Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Det å lese "lette" bøker..

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 23:25   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Det å lese "lette" bøker..

Akkurat nå driver jeg og leser den "Presidentens valg" av Anne H.

Det er ei bok jeg definerer som "lett bok"... ei bok jeg leser for underholdningen sin del..

Noen ganger føler jeg at jeg trenger slike bøker.. som er lettleste, spennende, men ikke tunge, krevende eller dyyype ...

Det samme gjelder film.. innimellom trenger jeg filmer som ikke krever noe av meg.. hverken at jeg må følge med, tenke eller være filosofisk.. bare GI meg litt underholdning, og ferdig med det (ofte komedie eller action)

Men innen boksjangeren så føler jeg ofte at det er litt sånn "ut" å like lette bøker? Man skal liksom lese tunge bøker, som er litt dype og krevende... Mens slike lette og underholdende bøker, feks krim, er mindre intelligent liksom?

Jeg er kjempeglad i krim, Jo Nesbø og Henning Mankell er soleklare favoritter .

Men leser også andre bøker, som gjør meg mer tankefull, preget og dyptenkene

Hvilke forhold har dere til lette bøker?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:34   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg leser temmelig mye fantasy, og har vel samme forholdet til det som mange jeg kjenner har til krim. (Noe av det er "dypere", noe er ren og enkel underholdning.) Og så har jeg alle Modesty Blaise-bøkene i hyllen og har lest dem mange ganger - det er noen år siden sist, men en lang periode leste jeg nesten konstant i dem når jeg skulle koble av. Og så leser jeg barne- og ungdomsbøker innimellom, og så leser jeg en god del tegneserier, både av den seriøse og den primært underholdende sorten.

Underholdningsfilm er jeg forresten også veldig glad i; bare de er godt laget, så liker jeg de fleste underholdningsgenrene, og setter pris på både action, skrekk og romantiske komedier.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:35   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg liker ikke krim så godt, så det styrer jeg stor sett unna. Har dog lest Anne Holts bøker, og da for underholdningens skyld.

Ellers leser jeg stadig lette bøker som ikke har så mange andre kvaliteter enn at de er underholdende.

Jeg elsker bøker som er morsomme og litt romantiske, eller bare lettleste. "Bridget Jones dagbok" er i den første kategorien, Anne Karin Elstad sine bøker i den andre. Jeg koser meg med begge deler. Jeg leser også barne/ungdomsblader, tegneserier og ukeblader.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 31-03-17 kl 09:45.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:37   #4
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Me love eyecandy.
Anbefaler Katty Lette på det varmeste, fant "The lamaparlor" på Flesland påvei til LA i 92, ser ut som en rosa romancenovel av værste sort, men nede på coveret står det i knøttsmå bokstaver "It chered me up" Salman Rusti
"Mad Cows","Featal atraction"(featal ikke trykkleif for fatal)og "Girls night out" er også hysterisk morsomme, hun er dronningen over oneliners.


Sist redigert av era : 07-10-06 kl 23:42. Årsak: gjett
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:56   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg er avhengig av å lese, men alt til sin tid. Er jeg travel, sliten eller lettdistrahert, orker jeg ikke de tunge bøkene som krever konsentrasjon og mye engasjement. Da synes jeg heller det er deilig å bare la seg rive med av en enkel handling og et kjent skrivemønster. I sommer leste jeg svigermors pocketserier, og ble jammen så hekta at jeg begynte å kjøpe noen selv også. -Venter spent på fortsettelsen av både Sønnavind og Rosehagen. (Her har jeg lyst til å slenge på en rødmesmily, men jeg får heller stå for at jeg liker slikt klisj også.) Barnebøker og ungdomsbøker er ofte enkle, og de kan være morsomme å lese med voksenbrillene på. Krim og slikt er også lett å la seg rive med i til tider. Mankell og Jo Nesbø er favoritter. Nå har jeg lest Anne Holts siste bok. Den var ikke veldig bra, men helt grei å lese på bussen.

Noen ganger er det kjekt med bøker som ikke gir seg ut for å være noe annet enn det de er. Jeg forventer ikke språklige finurligheter og spennende litterære grep når jeg leser slike ting. Og når jeg ikke forventer det, irriterer det meg heller ikke at det ikke er der. Mye verre er det med opphausede bøker som liksom skal være så ufattelig bra, men som bare kjeder meg nesten til døde, fordi jeg ikke finner dem halvparten så spennende som det alle skal ha dem til å være. Jostein Gaarder irriterer meg for eksempel grenseløst, til tross for at jeg bare har lest litt av det han har skrevet.

Og selvfølgelig er det deilig å ha ro, overskudd, tid, lyst og ork til å grave seg ned i riktig dype bøker som engasjerer på mange plan, og som får en til å tenke nytt og se på verden med et litt annet blikk enn før. For min del er det noen ganger bare litt tungt å finne engasjementet som skal til for å sette seg inn i slike bøker. Lesesirkler og tidsfrister håper jeg at kan få i gang lysten til å lese mer av slike bøker igjen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:36   #6
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Ok, jeg tilstår; Jeg har faktisk lest nesten 50 bind av "sagaen om Isfolket".

Dette skjedde for ca 20 år siden, en sommer da jeg hadde polakk-jobb hos onkel fruktbonde i Hardanger. Kusinen min hadde samlet hele serien, og jeg leste ca en bok pr. natt....

