Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Det å lese "lette" bøker..

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 10:12   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Om man kommer til et punkt der man føler at man må unnskylde at man leser "lett" litteratur er det på tide å stikke fingen i jorda. Jeg er for å dyrke lesegleden og det kan man like godt få fra lettleste som "grav seg ned i stoffet"-bøker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:37   #22
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Så lenge lesegleden er til stede, spiller det vel liten rolle om det er "lett" eller "tung" litteratur. Det hender at jeg leser krim, men jeg merker at jeg ikke klarer å engasjere meg helt i handlingen, så jeg styrer helst unna.

Når jeg skal lese en god bok, foretrekker jeg bøker av f.eks. Jens Bjørneboe, Aksel Sandemose, Erik Fosnes Hansen, Cora Sandel, Amalie Skram, Sigrid Undset, Lars Saabye Christensen, Tarjei Vesaas m.fl.

Jeg leser på langt nær så mange bøker som før, så når jeg finner tid, ønsker jeg å lese bøker som gir meg noe. På ungdomsskolen slukte jeg alt, og leste f.eks. alle bøkene i Sagaen om Isfolket.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:40   #23
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

En venninne av meg sier hun ikke kan forstå hva som er så imponerende med å fullføre Ulysses. Den leste hun på null komma niks hun. Da lurer jeg på hvorfor dette er noe hun støtt og stadig må nevne hvis hun ikke er ute etter å imponere.

Jeg innrømmer det: Jeg leste ikke mer enn noen får sider. Jeg gidder bare ikke å sløse bort tiden min på å lese tunge bøker kun for å imponere andre. De må være interessante også. Har dog en tendens til å ty til de lettere bøkene. Jeg har nok å bryne hjernen min på i hverdagen. Hvem er det forresten som definerer hva som er "lette" og hva som er "tunge" bøker?

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:32   #24
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg har hatt litteraturemner i alle fag jeg har tatt omtrent som student, så jeg har kun lest "lette" ting i den perioden. Mye krim og mye Harry Potter og denslags. Mener ikke at krim eller fantasy ikke er stor litteratur, for det kan det absolutt være.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:35   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg har lest Isfolket 3 ganger i mine "yngre" dager
Hele forbaska serien!

Har også lest Arvesynd, og synes det var grei underholdning! Liker sterke damer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:37   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har lest Isfolket 3 ganger i mine "yngre" dager
Hele forbaska serien!

Når vi gikk i 5.-6- klasse leste vi også denne serien. Bøkene gikk på omgang. Jeg kom meg gjennom alle, bortsett fra de to siste, da var jeg så utrolig lei. Egentlig burde jeg lese dem, det er jo egentlig helt teit å gi opp etter så mange bøker!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:39   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Hvem er det forresten som definerer hva som er "lette" og hva som er "tunge" bøker?


Nei, det er jo også en diskusjon..
For ting kan jo være lette for noen, som er tunge for andre.. har jo med interesser å gjøre også

Men jeg tenkte bare på "lette" bøker som bøker som ikke har en dyptgående mening.. om du skjønner.. det finnes jo bøker som er tunge, spesielle, filosofiske og med en dypere mening.. - som for mange er status å lese...

Iallefall mer status enn Arvensynd

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:43   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når vi gikk i 5.-6- klasse leste vi også denne serien. Bøkene gikk på omgang. Jeg kom meg gjennom alle, bortsett fra de to siste, da var jeg så utrolig lei. Egentlig burde jeg lese dem, det er jo egentlig helt teit å gi opp etter så mange bøker!


Jo, men det var de 10 første bøkene som var best da

Pappa leste forresten også Isfolket, mens han var bonde og hadde melkekyr.. så plutselig var det kyr uti fjøset som het "Sol", "Sunniva" etc..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:47   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

så plutselig var det kyr uti fjøset som het "Sol", "Sunniva" etc..

Det er ikke bare kyr som har blitt oppkalt etter de guløyde damene gitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:53   #30
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg leste Isfolket da jeg gikk på barneskolen. -Begynte i hvert fall, og så gikk jeg og ventet og ventet på hver nye bok i serien. Søstra mi og jeg hadde en liten sørgestund da Tengel og Silje døde. Det var SÅ utrolig trist, så vi satt og gråt sammen på jenterommet. På ungdomsskolen hadde jeg og klassens desidert smarteste jente stadig puggekonkurranser om Isfolket, der vi ramset opp navn, slektsforhold, fødsels- og dødsdatoer og alt mulig annet fra seriene. Da noen gikk opp i Isfolket på Kvitt eller dobbelt, kunne vi selvfølgelig svare på absolutt det meste hjemme i stua. Ingen skal si at bøkene ikke engasjerte i hvert fall. Etter så grundig lesing den gangen har bøkene fått hvile i mange år.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:56   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Men jeg føler noen ganger, at jo særere bøkene er, desto større status å lese??

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:58   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Sånn som livet mitt er akkurat nå. (Nettopp begynt i ny jobb og en god del å sette seg inn i), så ønsker jeg bare å lese bøker for underholdningens skyld. Det blir mye engelsk pocket (gjerne som jeg har lest tildligere til og med)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:04   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men jeg føler noen ganger, at jo særere bøkene er, desto større status å lese??

