytt. Jeg har også tilgode å se et vinylbelegg jeg synes er pent.

Det er ingen tvil om at vi skal ha fliser når badet en dag skal renoveres.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no