Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPad og nettbank (Java)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 18:28   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

iPad og nettbank (Java)

Er slik at det ikke er mulig å installere Java på iPad slik at jeg kan gå inn på nettbanken via denne?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 18:29   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Du kan ikkje installere java på iPad. Men dei fleste nettbankar har ein eigen app, søk på banken din i app-store.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 18:32   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Jeg har prøvd å finne app, men kommer ikke noe på søk. Mulig de har app kun for android, for jeg har på samsungtelefonen min. Ingen fare altså, har en bærbar jeg kan bruke, men hadde vært så kjekt å fått det til på padda også.

Takk for svar.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 19:22   #4
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Har du bankid på mobil? Da trenger du ikke java.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:00   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Jeg logger meg på nettbanken uten bankid på ipaden ( husker det gamle passordet fortsatt).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:27   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Jeg får ikke opp påloggingsvindu i det hele tatt om jeg prøver via padda. Står at jeg må ha Java.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:39   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Jeg har Samsung Galaxy tab og bruker nettbanken via nettleser,ikke app. Der får jeg logge inn med bank-id på mobil,det finnes ikke Java til mitt brett.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 20:47   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad og nettbank (Java)

Min feil. Jeg får jo selvsagt opp to innloggingsalternativ på hovedsiden til banken. Da kan jeg kontakte banken for å få bank-id på mobilen. Jeg skal kunne få det, men får bare feilkode når jeg forsøker. Takk uansett for svar, dere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no