Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt første kyss?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 19:21   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Blunk

Ditt første kyss?

Tilbake fra juleferie! Logger rett på FP...og lurer: Kan du huske ditt første kyss ? Selv husker jeg ventetiden...sånn rundt 13 år, ventet og ventet på THE KISS...som omsider kom på en bursdag i "Mørkeleken" hvor min store forelskelse den gangen, bommet litt og traff meg i øret...

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:24   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Ja, satt øverst på tribunen i en idrettshall under en håndballkamp med oppslått paraply for å skjule. Jeg gikk i 7. klasse, han i 9.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:30   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Husker ikke eksakt mitt første kyss.. men husker noen kyss-klapp-klem leker på barneskolen ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:32   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt første kyss?

På en buss på vei hjem fra håndballturnering. Kan ikke huske foranledningen, men jeg var iallefall ikke forelsket i vedkommende jeg kysset..Var sånn ca 11-12.. Første gang jeg klina var på leirskole i 6. klasse, vi lå under et bord og kyssa/klina i vei, men det ble slutt senere på kvelden

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:31   #5
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Jeg gikk i 8. klasse, og var på bygdefest.
Ble skjenket hjemmebrent, og så skjedde det (kysset, ja) oppetter den skitne veggen til band-bussen.
Den heldige, var min egen 3-menning. *kommer fra små kår*

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:42   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Husker ikke. Tror jeg var 13.
Ikke særlig minneverdig, med andre ord.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:58   #7
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Passe lite minneverdig, men jeg måtte liksom få gjort det før jeg fylte 14 av en eller annen grunn, så da var bare å kaste seg over nærmeste tilgjengelige gutt på fest... Morten het han, tror jeg, og var vel ikke akkurat "dreven"! Ikke noe eksempel til etterfølgelse, i allefall.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:47   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Mitt første kyss fikk jeg av en kjent skuespiller, vi var begge 10. Tror jeg. Det var ikke så veldig romantisk, men det var det året etter. Men det var med en annen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:02   #9
Umulius
Øverst Kommanderende
 
Umulius sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 57
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Ååååhhh

Det var i 7 klasse av en utrolig søt gutt. Han kom hjem og spurte om vi kunne gå tur. SÅ "spurte" han meg. Jeg turte ikke å svare ja, men sa jeg skulle tenke på det. Han kysset meg, jeg husker nøyaktig hvor vi stod. Det er et steinkast fra her jeg bor nå-VI ble aldri kjærester. MEn vi er fortsatt venner i dag.

Og det er vel kanskje 100 andre jenter som har fått sitt første kyss av han.
OG mye annet.

__________________
Storesøster mars 2005
Lillesøster februar 2008
Umulius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:02   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt første kyss?

JEg er så gammel at det husker jeg ikke.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:32   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Jeg husker spennningen veldig godt, og at jeg skjønte at "NÅ skjer det!". Jeg var 14 år, og den heldige var en fyr på 19 som jeg syntes var dødskjekk!

Husker at det var kjempe nedtur å møte han igjen senere da jeg skjønte at vi faktisk ikke var kjæreste selv om vi hadde kysset.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:36   #12
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt første kyss?

ÅH, det var saker det. Jeg gikk i 7., han i 9. Han hadde "spurt meg" et par dager før, og det skjedde hjemme på rommet hans. Jeg var så sjenert at vi gjorde det under jakka hans! En lilla og rosa dunjakke. I skikkelig 1989-stil med andre ord. Han slo opp tre uker senere, ti minutter før norsk tentamen (KRISE!!!!), og jeg hadde kjærlighetssorg i flere måneder.

Det var tider!


Sist redigert av Kaz : 01-01-07 kl 22:37. Årsak: Ble litt for mange utropstegn... :sparke:
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:41   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

JEg er så gammel at det husker jeg ikke.

Jeg dulter på Vimsen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:48   #14
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Jeg var 13, han var mulatt, mine foreldre var smårasister og ville jeg skulle holde meg unna.

Jeg hadde ikke tenkt at man trengte å kysse selv om man sa ja når man "ble spurt", og ble temmelig overlumplet når han tredje gangen vi "var sammen" kysset meg etter å ha fulgt meg hjem. Og jeg ble enda mer satt ut av å få tungekontakt. Det tok vel en uke før han slo opp med meg for "jeg var så altfor uskyldig". Og jeg var egentlig ganske lettet. Jeg hadde oppnådd den rette sosiale statusen av forholdet, og slapp å måtte være redd for å måtte kline igjen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:01   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg hadde oppnådd den rette sosiale statusen av forholdet, og slapp å måtte være redd for å måtte kline igjen.

Bra innstilling!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:08   #16
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

13 1/2 år.
Hjemmestrikket genser i tykt fritidsgarn (pinne nr 7) - rød fjellanorakk med ulveskinn - strikkelue - kaldt.
Ved postkassestativet til mormor og bestefar.

Jeg bet tennene sammen - han prøvde jo å putte tungen inn i munnen min

Mitt første ordentlige kyss

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:17   #17
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Kyss, klapp og klem regner jeg ikke med.
Vi lekte det på rommene til hverandre.
Det var bare kyss som var lov.
Vi valgte partner i mørket og måtte kysse i lyset fra skrivebordslampa.
eller tok flasketuten peker på.

Men da gikk vi jo i femte og sjette klasse.

Jeg kysset mest på Ingve ... og kanskje litt på Kenneth (det med Kenneth er jeg ikke sikker på, men jeg skal spørre neste gang vi treffes på utikken)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:45   #18
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Jeg husker veldig godt mitt første kyss.
10 år senere, i et bryllup, møtte vi hverandre igjen og fikk en reprise av det første kysset, og det var absolutt helt likt som den første gangen...

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:06   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Mitt første skikkelige kyss fikk jeg like etter at jeg fyllte 14 på en campingplass på sørlandet. Han het Ingar, var fra Jessheim og jeg hadde kjent ham i omtrent 10 minutter.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:19   #20
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Ditt første kyss?

Å jo det husker jeg godt, jeg var 14 1/2 år og hadde vert forelsket i en på 19 år veeelig lenge og endelig en kveld satt jeg på med han i en brun gammel opel manta.
Han kjørte inn på en skogsvei,han hadde ei jente til med som han kun var venner med som sov i baksete og hadde visst våknet senre og lurte på hvor vi var blitt av.
Så vi gikk inn på en annen skogsvei like i nerheten og der i måneskinnet fikk jeg mitt første kyss.
Jeg seilte jo av gårde jeg på en rosa sky resten av den kvelden.
Vi ble aldri sammen med klina en del etter den gangen også.

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no