Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok gråter du av?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 22:58   #61
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Hva var nå kommandoen på tastaturet for klammene?

AltGr + 8 blir [
AltGr + 9 blir ]

(Hvis du har Windows og vanlig norsk tastatur).

Ben "00910093" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:22   #62
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

AltGr + 8 blir [
AltGr + 9 blir ]

(Hvis du har Windows og vanlig norsk tastatur).

Ben "00910093" Murphy

Ah! [takk]

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:24   #63
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Göran Tunströms fantastiske bok "Juleoratoriet" var den siste jeg gråt av. Da jeg var gravid med Knøtta leste mannen min og jeg "Den lille prinsen" høyt for magen min, og den ble også en tåredryppende affære.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:45   #64
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Jeg gråt også da Dumbledore "dør". Tror også at han ikke er død, men at vi møter han i siste bok. Håper i alle fall det.

Gråt da jeg leste Prisen på et barn. Den handler om et fransk ektepar som kjøper barn i Thailand for at de skal slippe å prostituere seg. Veldig sterk bok, og den er sann.

Husker at jeg gråt av Tatt av vinden også.

Angela's ashes var også rørende. Husker ikke helt hva jeg gråt av, men jeg husker jeg gråt.


Sist redigert av amylin : 27-10-06 kl 21:48. Årsak: Fikset spoilertaggen
amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:48   #65
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Takk, Tinetoff! Var akkurat inne for å fikse den, men tenk, så hadde pandaen vært der før meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:17   #66
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

gråter lett jeg da.. men sist så gråt jeg av noe klissete mor-barn-kjærlighets-beskrivelser i romanen "Lesesirkelen" av Elizabeth Noble

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:25   #67
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?

Jeg er og sånn som griner av nesten alt.

Men Jeg savner deg, jeg savner deg! av Peter Pohl og Kenna Gieth er vel den jeg har grått mest av.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:27   #68
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bok gråter du av?



Jeg gråt da Mali mistet sønnen i Arvesynd, og jeg gråt så jeg ristet da hun senere mistet sin stire kjærlighet Håvard, og ble alene.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no