For de som gjerne vil fremheve seg selv er det nok det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:09   #34
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg elsker krim, og sluker det jeg kommer over. Har brukt sommmeren på alle Jo Nesbø bøkene. Mankell er en favoritt. Liker Liza Marklund, .

Leser gjerne John Irwing og Anne B. Ragde, eller shopaholic/maryan keyes type bøker.
Leste Nynnes dagbok her en dag. Festlig!

Jeg må ha en bok til en hver tid, men trenger bøker som underholder, for tunge ettertenksomme bøker har jeg ikke overskudd til annet enn på ferie.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 08-10-06 kl 12:43.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:12   #35
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Er nå inne i en periode med lette bøker.

Ble ferdig med Sagaen om isfolket i forrrige uke da hadde jeg lest den serien for 6 gang.

Er akkurat ferdig med serien blålys.

Men leser det meste.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:42   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Jeg har alltid lest mye, og også mye lettbeint.
Jeg startet med Fr.Detektiv og Bobsey-barna i begynnelsen av barneskolen og fortsatte med Agata Christie-bøkene på løpende bånd. Jeg elsker britisk krim, men også amerikanske Californiabøker om kvinnelige privatdetektiver
Nå i det siste har jeg lest Shoppaholiker Becky-serien, til tider hysterisk morsom og var så godt i gang med sjangeren at jeg fortsatte med Nynnes dagbok. Har selvfølgelig lest Bridget Jones ja. Innimellom dette har jeg lest Orkestergraven av Unni Lindell, en bok av Mankell som ikke handlet om Wallander og nå skal jeg starte på Modellen av Lars Saabye Christensen.
Har hatt en lang periode med kun britiske krimbøker, bøker om 2 verdenskrig og overlevendes beretninger fra konsentrasjonsleirene. Burde forresten vært obligatorisk på skolen. Leste kun noen sider av Sofies verden, og kommer kanskje aldri til å fullføre. Liker også oppvekstromaner som Beatles.
Jeg gidder ikke utgi meg for å være mer intellektuell enn det jeg er, men er såpass "gjennomlest" at jeg kan se om en bok er godt skrevet og har godt plot utifra de første 2-3 sidene. Hvis de starter med at hovedpersonen har smaragdgrønne øyne, ibenholthud og ravnsvart hår med korketrekkere, så vet vi jo hvordan resten er
Jeg er også av de som syntes Da Vinci-koden er bygget på et skikkelig dårlig krim-plot, skuffende.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:44   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg har alltid lest mye, og også mye lettbeint.
Jeg startet med Fr.Detektiv og Bobsey-barna i begynnelsen av barneskolen og fortsatte med Agata Christie-bøkene på løpende bånd. Jeg elsker britisk krim, men også amerikanske Californiabøker om kvinnelige privatdetektiver
Nå i det siste har jeg lest Shoppaholiker Becky-serien, til tider hysterisk morsom og var så godt i gang med sjangeren at jeg fortsatte med Nynnes dagbok. Har selvfølgelig lest Bridget Jones ja. Innimellom dette har jeg lest Orkestergraven av Unni Lindell, en bok av Mankell som ikke handlet om Wallander og nå skal jeg starte på Modellen av Lars Saabye Christensen.
Har hatt en lang periode med kun britiske krimbøker, bøker om 2 verdenskrig og overlevendes beretninger fra konsentrasjonsleirene. Burde forresten vært obligatorisk på skolen. Leste kun noen sider av Sofies verden, og kommer kanskje aldri til å fullføre. Liker også oppvekstromaner som Beatles.
Jeg gidder ikke utgi meg for å være mer intellektuell enn det jeg er, men er såpass "gjennomlest" at jeg kan se om en bok er godt skrevet og har godt plot utifra de første 2-3 sidene. Hvis de starter med at hovedpersonen har smaragdgrønne øyne, ibenholthud og ravnsvart hår med korketrekkere, så vet vi jo hvordan resten er


Tror vi er ganske "bok-like"

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:51   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tror vi er ganske "bok-like"

Hehe, da har du sikkert også lest alle Anne Holt og Jo Nesbø. Og Beck-bøkene og filmene. Ser du på Barnaby, Frost og Morse? Og Politiagentene? Fniis, jeg blir skikkelig ledd ut av venner fordi jeg ser all krim på tv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:57   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hehe, da har du sikkert også lest alle Anne Holt og Jo Nesbø. Og Beck-bøkene og filmene. Ser du på Barnaby, Frost og Morse? Og Politiagentene? Fniis, jeg blir skikkelig ledd ut av venner fordi jeg ser all krim på tv.

Oh yeah.. That`s me!!!

Digget den "Arr i sjelen" og jeg da.. den påskekrimmen som gikk på tv2 iallefall...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:01   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å lese "lette" bøker..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Oh yeah.. That`s me!!!

Digget den "Arr i sjelen" og jeg da.. den påskekrimmen som gikk på tv2 iallefall...

Er det ikke den som går på svensk tv4 eller tv2 nå? Mente jeg svippet innom den igår kveld. Med han psykologen? Uansett, jeg har sett "Arr i sjelen" men lurer på om jeg blander med noe annet...
Påskekrim er kult.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no