Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 16:32   #61
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det er jo fullt kaos. De kan ikke bekrefte at det er en bombe, samtidig som politiet rapporterer om 2 bomber til. Men det er jo ikke så rart, bare en time senere.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:32   #62
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Hvorfor terror i regjeringskvartalet i fellesferien?

Mei er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:32   #63
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Alt er heldigvis bra med venninna mi. Dette gikk veldig inn på meg, sitter bare å griner nå.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:33   #64
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Alt er heldigvis bra med venninna mi. Dette gikk veldig inn på meg, sitter bare å griner nå.

Jeg og.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:35   #65
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg har ingen kjente i Oslo,og sitter 10 mil unna,men er totalt rystet over at sånt kan skje,selv om vi kanskje har trodd at vi slipper unna sånt her til lands. Forferdelig,jeg føler virkelig med dere som kjenner noen eller bor i nærheten.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:35   #66
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Det er vel ikke bekreftet at det er en bombe? Eller hvor eksplosjonens sentrum var? Hva kunne det vært dersom det ikke var en bombe? Det er vel ikke noen gassledninger der? Laboratorier av noe slag?

Det er vel bekreftet fra brannvesenet at det var bombe? Det ble iallefall sagt.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:36   #67
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dette var forferdelig ekkelt. Jeg gikk jo rett forbi der med begge ungene så seint som i går. Og jeg håper de forskjellige departementsfolkene jeg kjenner har det bra, jeg tror de fleste har ferie.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:36   #68
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Viktig at alle som ikke har grunn til å ringe noen ikke gjør det nå, slik at mobilnettet ikke stuper.

God oppfordring, takk!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:37   #69
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Å få fullstendig visshet om alt en time etter eksplosjonen, er for mye forlangt altså. Jeg ser imidlertid ikke for meg at dette er noe annet enn en terroraksjon.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:37   #70
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Dette var forferdelig ekkelt. Jeg gikk jo rett forbi der med begge ungene så seint som i går. Og jeg håper de forskjellige departementsfolkene jeg kjenner har det bra, jeg tror de fleste har ferie.

Og jeg hadde tenkt meg til Grensen i 14.30-tida, men droppa det pga. regn.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:38   #71
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Det er VELDIG mange rykter nå, og det er nærmest umulig å vite hva som er bekreftet eller ikke. Så selv om avisene rapporterer noe om antall bomber, om det er bomber eller ikke osv. så er det ikke nødvendigvis bekreftet. Det er jo fullstendig kaos nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:39   #72
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Helsepersonell kalles inn til kriseberedskap ved sykehusene nå. De vet enda ikke hvor mange som er skadet, men de vil sikre seg. Utrolig ekkelt og nært.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:40   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bygningen midt i bildet der er der jeg jobber. Jeg vet at mange (inkl. meg) er på ferie, men det er sikkert en del kolleger på jobb i dag.

Huff. Men jeg ble utrolig lettet og glad da jeg "hørte" at du har ferie. Håper kollegene dine har det bra!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:40   #74
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å få fullstendig visshet om alt en time etter eksplosjonen, er for mye forlangt altså. Jeg ser imidlertid ikke for meg at dette er noe annet enn en terroraksjon.

Tilfeldigheter kan liksom ikke treffe godt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:40   #75
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dette er jo helt forferdelig.

Nå ser jeg på nrk at en er bekreftet omkommet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:41   #76
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

En bekreftet omkommet ja og frykt om mange flere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:44   #77
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg var jo i Oslo tidligere i sommer, og var mye rundt om i området der. Uff, dette er jo helt uvirkelig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:45   #78
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Viktig at alle som ikke har grunn til å ringe noen ikke gjør det nå, slik at mobilnettet ikke stuper.

Det er en kjempeviktig oppfordring!

Håper i tillegg at alle som er nysgjerrige har vett til å trekke seg ut av området.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:46   #79
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Kjempeskummelt. Det ristet helt hit, 25 km unna.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 16:53   #80
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Jeg sitter rett og slett og skjelver, jeg gikk forbi et kvarter før det smalt. Alle ruter på jobben er blåst ut, men heldigvis har vi kontroll på alle ansatte og pga sommertid var det ingen i vårt lokale.

Det er forferdelig for alle som var der.

Garbella er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no