Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunwing Arguineguin

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 13:15   #1
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sunwing Arguineguin

Har bestillt tur for meg og lillesøster i februar men ikke betalt depositum.
Tenkte at siden det kun var hun og meg så kunne det være ok å bo på et slikt senter. Egentlig ville jeg nok foretrukket et roligere sted men her er alt på samme sted.
Jeg er ellers ganske så kjent på øya da jeg har bodd på øya, men mye har nok forandret seg siden da.
Noen som kjenner til dette hotellet?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 03-09-13 kl 13:28.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 13:22   #2
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sunwing Arguineguin

Vurderer også Marina suites i Puerto Rico? Tenker det er roligerer og mere avslappet.
http://www.ving.no/kanarioyene/puert.../marina-suites

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 13:48   #3
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sunwing Arguineguin

Ser at Sunving skal være nyoppusset. Det jeg frykter er mye støy og køer for å spise. Da får jeg helt klaus.
Kanskje Mogan hadde vært noe eller blir det litt kjedelig?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 14:20   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sunwing Arguineguin

Eller dette http://www.ving.no/kanarioyene/amado...mar#price-list

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 15:13   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Vi var på Sunwing Arguineguin for 2 år siden, hadde ikke noe mat inkludert, men vi spiste på hotellet en kveld og dq var det ikke så mye kø eller støy. Det var midt på sommeren da. Det er et stykke til stranda derfra da.

Hva med SAS-hotellet nærmere Anfi-stranda?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 15:46   #6
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.


Hva med SAS-hotellet nærmere Anfi-stranda?

Har hørt mye bra om dette hotellet men så koster det også. Med halvpensjon blir det 26.000 for meg og jenta mi på 12 år. På Sunving koster det om en velger AI og inklusivt depositum ca 24.000. Dyrt det også.
Og jeg som aldri ville ha valgt AI ellers vurderer det nå siden det kun er henne og meg.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 15:48   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sunwing Arguineguin

Hadde det ikke vært for at været var så ustabilt i februar så hadde jeg dratt til mammas bolig nær Alicante. Men jeg må ha sol og varme, bare må.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 17:59   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Vi var på dette hotellet for 5 år siden. Vi er sære, vi likte det overhodet ikke.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 18:03   #9
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Sønnen vår var der med besteforeldre for et par år siden. Han likte ikke at det var saltvann i bassenget og langt til stranden.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 18:40   #10
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Vi var på sunwinghotell på Rhodos i sommer. Klausfølelsen var veldig høy, men det var midt i skoleferien da. (Ikke for det, vi kommer aldri til å dra på sunwinghotell, eller noe i den duren mer, det var virkelig ikke noe for oss.)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 18:48   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Jeg likte heller ikke Sunwing Arguinegin. Støyete, ikke noe særlig god mat, kjipe rom. I tillegg hadde de omgangssyke gående. Supert med buffet! Dårlig strand, greie basseng.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 18:54   #12
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sunwing Arguineguin

Har noen forslag til andre alternativer?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 21:10   #13
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Jeg har vært to ganger på Marina Bay View i Puerto Rico i løpet av det siste halvet året og skal defintivt tilbake.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 21:15   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Jeg ville valgt Cordial Playa hotellet i Mogan. Eller kjøpt flybilletter og leid leilighet på Anfi del mar på finn.no. Anfi del Mar er et kjempeflott anlegg og flott strand rett på nedsiden. Der kan en ikke få all inclusive, men det er flere resturanter der og butikk. Vi var på Anfi del Mar anlegget i mai, og da var det lite folk der, men var der i mars også når det var mye folk (da bodde vi ikke der, men hadde venner som bodde der så vi var stort sett på anlegget allikevel), og en føler aldri at det blir veldig mye folk på det anlegget selv om det er ganske fullt siden det er så mange forskjellige bassenger. Anfi del Mar er i alle fall et supert hotell å være på alene med unger. Var der alene med tre unger i mai. Skjer litt på kvelden om en vil av underholdning også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 21:23   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg likte heller ikke Sunwing Arguinegin. Støyete, ikke noe særlig god mat, kjipe rom. I tillegg hadde de omgangssyke gående. Supert med buffet! Dårlig strand, greie basseng.

