Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er Harald Eia en typisk sint mann?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-11, 12:35   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Er Harald Eia en typisk sint mann?

For forsiden av VG i dag kan man se at skribent Susanne Christensen kritiserer den tidligere programlederens oppførsel i det kontroversielle samfunnsprogrammet «Hjernevask», som gikk på NRK i fjor vår:


«Listen over sinte menn blir stadig lengre. De vandrer rundt i romaner av Michel Houellebecq, Lars Ramslie, Lars Ove Seljestad og Abo Rasul, eller de heter Harald Eia og Anders Behring Breivik og bruker ulike metoder for å bringe sitt budskap fram i offentligheten»


Kan noen opplyse meg om hva jeg har gått glipp av her? Jeg så noen episoder av Hjernevask, og selv om det ble gjort et poeng av å sette ulike fagfelt opp mot hverandre, så framstod vel ikke Eia som sint?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:37   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Hele sammenligningen er jo fullstendig absurd, og jeg syns heller ikke Harald Eia er noe godt eksempel på en sint mann.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:39   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Jeg syns det var en rar ting å si, jeg hadde blitt rasende om jeg ble nevnt i samme ånderag som Breivik. Men jeg ser helt klart på ham som en litt snurt, arrogant mann i ganske markant førtiårskrise.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:41   #4
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Jeg har ikke sett Hjernevask, men basert på debatten omkring programmet vil jeg si at Harald Eias budskap omkring kjønn, biologi og "naturlighet" kanskje har noen fellestrekk med noe av det som "sinte menn" reagerer på ved dagens samfunn? Da tenker jeg altså ikke på formen, men på spørsmålene som ble reist og den underliggende kritikken av "politisk korrekte forskere".

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:51   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Er det forresten noen som husker eks-kjæresten til Ally McBeal som gikk på "mannsgruppe" hvor de satt og messet "I want my penis"? Av en eller annen grunn får jeg litt sånne assosiasjoner til begrepet "sinte menn"...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:55   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Sammenligningen med Breivik er et gedigent overtramp og man får jo null respekt for skribenten som lirer av seg dette.

Når det er sagt så syns jeg Eia var langt ute på viddene i Hjernevask og at det muligens er sinne som blindet ham i sitt forsøk på å lage et seriøst samfunnskritisk program. Sinne blandet med en 40-årskrise hos en person som har vært "den nye humoren" i store deler av sitt voksne liv.

Jeg digger Harald Eia, jeg altså, og har alltid gjort det, men Hjernevask var skivebom. Dessverre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 12:59   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Hårreisende sammenligning. Herlighet.

... men hvorfor sier dere førtiårskrise? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:03   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men hvorfor sier dere førtiårskrise? :nysgjerrig:

Det er vel bare jeg som har sagt det, men er han ikke i førtiåra da? Og nyskilt, ny ung kjæreste, veltrent og sinna på feministene. Og jadda, jadda, det er generalisering og fordomsfullt så det holder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:04   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel bare jeg som har sagt det, men er han ikke i førtiåra da? Og nyskilt, ny ung kjæreste, veltrent og sinna på feministene. Og jadda, jadda, det er generalisering og fordomsfullt så det holder.

Ja, det er det.

(Kasia sa det også, serru.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:06   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


... men hvorfor sier dere førtiårskrise? :nysgjerrig:

Det er kanskje litt teit å si det, men det er en ganske allment brukt forklaring på Hjernevask og et par andre utspill fra den kanten de siste årene. Bilder i bar overkropp for eksempel. 20-år gamle modellkjærester. The usual.

Skjønt det kan jo være humor da. Som bare 40-åringer forstår. Hva vet jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:06   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Jeg fikk lyst til å se Ally McBeal.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:06   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Sammenlikningen er på viddene. Mangt kan sies om "Hjernevask" (selv synes jeg hovedsakelig det var morsomt), men sinte er det vel snarere kritikerne som har vært, ikke Eia sjøl.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:08   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Ja, det er virkelig helt horribelt å sammenligne noen som helst som ikke er massemordere med ABB. Fullstendig respektløst og veldig lite lurt om man ønsker å bli tatt seriøst. I forhold til sinne så er det jo ikke sammenlignbart overhode å åpent kritisere samfunnsnormene som Harald Eia til å begå massemord. Jeg skjønner nesten ikke at det går an å trekke ABB inn i den "Sinna mann"-kategorien der om man er ved sine fulle fem og har et budskap man vil ha frem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:12   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Jeg syns også forskerne i Hjernevask fremsto atskillig sintere og mer fundamentalistiske enn Eia. Hvorvidt de var i noen alderskrise skal jeg ikke uttale meg om.

Og dessuten er det vel LITT irrelevant om Harald Eia har førtiårskrise og yngre kjæreste?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:14   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.


Og dessuten er det vel LITT irrelevant om Harald Eia har førtiårskrise og yngre kjæreste?

I forhold til sammenligningen med ABB - soleklart JA.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:16   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og dessuten er det vel LITT irrelevant om Harald Eia har førtiårskrise og yngre kjæreste?

Jo, jeg bare sa det i forholdt til hva jeg oppfattet ham som i stedet for sint.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:16   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

ABB kunne jo ikke skylde på noe av det, ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:31   #18
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Jeg har ikke sett Hjernevask, jeg var lei av Harald Eia lenge før den serien startet. Forøvrig oppfatter jeg ham ikke som spesielt sint - men jeg synes jo ikke han er morsom heller.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:44   #19
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel bare jeg som har sagt det, men er han ikke i førtiåra da? Og nyskilt, ny ung kjæreste, veltrent og sinna på feministene. Og jadda, jadda, det er generalisering og fordomsfullt så det holder.

Vel en generalisering med mye sannhet og ganske godt dokumtert også. Det er en stor gruppe menn på Eias alder og de har enormt stort medie og definisjonsmakt i Norge. En fantastisk kommentar da dette ble debattert i Dagsnytt atten for en tid tilbake, - halvparten av dem bor på Ullevål hageby så istedefor å bruke riksavisene som kommunikasjonskanal for sin frustrasjon kan de jo heller bare stå å runke hverandre over hekken i hagenbyen sin, så slipper resten av oss å høre på dette gnålet. Mange av disse mennene er samme kullet fra Blindern, samme fakultet.

Knausgård er vel forøvrig "gudfaren" av denne hvite mannen i 40 årene som vi skal ha sympati og medlidenhet for. Generasjonen av menn som har "lidd" (eller "betalt prisen for" sa en annen kjent sosiolog) aller mest av kvinnefrigjøringen her til lands, dvs den generasjonen menn som har måttet ta sin del av ansvaret og som føler et enormt behov for å rakke ned på eller latterliggjøre "feminismen", eller "statsfeminismen" i Norge som Jon Hustad skriver mye om. Mange av de mener jo at likestillingen har gått altfor langt her til lands, og disse gutta må betale prisen for det.

Forøvrig var jo mye av dette tema på Trygdekontoret for ikke så altfor lenge siden.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 13:54   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Harald Eia en typisk sint mann?

Kulturkjerring-debatten er jo en naturlig forlengelse av denne mannedebatten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no