Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-16, 17:25   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Jeg klarer ikke helt å lese at denne moren gjør noe så håpløst galt her, så jeg skjønner ikke hvordan hun skal kunne bekrefte noen som helst fordommer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:26   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Hvis ikke fordommene du sikter til er "muslimske mødre som prøver å være løsningsorientert for å få utført frivillig dugnad for fotballklubben som sparker ut deres ti år gamle sønner fra trening på grunn av en manglende innbetaling som ikke egentlig var manglende allikevel, viser det seg"-fordommer, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:28   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Jeg kan i grunn bare signere Pelle i denne diskusjonen.

Jeg syns heller ikke hun gjør noe skrekkelig galt, siden hun faktisk tibyr seg å gjøre en annen dugnadsinnsats. Jeg syns de fleste som jobber med små barn bør ta noen runder med seg selv før de lar ungene lide for foreldrenes manglende evne/vilje/whatever til å bidra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:28   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg skulle likt å høre reaksjonen på at du kaller Strømmen en bygdefotballklubb.

I klanen kaller de alle lag som holder til utenfor ring 3 for bønder. De klarte til og med å synge "Just a bunch of farmers" da de fikk Chelsea på besøk (Chelsea er en London-klubb).


Massiv digresjon, forøvrig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:30   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Nå er du vrang for å være vrang. Det er bare å lese kommentarfeltene i avisene så ser du de fordommene veldig tydelig i større og mindre grad. Og det går blant annet på å bruke religion som unnskyldning og utenlandske som ikke bidrar i idretten.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:32   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nå er du vrang for å være vrang. Det er bare å lese kommentarfeltene i avisene så ser du de fordommene veldig tydelig i større og mindre grad. Og det går blant annet på å bruke religion som unnskyldning og utenlandske som ikke bidrar i idretten.

Vel, det er nettopp det jeg IKKE kan se at hun GJØR, og nettopp derfor jeg ikke klarer å se fordommene blir BEKREFTET.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:34   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel, det er nettopp det jeg IKKE kan se at hun GJØR, og nettopp derfor jeg ikke klarer å se fordommene blir BEKREFTET.

Tror du kan vri det annerledes, hun NEKTER faktisk å utføre loddsalg som er en stor del av jobben diverse foreldre og barn gjør innenfor idrett. Hjelper kanskje ikke så mye hvis mange skal ha spesialløsninger, kjempelett å administrere.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:39   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan i grunn bare signere Pelle i denne diskusjonen.

Jeg syns heller ikke hun gjør noe skrekkelig galt, siden hun faktisk tibyr seg å gjøre en annen dugnadsinnsats. Jeg syns de fleste som jobber med små barn bør ta noen runder med seg selv før de lar ungene lide for foreldrenes manglende evne/vilje/whatever til å bidra.

Men slik jeg oppfattet det har det ikke kommet frem at hun er villig til å gjøre alternativ dugnadsinnsats før hun ble intervjuet av avisen. Og det er jo litt typisk i sånne saker som dette. Ingen har sikkert kommet på å spør om hun kan bidra med noe annet, og hun har kanskje heller ikke foreslått det. Jeg kan også forstå at det ikke nødvendigvis er lett å finne en dugnadsaktivitet som tilsvarer den summen som skulle vært betalt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:39   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Tror du kan vri det annerledes, hun NEKTER faktisk å utføre loddsalg som er en stor del av jobben diverse foreldre og barn gjør innenfor idrett. Hjelper kanskje ikke så mye hvis mange skal ha spesialløsninger, kjempelett å administrere.

Et FRIVILLIG loddsalg for å få en lavere kontingent. Sier daglig leder i klubben.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:40   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Ho har ei streng tolkning av gambling-forbudet, men ho tilbyr seg verkeleg å bidra med eit alternativ. Einig med Mave her.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:44   #31
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Jeg er ganske overraska over hvor kritisk hovedinnlegget er til mor ("setter religion før barnets ve og vel" og "tømmer bensin på rødglødende bål"). Min umiddelbare tanke var at her har representant for klubben uttalt seg klønete, og så har det oppstått misforståelser, for dette høres da ut som noe man kan finne ei god løsning for alle på. Det bekrefter vel artikkelen også - jeg ser ikke helt hva det er å diskutere, det måtte i så fall vært om klubben virkelig nekta gutten å være med.