Det er ein av grunnane til at me held oss unna AI og tilsvarande. Folk møter jo opp til matfatet mellom oppkastrundane. Eg såg ei jente i fjor som hang utmatta over bordplata i spisesalen. Faren sto nokre minuttar tidlegare framfor meg i resepsjonen og ba om legetilsyn pga. at ho hadde kasta opp om natta.
.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:01   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det er ein av grunnane til at me held oss unna AI og tilsvarande. Folk møter jo opp til matfatet mellom oppkastrundane. Eg såg ei jente i fjor som hang utmatta over bordplata i spisesalen. Faren sto nokre minuttar tidlegare framfor meg i resepsjonen og ba om legetilsyn pga. at ho hadde kasta opp om natta.
.

Ja, det er så deilig. Ugh.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:05   #17
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Var på SunWing i Arguineguin i vinterferien og elsket det! Nydelig mat, flott bassengområde, fine leiligheter. Hadde AI "light", 7 frokoster, 5 lunsjer og 5 middager. Et stykke å gå til strand, men nokså kjølig vann og mye bølger gjorde at det ikke var noe stort savn. Noen av oss gikk til Anfi del Mar og var på stranden der noen av dagene.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:17   #18
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Vurderer også Marina suites i Puerto Rico? Tenker det er roligerer og mere avslappet.
http://www.ving.no/kanarioyene/puert.../marina-suites

Nå pleier jeg å bo privat, men jeg har tenkt at dette er et bra hotell å bo på, sånn beliggenhetsmessig. Og det så bra ut fra utsida. Men det er noen år siden jeg var i de traktene.

Det ligger jo i Puerto Rico, noe som i seg selv ikke er et pluss, men det er vel ikke så 'full-pakke-charter-opplegg' som Sunwing. Det ligger ved havna/stranda og med god avstand til det masende senteret. Dessuten er det en fin spasertur til Amadores som er den fineste stranda.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:38   #19
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg ville valgt Cordial Playa hotellet i Mogan. Eller kjøpt flybilletter og leid leilighet på Anfi del mar på finn.no. Anfi del Mar er et kjempeflott anlegg og flott strand rett på nedsiden. Der kan en ikke få all inclusive, men det er flere resturanter der og butikk. Vi var på Anfi del Mar anlegget i mai, og da var det lite folk der, men var der i mars også når det var mye folk (da bodde vi ikke der, men hadde venner som bodde der så vi var stort sett på anlegget allikevel), og en føler aldri at det blir veldig mye folk på det anlegget selv om det er ganske fullt siden det er så mange forskjellige bassenger. Anfi del Mar er i alle fall et supert hotell å være på alene med unger. Var der alene med tre unger i mai. Skjer litt på kvelden om en vil av underholdning også.

Enig i alt dette. Var på Anfi (Gran) nylig, og det var helt vidunderlig.
Gikk tur inn til Arguineguin, og grøsset litt da jeg så Sunwing (og de andre hotellene der, med unntak av Radisson).
På den annen side, så vet jeg om folk som reiser tilbake til Sunwing-hotellet år etter år. Det kommer vel an på hva man foretrekker.
Jeg er litt for glad i luksus, så Anfi passet meg godt.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 22:48   #20
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Arguineguin

Jeg liker meg også best på Gran på Anfi. Da er en garantert stor balkong med sjøutsikt selv i de minste leilighetene. Og de minste leilighetene på Gran er ikke små. Diger stue med kjøkkenkrok med vaskemaskin og oppvaskmaskin, stort bad og stort soverom med boblebad på soverommet. Og dobbeltsenga på soverommet var så diger at 3 unger gikk glatt i samme senga med god plass og jeg hadde stua for meg selv etter de hadde lagt seg. Ser det er mange på finn.no som leier ut andelen sine på Anfi. Det hotellet er perfekt for unger i alle aldre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no