Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-15, 09:18   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hva er det som gjør Øya til noe mer "eget" enn andre festivaler?
Utenfra sett virker det som en av mange festivaler med ok program og opplegg.

I sin sjanger er de ledende i Norge. De evner å ha en god blanding av up and coming, og større navn, og greier dermed å alltid være aktuelle. jeg vet ikke om noen andre festivaler i Norge (i sin sjanger) som er like kompromissløse til kvalitet. De er vel ansett i verden, og mange internasjonale kontakter reiser til Øya for å oppdage ny, norsk musikk. De er også en spydspiss i miljøarbeid, og var de første som virkelig satset på lokal mat, økologisk mat, gjenvinning og kvalitet. Ben&Jerrys har f.eks. i mange år prøvd å komme seg inn på festivalen, men de vil heller ha Isrosa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 09:27   #82
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Ah takk.. Jeg regnet med at det hadde med sjanger å gjøre.
Men kult at de er kompromissløse på økomat. Gjelder det drikken også?

Her i området er det en del som har slått seg på små nisjefestivaler med lokal mat. Det er fint.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 09:32   #83
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Øyafestivalen er forbilledlig når det kommer til miljøarbeid, i hvert fall det som kommer frem i media. I såpass stor grad at jeg vil foreslå en studietur dit for en av festivalene jeg jobber frivillig for. Det er skikkelig kult at de etter hvert ser ut til å være like aktuelle (banebrytende, spør du meg) der som de i følge Tallulah er på artistvalg.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 09:40   #84
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah takk.. Jeg regnet med at det hadde med sjanger å gjøre.
Men kult at de er kompromissløse på økomat. Gjelder det drikken også?

De selger helt vanlig øl. Men jeg mener at vinen de selger er økologisk. Jeg må innrømme at jeg har litt liten erfaring med det, som den øldrikkeren jeg er.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 09:41   #85
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?



http://heltnormalt.no/nasjonensoye/2015/08/13/211000

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 09:45   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah takk.. Jeg regnet med at det hadde med sjanger å gjøre.

Nei, det har ikke med sjanger å gjøre, men i sin sjanger er de best. Jeg kan for lite om danseband, trekkspill og blues til å vite om det finnes spydspisser blant de festivalene å gjøre, men jeg vil tro at Øya er temmelig godt plassert i toppsjiktet av festivaler i Norge uansett sjanger.

De selger Ringnes øl, så vidt jeg husker fordi det ikke finnes store nok økoleverandører, men de har økologisk øl også, i spesialbarene.

http://oyafestivalen.no/miljo/okologisk-mat/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:25   #87
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Det er flott at man setter ting i gang, og festivaler kan bringe mye moro med seg. Problemet er hvor de båndlegger store arealer/ lekeplasser/museer osv. i lang tid midt i høysesongen for spesielt interesserte med begrenset antall høyt prisede billetter.

Jeg mener at arealer og lignende som er ment for allmennheten skal være for almenheten, og at det er et problem hvis det stenges for folk flest i lange perioder i nettopp den tiden områdene ellers ville være mest i bruk. Hvis man i det hele tatt skal tillate en sånn avstenging i høysesong, bør det være strenge grenser på hvor kort tid de får på seg for opp- og nedrigging og rydding. Å stenge en sentral park i flere uker for at noen få - tross alt - skal høre på konserter i tre dager - ja, det syns jeg ikke er helt greit. Enda jeg bor ikke på Tøyen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:37   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er flott at man setter ting i gang, og festivaler kan bringe mye moro med seg. Problemet er hvor de båndlegger store arealer/ lekeplasser/museer osv. i lang tid midt i høysesongen for spesielt interesserte med begrenset antall høyt prisede billetter.

Jeg mener at arealer og lignende som er ment for allmennheten skal være for almenheten, og at det er et problem hvis det stenges for folk flest i lange perioder i nettopp den tiden områdene ellers ville være mest i bruk. Hvis man i det hele tatt skal tillate en sånn avstenging i høysesong, bør det være strenge grenser på hvor kort tid de får på seg for opp- og nedrigging og rydding. Å stenge en sentral park i flere uker for at noen få - tross alt - skal høre på konserter i tre dager - ja, det syns jeg ikke er helt greit. Enda jeg bor ikke på Tøyen.

