Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nok er nok, nå skal treet UT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 12:57   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nok er nok, nå skal treet UT!

Vi har fikk katt i høst, og hun synes det er så festlig å løpe under treet for så å dra med seg barnåler rundt i hele leiligheten.
Barna er på nyttårsbesøk hos min mor, så¨nå benytter jeg sjansen til å slenge ut hele treet! :gleder meg:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 12:59   #2
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Vi skal hive treet ut i morgen! Det drøsser ikke, men tar så mye plass i stuen at jeg orker ikke ha det inne mer.

Juleferien er jo nesten over også da, like greit å få det ut spørr du meg ...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:07   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Hiv da heller ut synderen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:11   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Det var da voldsomt. Her skal treet ut når sola dukker opp. Det blir vel om ca 14 dager. Sol og juletre blir glissent. Det stemmer bare ikke. men i mørketiden får det stå.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:24   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det var da voldsomt. Her skal treet ut når sola dukker opp. Det blir vel om ca 14 dager. Sol og juletre blir glissent. Det stemmer bare ikke. men i mørketiden får det stå.

OI! Har du treet stående så lenge? Vi kaster det vanligvis ut 1. nyttårsdag, så jeg er bare en dag tidligere ute i år.

Skremmeren: Jeg kan da ikke kaste ut pusen!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:31   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Her står treet til 13 januar og pusene lar det være i fred, det samme med hunden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 13:37   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.


Skremmeren: Jeg kan da ikke kaste ut pusen!

Jovisst!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:08   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Ifølger tradisjonen skal det stå til 20. dag jul, evt. 13 januar. Adventsstaker og adveentslys skal slukkes julaften, da er adventstiden over. Men de er jo så fine at de lyser ennå i mange hjem, også her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:15   #9
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Mitt skal ut i morgen!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 14:18   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Mitt skal ut i morgen!

Her og!

Katta her har faktisk holdt seg unna treet!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:20   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Jeg har også treet til 13. januar vanligvis. Det har vel hendt at jeg har tatt det ut en dag eller to før, men ikke noe særlig tidligere enn det nei. Adventslysene gir jeg heller ikke fra meg før jeg må. Dem skulle jeg i grunnen gjerne ha beholdt til ut i mars når det ikke er så forskrekkelig mørkt lenger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:29   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Her kaster vi som regel ut juletreet første helgen etter at vi begynner på jobb. I år blir vel det omtrent trettendedag. Syns ikke det er så mye stas med det når jula er over og hverdagen igang. Elektriske adventsstake bruker vi ikke, men levende lys tenner vi hele året.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 15:31   #13
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

.

Skremmeren: Jeg kan da ikke kaste ut pusen!

Send dem over til Skremmeren. Hun tar sikkert godt vare på dem

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:04   #14
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Jeg har nok vært litt uheldig med treet i år, har aldri vært med på lignende. Da treet endelig gikk over verandakanten var det nesten helt tomt for nåler på treet, de lå igjen på stua og i en fin sti ut mot verandaen. Resten av pynten får stå noen dager til. Lys brenner vi stort sett hele vinteren.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:10   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Vi har treet stående til 6 januar. Treet ha så og si ikke drysset i det hele tatt.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:35   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Her kaster vi som regel ut juletreet første helgen etter at vi begynner på jobb. I år blir vel det omtrent trettendedag. Syns ikke det er så mye stas med det når jula er over og hverdagen igang. Elektriske adventsstake bruker vi ikke, men levende lys tenner vi hele året.


Jeg signerer alt dette.

Vårt tre drysser forresten masse i år. Skjønner ikke hvorfor. Det er en edelgran som ble hogget dagen før vi kjøpte den (19. eller 20.des.) og vi har vært flinke til å vanne. Iallefall flinkere enn vi pleier...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 16:38   #17
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Nok er nok, nå skal treet UT!

Hev treet ut i går jeg. Det veltet og etter det ble det ikke pent. Skjevt og
skakt i foten. Mulig lillegutt klødde litt av det også, så neste år finner jeg frem plastikktreet igjen. Ville prøve med ekte tre i år, men han har klødd mye og er fæl på kroppen nå.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no