Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobiltelefon trenger jeg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 18:18   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Hvilken mobiltelefon trenger jeg?

Jeg trenger en ny mobiltelefon. Min nåværende er 3 (!) år gammel og mellomromstasten har gitt opp såallemeldingenemineserslikeut. Det går ikke.

Fra å ha vært en racer på dupeditter og det nyeste på mobilmarkedet har jeg plutselig blitt småbarnsmamma med null peiling slike ting. Var innom Elkøp og ble helt nummen av alle modellene som fantes. Aner ikke hva som er bra eller ikke, har ikke lest anmeldelser på flere år. Gikk ut igjen og tenkte at jeg spør noen som kanskje vet. Dere?!

- Har hatt Nokia i alle år, men min seneste er (var) en Sony Ericsson og jeg har likt den bedre. Men merke spiller ikke så stor rolle. Kan også prøve noe nytt.

- Jeg vil ha en mobil med god kamera, gjerne 5 pxl eller mer, som likevel ikke er treig i bruk. Den skal ha smarte løsninger - trenger ikke å være superteknologisk men heller ikke aller enkleste modell.

- Tror at jeg vil ha touch-system men jeg vet ikke helt. Android vet jeg ikke hva betyr.

- Jeg vil ha en bra deal, få mye telefon for lite penger (eller ihvertfall ikke måtte binde meg til kjempedyre abonnement). Kan godt bindes til "noe" i 12 mån. så lenge det er verdt det.

- Og den får gjerne være litt fin, i farve og/eller utseende. :shallow:
Og så har jeg egentlig et lite ønske om at den skal ha skritteller, som min nåværende - men det sier jeg ikke høyt...


Så, hva heter min nye mobiltelefon? Anbefalinger mottages med takknemlighet.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no