Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 18:47   #21
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Vil bare si at jeg syns det er godt å se at vi er flere
Det er så fort å tro at "alle andre" er sammen med gode venner i festlige lag - og at man føler seg litt utenfor og mislykket over at man ikke gjør det selv.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 18:48   #22
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Jo det var treffende... Her jobber gubben til i morgen tidlig og datteren min er hos faren sin og her sitter jeg.. Sønnen min har lagt seg. Har ikke blitt bedt noen steder, ingen kommer hit heller. Er nok fryktlig litte sosial ... Har ikke voldsomt mange nære venner jeg da. Men en jeg kjenner sa en gang at uansett hvor mange venner man har skal det være bare nok nære venner til at man kan telle dem på en hånd, resten er bekjentskap. Det er de nære vennene som er virkelige venner.

Godt nytt år til dere alle!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!

Sist redigert av Lucifer : 31-12-06 kl 18:50. Årsak: Glemte godt nytt år...
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 18:48   #23
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Her beskriver du nettopp det jeg også føler ja .

Derfor sier jeg: neste nyttårsaften feirer vi sammen om det passer sånn. Da lager vi oss en skikkelig vennefest som alle vil misunne...

JA!!!!!!!!!
Så koselig når en kan bli skikkelig venner med nettvenner. Tenk, jeg ante ikke en gang at du savna "nyttårsvenner" jeg. Da er jo det problemet løst for vår del.
Klem fra Jakob og Kaija!


Sist redigert av Kaija : 01-01-07 kl 14:00.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:08   #24
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Æsj vi skal på sånn "vellykka" fest, JEG vil helst se dårlig tv. og drikke microbølgeovn gløgg og ete papp pizza.

Men må for vi har jo et ikke eksisiterende sosialt liv så kompiser slutter å regne med oss etterhvert så en liten innsats for å ha et liv utenom unger,jobb og møter er vel på sin plass.

Gubben er å leverer ungene hos mormor og jeg sitter og trekker ut tia før jeg begynner å pønte.....viiiiiiiiiil ikkkkkkeeeeeh....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:12   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Denne tråden trengte jeg i kveld. Godt å se at "alle andre" ikke har noen spennende planer. Vi skal være alene vi tre, kose oss med en god middag og slappe av. Det som er veldig trist er at vesla på fire er lei seg fordi vi ikke skal bort eller få noen gjester. Vi var de første i vennegjengen til å få barn, og det ser ut til at vi blir alene med barn en stund til. Vi har prøvd å bygge opp en liten vennekrets til, men det blir mer på "vil dere komme på kaffe neste søndag?-stadiet.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:29   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Det du skriver er så absolut korrekt og morsomt også

For endel år siden tenkte jeg slik ...
Nesten krampaktig ble den festingen
Jeg var invitert til leid utested i Drammen noen år , men slike fester har en tendens til å bli slik "nå-skal-vi-ha-det-moro-FORDI-det-er-nyttårsaften" og blir egentlig ikke spesielt fancy eller morsomme

De siste årene har vi foretrukket å ha det stille og rolig hjemme, alene ...nettopp fordi det er helt turbo resten av året
Vi kunne sikkert invitert til fest, men vi syntes det er deilig å ha denne dagen med barna

Vi spiser kalkun og dessert og sitter leeenge ved bordet og har det hyggelig og moro
Så tenner vi noen stereskudd for minsten, han har funnet sengen lenge før kl.24 alle sine nyttårsaftener.
Storebror venter i lengsel på å fyre opp sine tanks, og når det er gjort er det kvelden og natta .. for både han og oss

1.nyttårsdag går vi alltid lag tur samt er på skøytebanen
Det har blitt vår tradisjon de siste 3 årene etter at lillebror ble født

Rikit godt nytt år alle sammen!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:31   #27
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Denne tråden trengte jeg i kveld. Godt å se at "alle andre" ikke har noen spennende planer. Vi skal være alene vi tre, kose oss med en god middag og slappe av. Det som er veldig trist er at vesla på fire er lei seg fordi vi ikke skal bort eller få noen gjester. Vi var de første i vennegjengen til å få barn, og det ser ut til at vi blir alene med barn en stund til. Vi har prøvd å bygge opp en liten vennekrets til, men det blir mer på "vil dere komme på kaffe neste søndag?-stadiet.

Slik er det her også
Hadde jeg ikke hatt AK2003 (min fantastiske barselklubb fra NM) hadde jeg ikke kjent til noen med barn omtrent. Nettet har nok dekket mange behov

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:42   #28
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Angelique: høres ut som en deilig feiring av det nye året
Vi tar en helt rolig kveld, og så håper jeg at vi blir invitert til Labanga en annen dag . Som Oliver, hadde Milla ikke holdt ut særlig lenge på en kveld som dette, hun har nå nettopp bedt om å få legge seg

Godt nytt år til deg og familien

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:43   #29
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Jakten etter festen er helt over foreløpig her også. Etter vi fikk barn i juli har hele verden endret seg for oss! Vi er hos svigers. Ikke at det er sååå gøy, men kjekt for jenta å få så mye god oppmerksomhet på en slik dag

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:43   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Mica: riktig godt nytt år til deg og dine fra alle oss

Hadde vært kjempekoselig med et besøk her hos oss også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 20:43   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Det er mange år siden jeg la av meg den forventningen der, ja! 15 år, minst!

