Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke parfymer bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-18, 19:59   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ingen. Og skulle ønske ingen andre gjorde heller. : dukker:

Enig

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 20:22   #22
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Stort sett Ralph fra Ralph Lauren hvis jeg husker å ta på

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 20:29   #23
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg tåler ikke så mange parfymer, blir kvalm og uvel av det meste. Men har funnet en fra Escada (agua del sol) som jeg liker. Søt, fruktig og lett.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 21:59   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Daisy fra Marc Jacobs og en som er fra Nude of Scandinavia, Microb.
Bruker ikke så mye selv, har funnet ut at migrenen blir trigget av den.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 00:27   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg må ha en lett parfyme, ellers får jeg skallebank og tett nese.
Jeg bruker Dolce&Gabbana light blue, og den har jeg brukt i mange år. I en klesbutikk nær meg, har de en jeg ikke aner navnet på. Men den lukter altså så nydelig. Den er ikke å få tak i på typiske butikker som fører parfyme. Ei heller på tax Free og den slags. Og skrekkelig dyr. Så jeg får holde meg til light blue.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 01:21   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

De siste, ihvertfall 2 årene, har jeg ikke brukt parfyme. Jeg er ikke allergisk, men merker hodepinen kommer raskt dersom noen har på for mye og sterk parfyme. Men jeg bruker bodylotionen Rituals from Sakura, den lukter også godt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 06:56   #27
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg bruker sjelden parfyme (i så fall er det en fra Michael kors jeg ikke husker hva heter nå) men jeg tilhører de som liker det når andre gjør det, på den måten at jeg syns det er interessant og hvis det lukter godt ønsker jeg å vite hvilken så jeg kan teste den selv. Tenkte bare å representere den gruppa også! Uansett bør det ikke bli for mye. Hvis man kan lukte hvem som har vært på do, så er det for mye...

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 08:46   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Takk for flere gode tips, keem 'em coming. Som Wix liker jeg det hvis andre dufter diskret og godt. Når jeg går gjennom gangen på jobb og kjenner at her har xxx vært for her lukter det sterkt parfyme er det for mye.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 09:40   #29
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Hugo Boss, Deep Red!
Har brukt denne så lenge jeg kan huske, så den har liksom blitt meg.

Har prøvd andre innimellom, men kommer alltid tilbake til denne..

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 09:45   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Bruker ikke ofte parfyme, men når jeg gjør det er det enten Givenchy Herba Fresca, DKNY be delicious i en ferskenvariant eller Gwen Stefani Harajuku Lovers G. Den er minst 15 år gammel, så bruker ikke mye nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 10:57   #31
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg sluttet å bruke parfyme etter at jeg ble bevisst hvor mange som reagerer på parfymebruk.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 11:31   #32
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

DKNY Be Delicious er en gjenganger hos meg. Rosa eller grønn på sommeren, golden på vinteren. Acqua di Gio er en favoritt, samme med Cool water fra Davidoff. Elsker også Eau d'Issey, men den er så himla dyr, så det er en veldig sjelden gang jeg unner meg den, eller om jeg finner på tilbud.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 11:36   #33
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg bruker så og si aldri parfyme. De få gangene jeg gjør det eksperimenterer jeg ikke, da jeg syns parfyme er litt anstrengende for pusteorganene mine, ev. hodet. Dvs. at siden jeg fant Chanel no 5 en gang på 1980-tallet er det fortsatt den som gjelder. Jeg har en nesten ny flaske, kjøpt i dette årtusen, det er jeg sikker på. Tror jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 11:41   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg glemte å si hvorfor jeg bruker den: Chanel no 5 er ganske mild, så lenge jeg bruker en-to dråper og fordeler på hals og håndledd. Jeg liker den litt svake, men sensuelle, lukten.

Sprutparfymeflasker bruker jeg aldri, det er så ekkelt å bruke, altså selve sprayingen. Jeg tviler på at jeg ville merke forskjell på andre, om de påførte med dråper eller spray.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 11:54   #35
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Jeg bruker sjelden parfyme, men når jeg gjør det bruker jeg vanligvis Verbena fra L'Occitane. Lett og frisk duft.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 12:26   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Hvor lenge holder egentlig parfymer? Jeg har noen jeg syns lukter fint, men jeg tør ikke bruke dem i tilfelle de har blitt harske og jeg ikke oppdager det, pga min dårlige luktesans.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 13:05   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Parfymer kan holde i mange, mange år så fremt de ikke står framme i direkte sollys eller varme.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 18:30   #38
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Takk for informasjon, Nera. Min står på soverommet i et skap med ugjennomsiktig dør. Det er passe kjølig der også. Den er fra 2011 fant vi ut, nesten ny, akkurat som jeg sa.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 20:26   #39
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Milde dufter. Akkurat nå er det 8 fra abercrombie. Den er mild og lukter nydelig. Men jeg bruker lite parfyme. Liker kun at jeg og andre lukter svakt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 21:21   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke parfymer bruker du?

Har ikke brukt på over 20 år og syns folk som bruker det sort sett lukter alt for mye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no