Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-11, 21:55   #1
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Ikke Bjarte Myrhol vertfall...http://www.dagbladet.no/2011/10/17/k...mmer/18645413/

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:58   #2
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Hårsår dame eller har hun et poeng?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:01   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Hårsår.

(førsteinntrykket mitt. Kanskje noen får meg til å forandre mening)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:01   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Jeg synes ikke den kommentaren til han der Bjarte var noe å hisse seg opp over.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:05   #5
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Tror problemet var at han holder liv i en myte. Ikke at han harsellerer. At han er kunnskapsløs.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:08   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Sleivete kommentar treffer hårsårhet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:10   #7
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Jeg er for å ikke la seg så lett hisse opp - og ikke var innlegget noe særlig godt skrevet heller.

Men når det er sagt er jeg veldig for å som dame gå rakrygget gjennom livet, sånn som menn gjør - ikke krympe sammen og unnskylde seg og føle seg lite attraktiv på både den ene og andre måten. Jeg synes at damer skal slutte å føle seg så stusslge og verdiløse når de blie eldre (ja, mange gjør det) og heller kjenne på at man utvider seg og utvikler seg og vokser og blir mer kunnskapsrike, morsomme og innsiktsfulle og flotte og staselige for hver dag som går. You go, women!

Men det synes jeg man bare skal gjøre da - rette seg opp i ryggen og vandre selvsikre gjennom livet. Ingen grunn til å sutre over uttalelser fra ignorante folk. Sutring er generelt ukult. Det bare forsterker kraftløshet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 07:32   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Hårsår dame eller har hun et poeng?

Litt hårsår, synes jeg. Jeg ble i hvert fall ikke særlig indignert over den sikkert ikke særlig gjennomtenkte uttalelsen fra Bjarte håndballspiller, annet enn at jeg kunne tenke meg å tipse ham om å ta en nærmere titt på representanter fra sitt eget kjønn som begynner å nærme seg en anstendig alder. Det er sannelig litt av hvert som "ramler nedover" også der i gården.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:25   #9
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Ikke noe å hisse seg opp over synes jeg, men dog så synes jeg ikke karakteristikken av sykdommen fra Myrholds side var særlig god...

Uten at jeg har prøvd å ha en alvorlig sykdom noen ganger, så antar jeg at frykt må være en vesentlig utfordring.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:36   #10
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem har lov til å tøyse om overgangsalderen?

Jeg prøver å finne ut hva jeg synes er verst: Være tjueni år gammel håndballspiller med testikkelkreft, eller dame i overgangsalderen.....?

Jeg tror jeg velger overgangsalderen. Sjansen for å overleve den er vel betydelig større?

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no