Jeg kommenterer egentlig mest fordi jeg synes det er morsomt at Maverick kaller Strømmen en "bygdefotballklubb". Man kan altså ikke kjøre mer enn et kvarter fra Oslo sentrum før men er på bygda.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:47   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Jeg innser at jeg skal slutte å prøve meg på spissfindige retoriske gullkorn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:48   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Et FRIVILLIG loddsalg for å få en lavere kontingent. Sier daglig leder i klubben.

I dette tilfellet ja. Et godt tiltak forresten. Men skal du ha med barn i idrett spm hun vil skal det godt gjøres generelt å unngå loddsalg, lotteri osv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:48   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ho har ei streng tolkning av gambling-forbudet, men ho tilbyr seg verkeleg å bidra med eit alternativ. Einig med Mave her.

Eller hun ble stilt et ledende spørsmål av journalist.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:49   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

I dette tilfellet ja. Et godt tiltak forresten. Men skal du ha med barn i idrett spm hun vil skal det godt gjøres generelt å unngå loddsalg, lotteri osv.

Eh, ja, det er dette tilfellet jeg snakker om.

Så kan man diskutere hvor gode de tiltakene er. Jeg har for øvrig klart meg helt fint med barn i idrett i flere år uten å noen gang selge et eneste lodd, det har vært andre dugnadstjenester å utføre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:49   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg innser at jeg skal slutte å prøve meg på spissfindige retoriske gullkorn.

Nei, ikke gjør det, 'a! Blir så kjedelig her.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 17:50   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men slik jeg oppfattet det har det ikke kommet frem at hun er villig til å gjøre alternativ dugnadsinnsats før hun ble intervjuet av avisen. Og det er jo litt typisk i sånne saker som dette. Ingen har sikkert kommet på å spør om hun kan bidra med noe annet, og hun har kanskje heller ikke foreslått det. Jeg kan også forstå at det ikke nødvendigvis er lett å finne en dugnadsaktivitet som tilsvarer den summen som skulle vært betalt.

Det er ganske mye som ikke kommer frem, syns jeg. Det som kommer frem er at lagleder hadde ingen anledning til å kaste ut barnet på grunn av dette, siden det var en frivillig dugnad, som ikke skulle dekke noe som helst, kun redusere en treningsavgift hvis man ønsket det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 18:05   #38
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Og om bålet: Både her til lands og i Sverige er det en skremmende rask økning i antallet sterkt innvandringskritiske, for ikke å si direkte fremmedfiendtlige. Det flommer over med mye stygt i blogger, kommentarfelt, på Facebook og andre sosiale medier. Artikler som dette setter slike folk i fyr, du kan jo sjekke kommentarfeltet i Nettavisen om du orker. De får da bekreftet sine fordommer, mener de hvertfall selv, om at alle som ikke har rosa hud er snyltere som ikke er interessert i bli integrert, ikke gidder å bidra, skal snikinnføre islam og overta hele verden. Det er nyansene som mangler her jeg er interessert i.

Det er Nettavisen fullstendig klar over, og det er derfor jeg synes det er en søppelavis som kun bidrar til å øke fordommer mot innvandrer. Denne historien er basert på én mor. Det er uklart om det egentlig er et reelt problem, om de har snakket forbi hverandre, om det er dårlig håndtert fra klubben sin side osv. Uansett er det fullstendig unødvendig å slå det opp i en nasjonal nettavis der de har et av de verste kommentarfelt som finnes.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 18:06   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Men vi kan ikke gjøre mediarommet smalere for folk av annen opprinnelse, bare fordi vi har en gjeng med rasister som leser alt feil (i dette tilfelle en mor som ønsker å bidra, og fortballkrubben som har gjort er feil i grunnlaget for å forhindre sønnen hennes i å delta) Da må heller vi som ikke er rasister bli flinkere til å si i fra.

Det er nettavisen som gjør feilen her syns jeg, ikke moren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 18:06   #40
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strider mot mors tro å selge lodd, sønn (10) kastet ut av fotball-laget

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Nei, ikke gjør det, 'a! Blir så kjedelig her.

Min tanke òg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no