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:55   #7
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

I eksamensperioder har jeg hatt cravings på lette bøker, skikkelig klissebøker og Donaldpocket.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:58   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Forresten har jeg vært avhengig av Sandemoes pocketføljetonger hver gang jeg har vært gravid. Kanskje det er på tide å grave dem frem fra kjelleren igjen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:17   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg har lest så og si hele serien av "Arvesynd"... (Siden vi først er inne på tilståelser.)
Jeg fikk låne bøkene av ei tante, og så leste jeg ei bok for dagen, i den perioden vi bodde på sykehuset med Lillebror.

Ellers er jeg glad i mange typer bøker, og gjerne lettleste av typen krim eller bøkene til Mauve Binchy om jeg virkelig skal slappe av og kose meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:31   #10
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Ja da

På sydenferie i sommer med mann, 5 åring og 3 åring startet jeg med en litt tyngre bok som jeg hadde gledet meg lenge til å lese. Men jeg fant raskt ut at det ikke vår særlig lett når man skal holde øye med barn og alt som skjer rundt på bassenget, og da jeg fant ut at jeg leste samme siden 3 ganger ute å komme bestemte jeg meg for at denne boken ble bare kvelds lesning. Gikk til innkjøp av en triologi av en svanske dame, Denise Rudberg (den hadde de på hotellet ) og det var veldig lettlest og gjorde ikke så mye om jeg ble avbrutt og mistet tråden. Den handlet i stor grad om at de hadde på seg ditt og datt, gikk ut og spiste der, hvordan håret og sminken var, traff de og de, hvor mye de drakk osv...

I løpet av mine 2 uker i syden fikk jeg lest hele triologien jeg - så nå vet jeg alt om overklassen i Stockholm.

Ellers så har jeg lest hele serien om Shoppaholiker Becky, den siste leste jeg på hytta i august. De fleste av bøkene til Marian Keynes, som også er det jeg vil kalle "jente litteratur", har jeg vel også lest.

Når jeg først leser, det går litt i rykk og nap - leser jeg også kvalitetslitteratur, men det avhenger at jeg har tid og ro til å konsentrere meg om det jeg leser. Jeg er ikke flau for å lese lette bøker, men jeg går ikke heller å forteller at jeg har lest det og det. Mannen min er utrolig glad i fiction/fantasy bøker og selv om det er mer akseptert lesning enn "mine" jentebøker mener jeg at det på mange måter er samme enkle litteratur.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:41   #11
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Ah! Nå kom jeg på hva favorittklisseforfatteren min heter. Danielle Steele. Følger samme oppskrift i alle bøkene sine, works like a charm!

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 02:08   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Her leses det både lette og tunge bøker, men mest lette. Akkurat nå leser jeg Nynnes Dagbok. Riktig fornøyelig!

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 02:09   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Det har blitt mange lette bøker de siste årene.
Jeg lese, men har liten tid til det ,og da er det greit at det ikke gjør noe om jeg hopper over en side, eller bare får lest to sider en kveld.

Når jeg sitter på terrassen med kaffe og røyk, leser jeg alt fra Donald og Barbieblader til reklameinstikk, aviser og interiørmagasiner.
Og Ikeakatalogen ligger fast på terrassebordet

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 02:22   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg leser gjerne lett krim. Har lest alle "de store norske"-krimforfatterne.

Det er meget avslappende og behagelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 07:26   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Blir veldig mye krim på denne karen også, og som regel av enten norske eller svenske forfattere.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:09   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg elsker krim og er ikke flau over å innrømme det! Bøker til hvert sitt bruk, akkurat som film. Er jeg kjempesliten fredagskveld etter en lang uke orker ikke jeg å sette meg ned med tsjekkisk drama. Da blir det som regel noe av den lette, amerikanske sorten.

Syns for øvrig det finnes en god del kvalitet blant lett underholdning også, jeg syns absolutt Jo Nesbøs bøker og f.eks. Titanic-filmen har høy standard, selv om de følger en oppskrift.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:17   #17
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Syns for øvrig det finnes en god del kvalitet blant lett underholdning også, jeg syns absolutt Jo Nesbøs bøker og f.eks. Titanic-filmen har høy standard, selv om de følger en oppskrift.

Er jeg den eneste som aldri har sett Titanic, tro? Så den aldri på kino, men leide den en gang på video. Jeg og sambo var unge og nyforelsket, og skulle kose oss en lørdagskveld. Vi la oss ned på sofaen, og etter en halvtime lå jeg og snorket. Jeg har heller aldri forsøkt å se den igjen senere.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:27   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.357
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har heller aldri forsøkt å se den igjen senere.

Du har nok ikke gått glipp av noe stort!

Jeg har sett den flere ganger av to grunner:
1. Jeg er enormt fascinert over Hollywoods evne til å lage filmer som virkelig trykker på alle de riktige knappene selv om de har et kreativt forhold til historiske fakta.
2. Det er en film som både på grunn av sin populariet, budsjett og produksjon har fått en plass i filmhistorien, og det refereres til den i humor, andre filmer osv. Jeg liker å få med meg sånne geeky vitser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:27   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg leser alt mulig rart, det kan gjerne være lettbeint. Jeg er typen som slapper av fra lesing med ... lesing, og barnebøker og krim og andre underholdningssjangre opptrer rett som det er. Men godt skrevet må det være. Ellers irriterer jeg meg ut av mitt gode skinn. Jeg setter heller ikke særlig pris på forfattere som behandler meg som om jeg var stokk dum, og jeg orker ikke ting som er tydelig masseprodusert.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:39   #20
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.215
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Særlig etter at jeg begynte å studere har jeg lest flere lette bøker, rett og slett for å koble av fra pensumlitteraturen. I eksamensperioden er det deilig å bare kunne koble av med å lese noe annet.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no