Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dårlig service på Gardermoen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 22:59   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Dårlig service på Gardermoen

Vi tilbrakte 4 timer på flyplassen med en stuptrøtt 1-åring. Han skulle jo egentlig hatt formiddagsluren sin der, men vi fikk ikke lov til å ta vogna med inn gjennom sikkerhetskontrollen. Etter 2 uker i syden ville vi ha norsk mat, og den finnes jo på innsiden. Dermed måtte vi bære småen den tiden. Han kan ikke slippes løs, da er det full fart i alle retninger.

På flyplassen på Tenerife hadde vi vogna med helt til flydøra. Det var service!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:09   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig service på Gardemoen

Finnes norsk mat på hotellet også, og nede i ankomst.

Gardemoen er strenge, for de fleste, på å ha med vogner inn til gaten. Utland har lånevogner og handlevogner/bagasjetralle med barnesete. Disse finnes kanskje ikke på innland?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:11   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Maten i ankomst var fastfood, ikke det vi ville ha. Lånevogner finnes, men ungene kan ikke ligge i dem. Det er ikke så lett å sitte å sove.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:11   #4
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Kjøp deg en Zapp og ta den med inn på flyet.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:11   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

De har utlånsvogner. De er litt ekle, men funker jo helt OK.

Dessuten kan jo barna sitte i handle/trillekurven? Der har jeg alltid puddingen; storesøster elsker å stå/holde seg fast. Går så fint atte.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:13   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Vogna vår er ikke større enn en Zapp.

Jeg lurer bare hvorfor det skal være så strengt i Norge?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:14   #7
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vogna vår er ikke større enn en Zapp.

Sammenslått? Liten nok til å være godkjent håndbagasje? Det er nemlig en Zapp.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:15   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Ikke i Norge. Gardemoen. Og dessuten varierer det med flyselskapene; med KLM fra Oslo til Amsterdam SPURTE de om jeg ville ha med meg MacLaren'en til gaten! Jeg holdt på å dåne. Sa ja selv om vi ikke trengte den bare for å se at det ikke var en glipp, men neida - så fint atte gjennom sikkerhetskontroll og alt. Det var i april i år.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:15   #9
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg lurer bare hvorfor det skal være så strengt i Norge?

En del flyplasser laster bagasje inn på flyene som gjør at de ikke kan ta imot vogner ved gaten.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:17   #10
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig service på Gardemoen

Jeg vet ikke om jeg synes at man bør få ta med vognene inn gjennom sikkerhetskontrollen på gardermoen. Innbiller meg at ting vil ta enda mere tid :utålmodig:
Derimot synes jeg at man burde hatt ordentlige lånevogner på Gardermoen. Det er ganske vanlig på andre flyplasser av samme størrelse, og da mener jeg noen som kan slås ned slik at barna kan duppe litt.

Ellers er vel ikke Gardermoen spesielt barnevennlig, lekeområdet på utland er ganske stusselig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:20   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Meningen var at vi skulle spise middag og latt småen fått sove noen timer. Så kunne vi gått ut igjen og levert vogna som spesialbagasje. Men nei, det gikk heller ikke. Vi hadde ikke tenkt å ta den inn i flyet.

Det var et lite fly ved avgangen vår som var bygget om til sklie og lekeapparat. Vinduene var ikke sikret på noen måte. Dermed løp vi på hver vår side og passet på at turboen ikke gikk på hodet ut og 1 1/2 meter ned til bakken. Det var absolutt ikke barnevennlig.
fly.jpg

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 23-08-07 kl 23:30.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:24   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

På utland var det skikkelige vogner, type sportsvogn/kombivogn, sist vi dro.

Kisha: Middag kunne dere jo spist på hotellet.

Ellers så hadde jeg gjerne spist fastfood hvis det innebar at ungen kunne sove hvis den trengte det. Er jo ikke akkurat gourmet på innsiden heller.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:25   #13
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Jeg synes maten er bedre på utsiden enn på innsiden.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:31   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det var et lite fly ved avgangen vår som var bygget om til sklie og lekeapparat. Vinduene var ikke sikret på noen måte. Dermed løp vi på hver vår side og passet på at turboen ikke gikk på hodet ut og 1 1/2 meter ned til bakken. Det var absolutt ikke barnevennlig.

Det flyet har vel 3-årsgrense? Ihvertfall har det i Bergen det; det er helt likt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:31   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Kisha: Middag kunne dere jo spist på hotellet.

Ellers så hadde jeg gjerne spist fastfood hvis det innebar at ungen kunne sove hvis den trengte det. Er jo ikke akkurat gourmet på innsiden heller.

Vi hadde reist fra kl. 03.30 om natten og ville ha ordentlig mat. Jeg må si meg enig i at maten på innsiden heller ikke var så god. Hvilket hotell?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:32   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det flyet har vel 3-årsgrense? Ihvertfall har det i Bergen det; det er helt likt.

Åj

*dårlig mamma*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:32   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det flyet har vel 3-årsgrense? Ihvertfall har det i Bergen det; det er helt likt.

Prøv å fortell 1-åringen det. Har vrælte slik at han "blåste" inn den ene trommehinnen min.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:33   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Nå klager du fælt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:34   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Jeg klager da ikke. Jeg er bare litt irritert.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 23:35   #20
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dårlig service på Gardermoen

Jeg synes sikkerheten på Gardermoen er helt ypperlig. Det er jo til alles beste. Servicen er også helt grei for min del. Jeg har tatt zappen min med inn der flere ganger. Inget problem. Bare å klappe sammen og sende den igjennom.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no