Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 18:21   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Noen som vet om man krever at passet skal være gyldig i mer enn 3 mnd etter utreise i Brasil? Og kan jeg dra på Majorstua politistasjon for å få pass?

Ikke sant at jeg kan ta med meg minnekortet til en fotobutikk, så fikser de passbilder til meg? :ber:


:note to self: IKKE ALLTID I SISTE LITEN!!!!!:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 18:53   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Så vidt jeg husker krever Brasil at passet er gyldig 6 mnd etter innreise til landet.

Jeg vet ikke hvor du kan få pass, men gubben min fikk passet sitt noen få dager etter at han gikk på lensmannskontoret og skrev passøknad. De gjorde en hastesak ut av det.
Ellers er det jo et alternativ med nødpass, men det er dyrt.

Det er lurt å la fotobutikken ta passbildene dine. Det er ganske strenge kriterier for passfoto. Hvis du klarer å oppfylle kriteriene kan du sikkert ta dem selv, og da klarer de sikkert å skrive dem ut fra minnekortet ditt.

Lykke til!

Har du husket gulfebersertifikat? (eller er det ikke nødvendig lenger?)

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:00   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Tenkte bare å informere om at de er kjappe med pass på Majorstuen, samt at de har egen fotoboks der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:18   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Takk! Da må det bli nytt pass på mor også, antar jeg. :svett: Jeg tar ikke sjansen på Snorkfrøken i fotoboks, men jeg har fått til et som tilfredsstiller kravene, tror jeg.

Strene avgårde til fotobutikk i morgen, da. Og Majorstuen på fredag. Slitsomt å ha permisjon!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:37   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Det er det samme hvor du bestiller passet. Det sendes inn sentralt for produksjon uansett og kan ta inntil 10 dager å få (det kommer i posten). Utenfor høysesongen tar det ofte kortere tid, jeg fikk mitt på tre dager. Fordelen med Majorstua er at du slipper å vente hele dagen på å få levert den hersens søknaden.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:50   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Det behøver ikke ta 10 dager, men pass på å gi tydelig beskjed om at det haster. Da kan de sørge for at det går kjappere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 19:52   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Vi var og søkte pass til Snuppa på passkontoret på Grønland en fredag morgen, og fikk passet i posten på lørdag. Det hastet ikke i det hele tatt, så vi hadde ikke bedt om spesielt rask behandling.

Når det gjelder gyldighet på passet går det jo an å ta en kjapp telefon til Brasils ambassade i morgen tidlig.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:39   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Jeg tenker som så at jeg trenger jo å fornye det uansett. 10 dager skal holde. :flinkis:

Noen som vet om det fremdeles går an å hulle passet så man man får beholde det? :nostalgisk:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:49   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Noen som vet om det fremdeles går an å hulle passet så man man får beholde det? :nostalgisk:

Det går helt fint. Jeg fikk beholde mitt uten å spørre fordi jeg hadde så mange fine stempler og visum i det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:51   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: Gyldighet for pass til Brasil

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det går helt fint. Jeg fikk beholde mitt uten å spørre fordi jeg hadde så mange fine stempler og visum i det.

Ååååh. Så bra! Jeg sitter og blar i mitt, og gjennopplever gamle minner. :Prrressschøss! 'tsmine!:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no