Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-16, 17:42   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg kan melde at det er akkurat litt for flaut å spille PG på internasjonal kongress med 30 000 deltagere.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 00:34   #62
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?



Men det finnes ikke flaut å gå tre timers tur i sentrum for at ungene skal få fange pokemon. Kjente kanskje litt på det da jeg kjempet mot smågutter på en gym, for å få kastet ut en pokemon så det ble ledig plass til Knotten. :skratt: God mor, da.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 08:57   #63
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Jeg syns det er helt ok å spille/ dulle med mobilen der det er døtid. Som på bussen, mens du venter på noen, i lunsjpausen til og med.

Syns det er pinlig når noen spiller/duller med mobil på jobb, på møter og sosiale tilstelninger.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 09:24   #64
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Haha, Ru, det gjorde jeg i går og. Kjempet på gymmer for å gi ungen innpass.
Det festligste var den siste gymmen på vei hjem der eldste, mannen og jeg kjempet for å overta en level 4 gym. Underveis i siste runde ble de kastet ut pga Error eller noe, og jeg kjempet alene. Og da gymmen ble hvit var jo de klare til å gå inn, det stod nemlig flokker rundt i kø for å ta den samtidig. Så de rakk å ta den, og collecte coins men innen jeg hadde fått kommet meg inn på panelet mitt var gymmen full og det var ikke plass til meg.

Jaja, bedre lykke neste gang. Gøy var det lell.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 10:15   #65
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Haha, Ru, det gjorde jeg i går og. Kjempet på gymmer for å gi ungen innpass.
Det festligste var den siste gymmen på vei hjem der eldste, mannen og jeg kjempet for å overta en level 4 gym. Underveis i siste runde ble de kastet ut pga Error eller noe, og jeg kjempet alene. Og da gymmen ble hvit var jo de klare til å gå inn, det stod nemlig flokker rundt i kø for å ta den samtidig. Så de rakk å ta den, og collecte coins men innen jeg hadde fått kommet meg inn på panelet mitt var gymmen full og det var ikke plass til meg.

Jaja, bedre lykke neste gang. Gøy var det lell.

Dette er jo litt av poenget. Man må samarbeide på lag for å spille godt i lengden.

Min datter gjør det med vennene. De skyter sammen. Når den nesten er nede slutter den ene å skyte og sitter klar til å ta den når den.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 16:01   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: pinlig å spille mobilspill offentlig?

Litt pinlig var det da jeg hadde hatt på PG for å hatche mens jeg gikk, og så møtte noen kolleger jeg skulle vise et bilde fra et foredrag til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no