Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-14, 00:29   #81
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Man må jo kjøpe 3D-briller ja, om man ikke har fra før.

Jeg ble sjokka over at de ikke har noen skranker for billettsalg på Prinsen lengre. Bare automater :shock:.

Ah, det visste jeg ikke. Jeg er vant til at man får låne gode 3D-briller og leverer dem ved utgangen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:31   #82
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah, det visste jeg ikke. Jeg er vant til at man får låne gode 3D-briller og leverer dem ved utgangen.

God grunn til å støtte opp om kinoen deres skjønner jeg. Nei, man må kjøpe 3d-briller. Før fikk man kjøpt det i den billettluka som ikke finnes lenger nå må man faktisk inn på den forferdelige kiosken.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:32   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah, det visste jeg ikke. Jeg er vant til at man får låne gode 3D-briller og leverer dem ved utgangen.

Fikk låne på våre kinoer før også (en del år siden de avviklet det), men nå må man kjøpe.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:34   #84
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Fikk låne på våre kinoer før også (en del år siden de avviklet det), men nå må man kjøpe.

Kjekt å vite om ungene skal dit.
Koster de mye og er de av god kvalitet?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:52   #85
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg ble sjokka over at de ikke har noen skranker for billettsalg på Prinsen lengre. Bare automater :shock:.

Det er den mye omtalte kiosken som nå har billettsalg.

Vi tar stort sett med medbragt om vi skal på kino. Flaut er det vel ikke, dessuten er det ingen som ser det. Jeg har det jo bare nedi ei veske eller et handlenett, og i den mørke salen knitrer alle poser helt likt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 00:54   #86
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

I mørket er alle katter grå liksom. Jeg la jo merke til tingenes tilstand idag, og det er langt mellom medbragt popcorn. Men det funker brillefint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 01:26   #87
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Er jo bare å ikke ta det opp før lyset er slått av.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 01:37   #88
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har med brus og godteri fra Kiwi. Kjøper av og til popcorn på kino, men det er ikke noe vi må ha. Er veldig dyrt på vår kino, så blir fort 250-300 kr om alt hadde vært kjøpt der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 01:42   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har ofte med medbragt av ulik slag. Men popcorn har vi aldri hatt med. Hvorfor vet jeg egentlig ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 01:45   #90
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Tidligere var jo popcorn veldig godt på kino, men på vår store kino er det ikke det lenger, for de popper jo i store mengder og det står i varmeskap i timesvis og det smaker gammelt før en rekker å kjøpe det siden de skal ha så bugnende skap hele tiden. Så de få gangene jeg har kjøpt popcorn der siste åra, har jeg vært like skuffet hver gang. Tidligere var jo kinopopcorn kjempegodt. Nå lager vi bedre hjemme. Men det er mest pga. prisen vi tar med hjemmefra også, men etter de få gangene jeg har kjøpt så er det absolutt ikke verdt prisen når det ikke er nypoppa.

Akkurat slik er det. Jeg popper rett før vi skal dra, så vårt er vel mer nypoppet enn kinoen sitt oppvarmede, seige greier.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det var på en måte for å si noe om at de som jobber i kiosken også har jobb i kinosalen, og at de må håndtere søppelet, uansett hvor det kommer fra, og at man kan tenke at greit å ta søppelet fra det de selger, men også hjemmefrasøppelet.
Jeg tviler ikke på at en del kaster søppelet sitt selv, men å ta en runde i en tom kinosal etter endt forestilling er en trist syn. ufattelig mange sløve folk der ute.

Jeg vil påstå at mitt mikropopcorn medbragt i 5 ziploc-poser produserer mindre søppel enn de store pappbegrene fra kinokiosken hvertfall. Og jeg kaster selvfølgelig alltid min egen søppel. Jeg er jammen så gnien/miljøvennlig at jeg tar med panten hjem også jeg, istedenfor å kaste det i søppelkassa som jeg ser mange gjør.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Popcorn tar jeg ikke med for det er kun godt varmt. Vi har ofte tatt med brus og godteri fra butikken.

Vi er også 6 stk, men sjelden vi er mer enn 5 stk samtidig på kino. Vi betaler da 128 kr for 5 popcorn og 5 halvlitere med brus. Det syns ikke jeg er så galt egentlig. Man må jo ut med nesten 100 kr for 5 halvlitere brus kjøpt på butikken.

DET må da være ekstremt billig, her får man 2 menyer til den prisen. Dvs. 2 brus og 2 popcornbeger.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 08:10   #91
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Er popcorn og brus noe som er "må" tilbehør på kino? Det høres nesten sånn ut på enkelte svar i denne tråden.

