Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-10, 21:35   #961
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Nå er jeg spent. Har vært vågal og kjøpt meg dunkåpe via finn. Sort North face kåpe. Fikk den for 1500 ink porto. Det sto at den nesten ikke var brukt. Så da får vi se om det er noen ærlige sjeler som står bak salget. Hadde sååå lyst på den (var og prøvde den i helga), men over 2500 som den lå på på nettet var mye for meg. 1500 er akseptabelt.

Så dere får krysse fingre sammen med meg.

Det er denne:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 08:38   #962
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Åååååå, seeee hva jeg har fått i bursdagsgave av bestevenninnen min! Nydelig jakke fra Cream, sitter som ett skudd.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 13:37   #963
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Knerten; Fy søren så fin kåpe - heldig du som har en slik venninne!

Dronningen: Håper den er i god stand - mye penger spart ja og finn.no er gull verdt mange ganger. Tror ikke en slik dunkåpe er det en kan være mest uheldig med heller på finn.Lykke til!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 13:53   #964
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjempefin kåpe, Dronningen - jeg har min på 3. året, om enn med et par nye tilskudd, for forandringens skyld! Håper den kommer vel frem i stand som beskrevet!!

Knerten: DET var kåpen og venninnen sin det! :wow:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 13-10-10, 14:14   #965
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Fikk sms nå om at den var sendt. Det sto "nesten ikke brukt" i annonsen, så vi får håpe den er fin. Ser jo på jakker som ungene har at det skal jo noe til før de virkelig blir slitte.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 08:58   #966
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

gave fra min kjære mann
Marte Tunika fra ChillNorway, bare i grå:


Sist redigert av M&S : 17-10-10 kl 11:20.
M&S er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 18:10   #967
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9



og en Lowe Alpinebukse med seler, finner ikke bilde.

Og Chill Norway kjole farge Navy:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 18:19   #968
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Ny Bergansjakke altså?!

Ble tunikaen bra?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 18:22   #969
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Bergansjakken var på salg, 1500,- ....... kunne ikke gå fra den, synd de hadde min størrelse!

Kjolen ble bra ja, jeg ser hva du mener, den blir litt vid foran kanskje, men tror armene blir for trange i S?

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 18:23   #970
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Bergansjakken var på salg, 1500,- ....... kunne ikke gå fra den, synd de hadde min størrelse!

Kjolen ble bra ja, jeg ser hva du mener, den blir litt vid foran kanskje, men tror armene blir for trange i S?

Tja, vanskelig å si. Men jeg tror jeg ville ha prøvd. Et såpass dyrt plagg skal du ha lenge, og det kan jo hende du minker litt enda

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 19:37   #971
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har bestilt denne!!



Jeg surfet litt etter BS skjerf jmf. innleggene over her, og vips var jeg inne på siden til Cornelias Hus ...og der rakk jeg ikke snu meg før jeg fant denne jakken med 30 % avslag i pris!!! Det utgjør jo litt og jeg "sparer" en tusing, så jeg MÅTTE bare!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 21:57   #972
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.145
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9



Jakke fra Container. I nydelig blåfarge.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 14-10-10, 23:32   #973
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Fiiin!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 00:27   #974
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjempefine jakker!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 08:42   #975
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt skoletter:

Brukes med "spats" fra Cubus for å få støvelettfølelse. Sånn kan det gå når vekta ikke vil nok ned til at man kan kjøpe ordentlige støvletter til en normal pris

Mine spats er strikkede, men vurderer å prøve meg på å sy et par om jeg finner OK stoff.
Sydde spats:
Strikkede:

Strikkede er vel egentlig leggvarmere, men de har ofte knapper i siden. Varmt og godt!

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 08:46   #976
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Slaraffen: den var ny for meg. Men en kul løsning!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 09:44   #977
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Det var fiffig!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 13:02   #978
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Har kjøpt helt ok støvletter som passer de hoggstabbe-tjukke leggene mine:

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 16:59   #979
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Luktet på en utrolig god parfyme i dag (på en stundent) , som jeg skal ut og handle i morgen. Gucci "Envy me" heter den. Helt min stil, og veldig morsomt å finne noe som jeg faktisk liker. Litt sær der.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 15-10-10, 19:42   #980
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Litt Odd Molly på meg - Wigwam dress i sort. Har prøvd den på så jeg var sikker på hvilken størrelse som måtte bestilles. Kjempefin på, ikke så kort så det går fint an å ha den med strømper og støvletter.



Denn lovely knit jakken, bare i grått med lilla knyting.


Og denne i Indigo blå - 25%
Gleder meg til det kommer!

Jepp - Long lovely knit og blusen kom på to dager - kan varmt anbefale Folkmalmø for god service - Lisen derimotsom jeg bestillte wigwam'en fra må ha tullet det til for pakken havnet selvfølgelig der den ikke skulle -grrrrr.

Mamari er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no