Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 23:31   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Jeg har ingenting imot å diskutere med nybegynnerstudenter, jeg hadde det bare fryktelig travelt da jeg svarte. Kanskje ville jeg svart mer dersom HI hadde skrevet noe selv også, i stedet for å bare presentere problemstillingen - det er i det hele tatt et godt tips å prøve å sette i gang diskusjonen selv, i stedet for å be andre gjøre det. Kanskje særlig hvis man er helt ny?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:32   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ingenting imot å diskutere med nybegynnerstudenter, jeg hadde det bare fryktelig travelt da jeg svarte. Kanskje ville jeg svart mer dersom HI hadde skrevet noe selv også, i stedet for å bare presentere problemstillingen - det er i det hele tatt et godt tips å prøve å sette i gang diskusjonen selv, i stedet for å be andre gjøre det. Kanskje særlig hvis man er helt ny?

Her har du utvilsomt et poeng.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:14   #23
Smarf
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 6
Smarf har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Haha, Zoë, jeg ser humoren i alt som er! Og ja, jeg er en humoristisk person! Jeg vet du er enig, du kjenner meg bare ikke :hehe: Det er ikke til å skyve bak teppet at jeg følte jeg fikk en litt "harsh" velkomst her. Samtidig fikk jeg se eksempelet til Skilpadda, som viste hvordan denne tidligere "nykommer-studenten" ikke helt ble sluppet inn i varmen her :b Ikke rart jeg ikke fattet humoren i alle disse lurifaksene her!

Smarf er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 08:56   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Copy og paste stiloppgave rett inn på forum er teit - det er det ikke noe morsomt å diskutere rundt.

Men kom med det du har skrevet på oppgaven din så kan vi diskutere det?

Og angående at det var vrient å studere i Australia så var det etter at du sa at det var lov å prøve deg fordi det påvirket studiene dine at du var i Australia.

  Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 09:34   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Syns du er rart at du får en harsh velkomst når du prøver å få oss til å gjøre leksene dine? Syns du virkelig det er helt uberettiget med spøker om karaktergrunnlag når du helt tydelig har tenkt til å jukse på en oppgave?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 09:44   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Opprinnelig lagt inn av Smarf, her.

Haha, Zoë, jeg ser humoren i alt som er! Og ja, jeg er en humoristisk person! Jeg vet du er enig, du kjenner meg bare ikke :hehe: Det er ikke til å skyve bak teppet at jeg følte jeg fikk en litt "harsh" velkomst her. Samtidig fikk jeg se eksempelet til Skilpadda, som viste hvordan denne tidligere "nykommer-studenten" ikke helt ble sluppet inn i varmen her :b Ikke rart jeg ikke fattet humoren i alle disse lurifaksene her!

Det er lurt å være litt decent, vet du.

Om du vil at helt ukjente mennesker skal gi deg noe, så er det ikke dumt å begynne med å gi noe selv.

Hadde du startet denne tråden med dine egne refleksjoner, så hadde det føltes som mer relevant og interessant for oss andre også.

Vi er jo ikke en konsulenttjeneste - men et diskusjonsforum der selve basisen er at vi gir og tar.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 10:02   #27
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Det er vel egentlig Smarf som er den største Lurifaksen her, tenker jeg

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 14:02   #28
Smarf
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 6
Smarf har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Identitet – et mangfold av tilhørigheter

Nevermind.
Bekalger at jeg blandet meg, kjære foreldre.

Men, Skilpadda; Rock on, tack (:


Sist redigert av Smarf : 02-10-10 kl 14:14.
Smarf er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no