Ikke at det gjør noe eller noe sånt, men jeg er ikke vant til å tenke at det er noe man nødvendigvis må ha på kino og jeg sender gjerne ungene på kino i farta uten sånt med seg eller penger til å kjøpe sånt. De får det en gang i blant, men ikke så ofte at det er en del av budsjettet for kinotur. Drikkeflaske i sekken har de gjerne når de sykler nedover uansett.

Noen ganger deler de en popcorn også. En stor popcorn hver synes jeg blir veldig mye.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 08:20   #92
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.031
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg tenker som Guava at er man ofte på kino, ser jeg ikke at popcorn og godteri er noe must akkurat.
Når det er sagt, helt greit å ha med selv. Vi er sjelden på kino og har ikke med, men barna pleier ville ha godteri isteden, til mye lavere pris. Vi har alltid med vann.

Vi har stort sett med mat alle andre steder, og jeg synes det er en helt nødvendig løsning feks i fornøyelsesparker.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 10:50   #93
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Nei, jeg prøver også å lære ungene at de ikke alltid må stappe i seg noe når de er på kino (eller ser film hjemme) men de har en far som motarbeider meg på det punktet. Jeg er ganske mye kjipere enn faren, og det får jeg høre. Han spanderer ofte både popcornmeny og godteri hvis han er med eller kjører. Mens jeg mener det er unødvendig. Derimot hvis vi skal på kino en kveld som igår hører det med litt ekstra i grunnen. Fordi det er jul og en happening for ungene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:01   #94
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har aldri poppet popcorn og tatt med. Men vi har som regel med drikke og snop selv, når vi drar på kino med kidsa. Å handle på kiosken for 6 stk blir helt crazy dyrt

Jeg husker en gang jeg sto i kø der, og to gutter foran meg hadde kjøpt smågodt. De hadde med seg en 50-lapp hver. Da de skulle betale kosta smågodtet 200 kr Gutta ble rimelig sjokkert, og måtte begynne å ta ut snop. Så tror de fikk en oppvåkning når det kommer til prisen på godteri der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:10   #95
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg hadde ikke tenkt tanken på at det var flaut engang, nei. Vi har ofte med oss greier hjemmefra på kino hvis vi absolutt vil ha noe, det koster jo en arm og et bein ellers. Og det er ikke det helt store utvalget for en allergiker som ikke liker smågodt og ikke skal ha popcorn på slike kinokiosker.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Slike badeland, kanskje? Der er det jo ofte kiosk/spisested om er annen drifter på en selve badelandet, og jeg ville ikke tatt med meg mat eller godis hjemmefra dit heller.

På badelandet her, Risenga, er det lov å ta med mat men da har man ikke lov å sitte i kafeteriaen for å spise det, men må sitte i tribunen. Helt greit det.
Det koster en formue for mat der, så vi tar gjerne med egen frukt for å ha underveis. At vi da ikke skal sitte på stolene som kafegjestene i praksis betaler for er helt innafor.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:29   #96
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.029
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ah, det visste jeg ikke. Jeg er vant til at man får låne gode 3D-briller og leverer dem ved utgangen.

Det gjør man her. Det blir utdelt ved inngangen (samtidig som de sjekker billett) og så er det en dunk når en går ut, hvor en legger de oppi.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:32   #97
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det går ikke om vi skal kjøpe godis på kinoen i tillegg. Da kommer jo hele opplevelsen på over 500 kroner.

Sant. Her koster det over 500 kr bare for billettene for oss. Altså uten noe som helst mat og drikke. Til nå har vi kjøpt i kiosken, men no more. Jeg tar med alt hjemmefra neste gang.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.


Vi er også 6 stk, men sjelden vi er mer enn 5 stk samtidig på kino. Vi betaler da 128 kr for 5 popcorn og 5 halvlitere med brus. Det syns ikke jeg er så galt egentlig. Man må jo ut med nesten 100 kr for 5 halvlitere brus kjøpt på butikken.

Hæ, hva slags bygdekino er det? Heldige dere, her koster det minst 75 kroner per person med brus og popcorn, om det ikke er enda mer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:42   #98
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

75 pr person for brus og popcorn?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 12:53   #99
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

75 pr person for brus og popcorn?

Jepp. Vi var på kino i går, hele familien. Fire billetter til barnefilm i 2D, to popcorn og to brus: 550 kr.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-14, 13:17   #100
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.216
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

75 pr person for brus og popcorn?

Ja! Jeg ga bort gavekort på to kinobilletter og to brus+popcorn i julegave, kr 400,-.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no