Museene er åpne som vanlig. Innebadet er åpent som vanlig. Det er masse parkareal ledig, inkludert lekeplasser. Botanisk hage er åpen. Utebadet holder åpent under deler av riggingen. At de ikke åpner igjen etter festivalslutt tror jeg er Oslo Kommunes avgjørelse, ikke Øyas. Hver dag åpnes det en gjennomgang slik at man slipper å gå rundt hele området, frem til festivalstart. Jeg vil tro at riggingen også er kokt ned til et minimum av hva som er nødvendig, men det tar tid å bygge opp seks scener, serveringsområder og all infrastrukturen det fører med seg. Det er ikke slik at dette kan slenges opp helga før, spesielt ikke om man i tillegg skal gi folk i nærmiljøet nattero.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:44   #89
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Det er dessuten ikke Tøyenparken som er det viktigste samlingsstedet i området. Og Ola Narr, rett på andre siden er et finfint alternativ for de som bor i området. Så at det tar av fellesarealene ser jeg ikke som et veldig stort problem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:46   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Jeg har alltid lurt på hvorfor det er så lite folk i Tøyenparken. Den er jo perfekt å sitte i, med platåene nedover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:48   #91
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Fordi man heller henger i Sofienbergparken, tror jeg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:53   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Fordi man heller henger i Sofienbergparken, tror jeg.

Ja, sikkert. Og på andre siden tar sikkert Politiparken endel. Men allikevel, som voksen, slik at man ikke trenger nærhet til lekeplass eller skal videre ut på byen på Løkka, så er jo Tøyenparken flotters. Utsikt, kveldssol og flate platåer til tross for at det er bakke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 10:56   #93
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Det er en del folk der på fine dager, men ikke i nærheten av så mange som i Sofienbergparken, nei. Mange som skal sole seg bruker heller piknikområdene i Botanisk hage, det er kanskje lunere og i alle fall fredeligere. Det er jo masse plass til parkliv i strøket.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 13:12   #94
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det er dessuten ikke Tøyenparken som er det viktigste samlingsstedet i området. Og Ola Narr, rett på andre siden er et finfint alternativ for de som bor i området. Så at det tar av fellesarealene ser jeg ikke som et veldig stort problem.

Nei, i hvert fall ikke i større grad enn Wood som tross alt stenger hele Frognerbadet i mange dager?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 18:31   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Om jeg hadde kjøpt en leilighet med balkong ut mot et deilig,stille og grønt parkområde og nytt hver bidige sommer der, så hadde jeg blitt helt eitrandes dersom tre føkkings SOMMERuker, hvert føkkings år hadde blitt ødelagt av metall-klank-klank, maskiner og annen riggebaluba, fylkeskrål og konserter jeg ikke hadde bedt om.

Det er kanskje bare en av livets fortredeligheter, som pøblis som plutselig ble boende midt i et anleggsområde, men jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig lei meg av det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 14-08-15 kl 19:14.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 19:08   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Om jeg hadde kjøpt en leilighet med balkong ut mot et deilig,stille og grønt parkområde og nytt hver bidige sommer der, så hadde jeg blitt helt eitrandes dersom tre føkkings SOMMERuker hadde blitt ødelagt av metall-klank-klank,,maskiner og annen riggebaluba, fylkeskrål og konserter jeg ikke hadde bedt om.

Det er kanskje bare en av livets fortredeligheter, som pøblis som plutselig ble boende midt i et anleggsområde, men jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig lei meg av det.

Jepp.

Det opplevde jeg faktisk på ferie en gang. Hadde betalt mye for et fint hotell med balkong og utsikt mot et parkområde, og så holdt de på med pæling (heter det det?) og skjæring av fliser og dunking i metall hele jævla dagen. I tretti graders varme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 20:03   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Det er ikke ut mot en stille og rolig park, Poly. Det er ut mot en grusplass som ellers i året okkuperes av sirkus, biler og til tider mer eller mindre fastboende romfolk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-08-15 kl 20:09.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 21:23   #98
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Vi er for tiden midt i en festival her i byen, og den finner sted i en bakgård midt inne i sentrum. Har enda til gode å høre noen klage på noe i den anledning, tvert i mot er innbyggerne entusiastiske og engasjerte i festivalen. Men nå skal det sies at det kun er et mindretall leiligheter i området rundt.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 21:27   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Hvis Øya skal fortsette å være på Tøyen fordrer det selvsagt at de har god dialog med naboene. De må være ydmyke, løsningsorienterte og villige til å gi noe tilbake til nærmiljøet. Jeg tror egentlig at de aller fleste er fornøyd, også av de nærmeste, noen kan venne seg til det, og noen kommer aldri til å bli fornøyd, uansett.

Man må jo også huske på at det kun er andre året de er her, og mye er bedret fra i fjor allerede.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no