Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Satire om innvandring - burde man la være?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-16, 14:23   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Satt og leste om den samme tidligere i dag, og vurderte nesten å starte en egen tråd. Alt ved saken virker merkelig - både å avholde Lucia-tog med bare jenter, og det å avlyse hele skiten når foreldrene (forståelig nok) klagde. Jeg kan vel si så mye som at dette hadde ikke vært FAU på vår skole. FAU-lederen siteres:

Jeg også! Og vi burde sikkert starte egen tråd, i stedet for å avspore, men allikevel: Jeg har prøvd å lese den med så velvillige øyne som mulig, oppsøkt originalsaken i Avisa Nordland og greier, men får ikke helt grep på det. Jeg er enig med FAU som sier at den forelderen som har gått til avisa burde prøvd FAU/skolens ledelse først, men skolens ledelse har jo virkelig gått i baret da. Først bare kor for jenter. Så sier de at sånn ble det i år, og de skal teste det og evaluere, basta bom. Så sier de at guttene som ville fikk være med. Så sier de at de avlyser på grunn av reaksjonene i sosiale medier. Så sier de at de avlyser uten spesiell grunn.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no