Vi skulle faktisk til venner i år, litt mot min manns ønske, egentlig. Han ønsker at nyttårsaften skal være familiekveld. Nå ble det avlyst uansett pga. sykdom, og vi koser oss hjemme. I år er ungene for små til å ha mye utbytte av å bli holdt oppe uansett, syns jeg, så de er i seng. (Men siden vi har besøk av en 3 år gammel fetter er det fortsatt "fest" på barnerommet - derav nett-tid for mor, før det skal lages voksenmiddag for mor og far! )

Det er fint å blir voksen. ;nemlig:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 00:35   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Jeg kjente meg godt igjen i den kronikken, både jaget etter den perfekte festen den gang da og savnet etter de rette vennene med unger i nøyaktig sammel aldersgruppe som våre egne. Vi har heller ikke funnet det og har vært bare oss i kveld. Oldemor var innom og spiste, men dro hjem til hunden før rakettene kom igang for alvor.

Jeg tror kanskje ikke så veldig mange finner akkurat de vennene jeg da, med synkroniserte unger og det hele, men det hadde vært hyggelig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 09:32   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Morsomt at så mange kjente seg igjen i den kronikken .

Vi hadde i mange år en liten gruppe vi feiret nyttårsaften med, men det falt vekk da begge parene fikk barn og de andre hadde flyttet et stykke unna. I noen år kjente vi litt på denne "alle andre er så vellykkete og har sånne store nyttårsopplegg" følelsen. Det virket som om alle vi kjente hadde så etablerte nyttårsarrangementer og at det ikke nyttet å lage noe nytt etter fylte 30 (og å ha etablert familie). Vi har valgt å ha noen rolige nyttårsaftener i "den lille familien" og har trivdes godt med det.

I år var vi invitert med venner med barn på samme alder og hadde en klisjenyttårsaften. Det var riktig hyggelig, men jeg ser at jeg har ingen problemer med å bare være oss igjen til neste år.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 10:41   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Er nok litt "krampesosial" av meg fremdeles, og er ikke helt ferdig med klisjenyttårsfeiring.

Derfor inviterer jeg folk hjem til meg så slipper jeg å bekymre meg for å bli invitert eller at ingen gidder å tromme istand. I vår gjeng har nesten alle hytte her eller der og reiser dit og feirer nyttårsaften, men dem som er hjemme inviteres til oss - omtrent like mange voksne som barn. Totalt kaos, men veldig hyggelig. Igår var vi tilsammen 14 stk da, ikke så veldig mange. Aldersmessig spriker alderen på ungene en del, men da har man både lekekamerater og barnevakter.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 01-01-07 kl 10:48.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 10:57   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Hm. Vi var invitert til 3 ganske store fester i år. :vera vellykket:

Vi satt 14 til bords og det var høy sigarføring, men jeg var jo edru, da. Klart å foretrekke med Sneipen på gjesterommet.

Jeg angret forøvrig litt på valget rundt kl.0130 da DDE og Ole-Ivars (!!!) kom på for fullt. Hva ER det med trøndere?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 11:53   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Jeg kjente meg også igjen i den. Vi har feiret endel nyttårsaftener sammen med søsteren min og familien, og hos dem er det tradisjon med en ganske stor fest med deres venner med små og store barn. Men veldig ofte er vi bare hjemme for oss selv, og det er hyggelig det også. Regner med vennene våre som bor her i byen har egne nyttårstradisjoner, vi har ihvertfall ikke noen det føles naturlig å invitere akkurat den dagen. Nå skal det også godt gjøres å finne familier som har barn på akkurat samme alder som våre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 11:55   #37
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg angret forøvrig litt på valget rundt kl.0130 da DDE og Ole-Ivars (!!!) kom på for fullt. Hva ER det med trøndere?

Du kjenner feil trøndere.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:03   #38
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

De siste årene har vi feiret nyttårsaften alene hjemme. Før byttet vi på å være hos hverandre med noen venner. Men så flyttet de langt bort til vestlandet og det sier seg selv. En annen venninne flyttet til Orkanger. Men i år ble vi invitert til noen venner. Men så ble jeg så tett og hostet hele natten til nyttårsdagen så jeg ble helt gåen og måtte avlyse det. Synderen til dette var Sviblene, skulle ønske jeg hadde skjønt det før og kastet de ut av huset før. Så vi ble hjemme og koste oss i stedet da.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:24   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Da har jeg feiret min første nyttårsaften i freden og roen, med kun mann og lillemor (som forøvrig sovnet kl. 1930 og sov til halv ni i dag).

Vi spiste pinnekjøtt, satt til bords lenge og snakket om året som har gått og skålte i akevitt. Deretter var det litt likør og cognac og et slag sjakk , musikk i bakgrunnen, og deretter en omgang Scrabble. Kl. 24 gikk vi ut med hvert vårt stjerneras, kysset og klemte og skålte i hvitvin

Kvelden ble så utrolig deilig. Jeg hadde jo stresset litt på forhånd med at vi ikke skulle noen plass og at alle hadde lagt planer før vi begynte å tenke på dette. Men nå er jeg ganske sikker på at dette er noe vi kommer til å gjøre igjen. En nyttårsaften i freden og roen med bare mannen frister til gjentagelse.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:27   #40
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsjakten (hvor er festen når man trenger den mest? )

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er nok litt "krampesosial" av meg fremdeles, og er ikke helt ferdig med klisjenyttårsfeiring.

Derfor inviterer jeg folk hjem til meg så slipper jeg å bekymre meg for å bli invitert eller at ingen gidder å tromme istand. I vår gjeng har nesten alle hytte her eller der og reiser dit og feirer nyttårsaften, men dem som er hjemme inviteres til oss - omtrent like mange voksne som barn. Totalt kaos, men veldig hyggelig. Igår var vi tilsammen 14 stk da, ikke så veldig mange. Aldersmessig spriker alderen på ungene en del, men da har man både lekekamerater og barnevakter.

Jeg er et sosialt vrak enten det er nyttårsaften eller ei så her var vi 20 med smått og stort .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no