Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Billig, men bra dunjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 10:34   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Billig, men bra dunjakke

Jeg vil ha meg dunjakke, men det er så himla dyrt nå rett i alle julegavene. Finnes det noen "billige" som er bra? Jeg har ikke lyst å bruke 3000,- kr på ei jakke akkurat nå.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 10:36   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg har denne:

http://www.stormberg.com/no/dame/jak...753.html#14903

Den kan sikkert finnes billigere andre steder, jeg tror jeg betalte rundt en tusenlapp eller noe på XXL i fjor. Den er veldig varm.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 10:36   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg har en rimelig fra Risøe, kjøpt da jeg var gravid/barselkvinne og ikke gadd å bruke masse penger på en jakke som kom til å være stor ganske raskt.

Den røyter litt fjær, men ellers er den varm og god. Betalte 400 eller 600 eller noe sånt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 10:37   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Stormberg har en modell på salg for tiden, satt ned fra 1800 til 800 kroner.
http://www.stormberg.com/no/glitterh...ved.html#15240

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 10:44   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg fant en litt lang dunjakke i går på G-sport. Satt ned fra 1200 til 500. Husker ikke navnet på merket. Noe på M, tror jeg. Jeg trengte en mellomvarm jakke, og den virket veldig solid, men ikke tykk eller bulkete.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 11:10   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Hvis du kan bruke small (Og den er ikke liten i størrelsen), er dette et supert tilbud på en fantastisk dunkåpe:
http://www.familiebutikken.no/parka-...lis-brown.html

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 11:16   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Hvilken størrelse skal du ha? Jeg har en north face i str 42 til salgs her inne.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 11:40   #8
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg bruker M, det tilsvarer kanskje 40?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 12:00   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg bruker M, det tilsvarer kanskje 40?

Tja, den jakka jeg har er Large, og den er ca 42, så det er sikkert riktig det.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 12:56   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.909
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg har to dunjakker. Den ene fra Bergans, den andre fra Ultimo. Førstnevnte er en jakke jeg har tatt over fra kjæresten min, den var for kort i ryggen for ham. Dette er nok en jakke til ca 4.000 kr. Jakka fra Ultimo kosta ca 1200 kr og ble kjøpt ny i fjor høst på en Ultimo-butikk. Man skulle jo kanskje tro at Bergans var bedre, men jeg foretrekker faktisk Ultimojakka. Den er varmere og mer funksjonell. Den føles dessuten ikke riktig så posete som Bergans-jakka. Kan absolutt anbefale Ultimo. Den kommer med avtagbar hette med pelskant på. Min er svart, men jeg tror den finnes i andre farger også. Borrelås i ermeåpningene, to glidelåslommer og ellers enkel og grei. God jakke!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:11   #11
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Tenåringen min har stormberg dunjakke. Den virker varm og god. Røyter ikke. Nettbutikken kjører jo veldig gode tilbud da. Og så har G-sport tilbud på Skillmill nå, men det var vel kåpe og usikker på om det var dun eller boblejakke.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:13   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Datteren min fikk en Skillmill fra en outlet på 70 % og den kostet rundt 500. Fantastisk god jakke som hun er veldig fornøyd med.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:20   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Takk for alle tips. Er get store forskjell på en jakke med dun eller en jakke med vatt (eller hva de fyller i de andre)?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:23   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.832
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg syns dun er luftigere lettere og varmere. Foretrekker absolutt dun. Men det er en fordel og nesten et must å ha tørketrommel, for jakkene må tromles når de har vært vasket, ellers er de ødelagt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 15:34   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.909
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Dun er definitivt best. Jakker med vattfyll er ikke engang i nærheten av å være like varme og behagelige å ha på.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 18:09   #16
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Takk for alle tips. Er get store forskjell på en jakke med dun eller en jakke med vatt (eller hva de fyller i de andre)?

Det er vel første dunjakken vi har hatt i hus, verken jeg eller de andre guttene har noensinne hatt det, og vi har da overlevd. Akkurat nå har jeg har jeg en jakke fra Sportsmann, og den er supervarm, lett og bevegelig jakke. Kostet vel ingenting og hatt den i to år nå.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 18:50   #17
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.368
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Jeg har en fra Skogstad. God og varm, og kostet under 1000 lappen.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-12, 18:57   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, men bra dunjakke

Vet ikke hvor du bor, men jeg var på outleten i Vestby i dag. Der var det massevis av fine dunjakker fra 498 og oppover. Billigst på Stormberg, men mane gode priser på Bergans og den andre stedene også.
På den gamle outleten ved siden av, hadde de igjen rester fra black friday tilbudet med dunkåpe til 199,-

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no