Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-17, 09:26   #541
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Normy:

Serafin: det der er så utrolig irriterende, var utsatt for det i fjor.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 09:37   #542
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Normy:

Serafin: det der er så utrolig irriterende, var utsatt for det i fjor.

Vi har enda 1 1/2 t igjen ca, og lyden er enda høyere enn for en time siden.
Tilt

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 09:39   #543
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Gressklipper kl 08.17 på en lørdag. Vet ikke hvor lyden kommer fra heller, men et eller annet sted i nabolaget.

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

unge bak oss på flyet som får sitte med iPad på full guffe - og utrolig bråkete tegnefilm.

Hva skjedde med headset?

Da sier man ifra.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 09:45   #544
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Gressklipper kl 08.17 på en lørdag. Vet ikke hvor lyden kommer fra heller, men et eller annet sted i nabolaget.



Da sier man ifra.

Har ikke samvittighet. Og han min som ikke tåler lyd sover med støy reduserende på. Bare glad han sover, ettersom han ikke sov i natt.

Men at bestefar og mor som har dette mellom seg beholder vettet er et mysterium. ��

Hjelper ikke med kun 1 times søvn i natt

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 10:07   #545
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

unge bak oss på flyet som får sitte med iPad på full guffe - og utrolig bråkete tegnefilm.

Hva skjedde med headset?

Da hadde jeg sagt fra.
God ferie.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 12:24   #546
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Irritere er nok ikke riktig ord, men fant ikke tråden "Ting som friker deg helt ut"

Jeg har et problem. Det er at jeg er livredd døde dyr. Samtidig har jeg en katt som løper ut og inn. Bad combo. Heldigvis er vår katt ganske dårlig jeger, så det har tilhørt sjeldenhetene at han faktisk har dratt inn noe. En gang var det en uttørket fugl jeg klarte å husje ham ut med igjen, og en gang var det en død mus. Da bestakk jeg sønnen min til å ordne opp og fjerne den (han har heldigvis ikke samme fobi). Han syntes det var kjempestas. Så masse penger for så liten jobb!
Men i dag var det ingen å spørre. Jeg måtte ordne opp selv.

Pus kommer løpende inn med noe i munnen. Jeg hører at han kaster rundt på noe ute i gangen og skjønner med en gang at her har han dratt inn noe jeg ikke liker. Jeg tør ikke gå ut i gangen for å se, så jeg stiller meg ved verandadøren og lokker ham til meg med litt mat. Får så katta ut, og manner meg opp for å se hva som er i gangen. Akkurat ja, en død mus!
Må da virkelig ta meg sammen. Sier til meg selv at dette må jeg bare ordne opp i. Henter pose og spade. Klarer ikke å gå barbeint bort til kadavaret og tar på mannens sko, som står nærmest. Må også ta på hansker for å fikse dette. Banner kraftig og lister meg bort. Klar til å vippe musa opp i posen.
Da ser jeg at den ikke er helt som den skal. Hva er den røde tråden som stikker ut? Hvorfor har den ingen bein? Vipper den over på siden og da ser jeg det. Det er en utslitt lekemus.

Er det mulig?? Ting som irriterer: (P)syklig angst for ingenting!

Jeg liker det heller ikke. For to dager siden kom katta visstnok inn med et hodeløst (!) ekorn Heldigvis kom sambo hjem først, så han fikk kasta det ut. Selv om jeg ikke akkurat har fobi, så liker jeg det IKKE. Vår katt er i overkant god jeger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 12:36   #547
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Katter som driter i hagen min.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-07-17, 12:43   #548
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg liker det heller ikke. For to dager siden kom katta visstnok inn med et hodeløst (!) ekorn Heldigvis kom sambo hjem først, så han fikk kasta det ut. Selv om jeg ikke akkurat har fobi, så liker jeg det IKKE. Vår katt er i overkant god jeger.

Tør ikke engang tenke på hvordan det ville vært å finne et hodeløst ekorn!

Normy er ikke aktiv  
Gammel 03-07-17, 13:48   #549
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Huff, hodeløse ekorn. Katten vår tar ikke ekorn heldigvis, bare mus. Den forrige katten kom gjerne inn med frosker også. De spiste hun ikke, bare drepte dem og lot dem ligge spredt på gulvet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 03-07-17, 14:52   #550
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Noteres på lista over argumenter jeg bruker for å forklare ungene hvorfor vi ikke skal ha katt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-07-17, 16:44   #551
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Katter som driter i hagen min.

Naboens hund som driter på platting foran inngangspartiet. Og at den samme hunden får stå i bånd ute på plen som er fellesareal så den driter godt der også uten at eier nødvendigvis plukker opp. Nå tilbringer ikke jeg tid på den plenen, men det er fellesareal og barna i borettslaget leker rundt på alle planene .

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 03-07-17, 19:40   #552
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Det hadde jeg tatt videre med styret. For det er ikke greit i deg hele tatt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 03:12   #553
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

1. Boligannonser med "stemningsbilder" med flere nærbilder av stueplanter, kjøkkenvasken, rullende håndduker på badet osv. Jeg driter i andres interiør, stæsj og kos, jeg vil se boligen

2. Grupper på FB, som Strikkesiden, der alle(!) skriver innlegg på dialekt og SMS-språk. Jeg gremmes!

007 er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 09:21   #554
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Folk med elbil som ikke slipper andre folk inn fra påkjøringsfeltet på E18. Hva koster det å glidelåse litt, liksom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 10:52   #555
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Trodde ikke de hadde lov å kjøre i kollektivfeltet mer, jeg, Pøblis? I rushen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 12:16   #556
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Manglende evne til glidelåsing er kanskje topp tre frustrasjon gjennom hele livet mitt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 12:27   #557
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

ISS-folk på jobben som synes det er greit å spørre om jeg har hetetokter når jeg klager på manglende ventilasjon og radiatorer som avgir varme i juli. Høh-høh-høh.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 12:40   #558
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Skype/Lync satans helvetes møkkadrit!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 12:47   #559
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det hadde jeg tatt videre med styret. For det er ikke greit i deg hele tatt.

Ja, det vil bli tatt opp. Sitter i styret så veien er kort

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 04-07-17, 14:32   #560
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Trodde ikke de hadde lov å kjøre i kollektivfeltet mer, jeg, Pøblis? I rushen?

Med passasjer har de lov. Han som red på støtfangeren til bilen foran i kollektivfeltet i dag, var uten passasjer. jeg må innrømme at jeg ønsket meg politikontroll og bot til ham, gitt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no